Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Madsen
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by Madsen » 14. Jul. 2017 8:00

http://www.plbold.dk/nyhed/journalist-a ... ed-chelsea

Umiddelbart kunne det være en fin forretning for os
Dennis Bergkamp, Masterclass

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 14. Jul. 2017 9:26

Madsen wrote:http://www.plbold.dk/nyhed/journalist-a ... ed-chelsea

Ikke den mest troværdige kilde, jeg tror mere på Inter eller United hvis José kan overtale Chelsea til at sende ham til Manchester.

Han er en fin spiller, men slet ikke kreativ nok til at udfylde det tomrum som Cazorla har forladt på midtbanen. Det vil desuden være hul i hovedet at sætte Xhaka på bænken, når han er ved at finde sin fortjente plads på holdet.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 14. Jul. 2017 11:39

-DIABY- wrote:
Madsen wrote:http://www.plbold.dk/nyhed/journalist-a ... ed-chelsea

Ikke den mest troværdige kilde, jeg tror mere på Inter eller United hvis José kan overtale Chelsea til at sende ham til Manchester.

Han er en fin spiller, men slet ikke kreativ nok til at udfylde det tomrum som Cazorla har forladt på midtbanen. Det vil desuden være hul i hovedet at sætte Xhaka på bænken, når han er ved at finde sin fortjente plads på holdet.
Det ville være decideret selvmål det der Matic er så meget på vej ned og ville ikke kunne få en starter plads. Ville ikke give dem Ox for noget beløb, det ville ødelægge et ellers godt vindue. Det er Gallas - Cole all over igen bortset fra vi giver dem penge oven i, fuldstendigt skudt i hovedet :evil:
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 14. Jul. 2017 12:43

Kommenterer ikke på, hvor vidt det ville være en god handel eller ej, men ville Xhaka og Matic ikke kunne spille ved siden af hinanden som vi ser i Spurs med to lignende typer? Det er jo ikke just fordi vores midt-midt har fungeret særlig godt :roll: Henter man Lemar kan jeg ikke se hvad vi skal bruge Ox til. Han bliver aldrig til andet end lige ved og næsten.

Madsen
Normal Bruger

Post by Madsen » 14. Jul. 2017 13:56

Syntes bare umiddelbart matic er niveauet over vores centrale Midte, og vi kan sagtens undvære Chambo

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 14. Jul. 2017 14:36

Matic er ikke en opgradering på vores midtbane, der er en grund til at Chelski henter en ny spille til den plads. Han bringer ikke noget som Ramsey og Granit ikke gør bedre. Og at give Ox væk vil gå hen som et af vores største fejlskridt mark my words... Han er 23 Matic er 28. Der er så mange års udvikling i Ox og han vil kun blive bedre...
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 14. Jul. 2017 16:30

Til trods for hans forfærdelige træk for 3 år siden, så tog jeg hellere Fabregas end Matic i bytte, hvis vi endelig skulle af med Oxlade-Chamberlain, men som Black Superman også fremhæver, så tror jeg, det ville være et decideret selvmål at bytte ham, når han efterhånden er ved at være i sin bedste alder. Desuden elsker jeg bare hans karisma.

Vi har allerede Granit, Ramsey, Elneny og Coquelin, der alle kan udfylde nogenlunde samme rolle som Matic, så jeg kan slet ikke se, hvordan vi skal kunne bruge ham, når vi for første gang i snart et årti er velbesat på netop dén plads.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 15. Jul. 2017 13:15

Olitast wrote:Til trods for hans forfærdelige træk for 3 år siden, så tog jeg hellere Fabregas end Matic i bytte, hvis vi endelig skulle af med Oxlade-Chamberlain, men som Black Superman også fremhæver, så tror jeg, det ville være et decideret selvmål at bytte ham, når han efterhånden er ved at være i sin bedste alder. Desuden elsker jeg bare hans karisma.

Vi har allerede Granit, Ramsey, Elneny og Coquelin, der alle kan udfylde nogenlunde samme rolle som Matic, så jeg kan slet ikke se, hvordan vi skal kunne bruge ham, når vi for første gang i snart et årti er velbesat på netop dén plads.
Fabregas for Ox havde jeg snuppet anytime anyday. En løsning på Cazorlas fravær i bytte med en reservespiller, som kun i lysglimt har givet prøver på sit talent.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Jul. 2017 22:17

Gabe wrote:Hvad tænker folk omkring de her rygter der har været om Mahrez? Jeg ser ham personligt ikke som nogen ønske spiller i klubben og ville langt hellere gå efter fx. Lamar.
Roma har fået et bud på 21 mio. £ afvist af Leicester fordi de blå vil have minimum 30 mio. £ for spilleren, som har 3 år tilbage af sin kontrakt og som selv vil væk. 6 mål i 36 Premier League kampe blev det til sidste år
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 16. Jul. 2017 16:32

Er der sket noget spændende de sidste 4-5 dage? Har været på mini-ferie :)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 16. Jul. 2017 17:07

Esben wrote:Er der sket noget spændende de sidste 4-5 dage? Har været på mini-ferie :)
Ikke rigtigt, udover det begynder at lugte af Sanchez ud, Lemar ind :cry:
Image

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 16. Jul. 2017 17:17

levinas wrote:
Esben wrote:Er der sket noget spændende de sidste 4-5 dage? Har været på mini-ferie :)
Ikke rigtigt, udover det begynder at lugte af Sanchez ud, Lemar ind :cry:
Tja, Sanchez havde jeg forventet ville smutte, men selvfølgelig ærgerligt hvis det bliver en realitet.

Spændende med Lemar!

Madsen
Normal Bruger

Post by Madsen » 16. Jul. 2017 18:23

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 16. Jul. 2017 22:31

Hvor troværdig er ham Giulianelli?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 16. Jul. 2017 22:57

Olitast wrote:
Hvor troværdig er ham Giulianelli?
En luftballon med tarmgas, kort fortalt.

Men det ændrer ikke på, at der er en del røg.

Post Reply