Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Rygtebørsen

Post by Niels Lønberg » 26. Aug. 2016 9:33

Don Karnage wrote:Ornstein ude med rygter om Lucas Perez og Mustafi. Det begynder at ligne noget!

Et godt read om Lucas Perez: https://moarfootball.com/2016/08/25/a-d ... cas-perez/
Super spændende spiller, men jeg synes ikke, det er en spiller, der kan sammenlignes med Vardy. Ligner i øvrigt LP kan dække både ST og kanterne
Hvorfor synes du ikke han kan sammenlignes med Vardy?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 9:46

Niels Lønberg wrote:
Don Karnage wrote:Ornstein ude med rygter om Lucas Perez og Mustafi. Det begynder at ligne noget!

Et godt read om Lucas Perez: https://moarfootball.com/2016/08/25/a-d ... cas-perez/
Super spændende spiller, men jeg synes ikke, det er en spiller, der kan sammenlignes med Vardy. Ligner i øvrigt LP kan dække både ST og kanterne
Jeg blander lige lige, da jeg har et bud.

Det må skyldes, at Vardy i højere grad lever på sin hurtighed, der er ekstrem. Det er Perez' ikke.

Men jeg synes nu, at en sammenligning er på sin plads. Selvom flere af spidskompetencerne måske er forskellige, så beskrives Perez som en utrolig arbejdsivrig og aggressiv angriber i sit presspil; Alexis kan være det samme.

At Perez så samtidig i højere grad ser ud til at kunne skabe noget for sine holdkammerater er kun et plus.

Jeg tør ikke udråbe Perez til en succes. Men jeg kan godt se det fornuftige i købet. Ydermere så kan han vel potentielt udgøre en trio med Alexis og Giroud.
Så det giver 1) et ordentligt alternativ til Giroud uden at spille folk out-of-position. Og 2) så kan han måske/måske ikke også hjælpe på problemet på højre kant, medmindre Walcott/Oxlade pludselig er på et ordentligt niveau. Iwobi kan måske tage endnu et skridt op, men han er stadigvæk ung.

Det er fedt handlerne ser ud til at falde på plads, men begge er handler, man kunne have lukket for 1 måned siden. Hvorfor gjorde man ikke det?

Südkurve
Normal Bruger

Post by Südkurve » 26. Aug. 2016 10:15

araAFC wrote:
Niels Lønberg wrote:

Jeg blander lige lige, da jeg har et bud.

Det må skyldes, at Vardy i højere grad lever på sin hurtighed, der er ekstrem. Det er Perez' ikke.

Men jeg synes nu, at en sammenligning er på sin plads. Selvom flere af spidskompetencerne måske er forskellige, så beskrives Perez som en utrolig arbejdsivrig og aggressiv angriber i sit presspil; Alexis kan være det samme.

At Perez så samtidig i højere grad ser ud til at kunne skabe noget for sine holdkammerater er kun et plus.

Jeg tør ikke udråbe Perez til en succes. Men jeg kan godt se det fornuftige i købet. Ydermere så kan han vel potentielt udgøre en trio med Alexis og Giroud.
Så det giver 1) et ordentligt alternativ til Giroud uden at spille folk out-of-position. Og 2) så kan han måske/måske ikke også hjælpe på problemet på højre kant, medmindre Walcott/Oxlade pludselig er på et ordentligt niveau. Iwobi kan måske tage endnu et skridt op, men han er stadigvæk ung.

Det er fedt handlerne ser ud til at falde på plads, men begge er handler, man kunne have lukket for 1 måned siden. Hvorfor gjorde man ikke det?

Mht. Perez, så tror jeg, som mange nævner på twitter, at det er fordi, at han befandt sig så langt nede på vores ønskeliste. Jeg tror, at man har forsøgt sig med Vardy, derefter Lacazette (hvor man er blevet blæst bagover af Aulas' fuldstændigt urimelige krav).

Vedr. Mustafi, så virker det lidt besynderligt. Men det forlød sig, at vi allerede var på banen lige efter skaden til Gabriel. Valencia spillede så hardball, og vi måtte bide i det sure æble og betale Alexis-pris til sidst. Den skulle dog være lukket noget før.

I øvrigt er det interessant, hvor det placerer Gabriel og Mertesacker i hakkeordenen. Inden deres skader kunne de begge se frem til en sæson som potentielt førstevalg ved siden af Koscielny. Når de vender tilbage fra sygebænken, kan det potentielt se sådan her ud:

1. Koscielny
2. Mustafi
3. Holding
4. Gabriel/Mertesacker

Jeg er pisse glad. Jeg gik selvfølgelig med en forhåbning om Benz/Auba/Griez, men jeg synes, at vinduet har udviklet sig i en fantastisk retning. Jeg kan godt, lige som så mange andre af jer, blive lidt irriteret over, at vi har smidt de her 5 point i sæsonstarten, og jeg vil gerne være med til at rase fuldstændig, hvis vi ikke vinder over Watford i morgen, men jeg føler, at vi i det lange løb, ser meget stærkere ud end sidste sæson. Vi har tilført et enormt forsvarstalent som potentielt kan få en smooth transition ind på holdet. Vi har tilført en etableret forsvarsspiller, der matcher spillestilen og som er i sin bedste alder. Vi har tilført en dominerende midtbanespiller på en position, hvor vi så svage ud. Vi har tilført et nyt kort at spille på i offensiven på et fuldkommen umuligt marked. De to sidste kan endda tilføre holdet noget af den svinsked, vi så desperat mangler. Alt dette samtidig med at stammen på vores hold er intakt. Det er altså vigtigt.

Apropros svinskhed/hårdhed, så kan vi snart stille et semi-beskidt hold med spillere som Paulista, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Coquelin, Perez, Giroud! Jeg er vild med det.

Vi har også en rimelig bredde på de fleste positioner, hvor det især er vigtigt, at vi holder på Ospina og Gibbs.

Cech
Bellerin-Koscielny-Mustafi-Monreal
Xhaka-Ramsey
Perez-Ozil-Sanchez
Giroud

Ospina
Jenkinson-Mertesacker-Holding-Gibbs
Coquelin-Cazorla
Walcott-Wilshere-Oxlade
Welbeck

Her er El Neny, Gabriel, Debuchy, Iwobi og Gnabry slet ikke med.
Last edited by Südkurve on 26. Aug. 2016 10:35, edited 1 time in total.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 26. Aug. 2016 10:25

Har jeg lige set Wengers pressekonference, og ville lige give en update.

Først og fremmest er både Lucas Perez og Mustafi tæt på. Selvom Wenger sagde, at de ikke var på det stadie hvor de kunne offentliggøre noget, så virkede journalisternes efterfølgende spørgsmål og Wengers svar på disse som om, at de er så godt som sikre. Mere interessant er det at Chambers er på vej på udlån. Holding har vundet den kamp. Så snart Mustafi bliver præsenteret så bliver Chambers sendt på udlån. Der er mange herinde der før vinduets åbning, havde det som ønskescenarie. Mig selv inklusiv. Jeg håber det bliver til en PL-klub med fast spilletid, og så kan vi revurdere næste sommer.

Wenger blev også spurgt om de to handler ville være afslutningen på vores transfervindue. Han svarede vi har en stor trup, og der ikke i øjeblikket er plads. Et lille nej, men ikke 100% afvisende.

Men summusummarum. Mustafi og Lucas så godt som sikre. Chambers bliver udlånt.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 10:28

Südkurve wrote: Mht. Perez, så tror jeg, som mange nævner på twitter, at det er fordi, at han befinder sig så langt nede på vores ønskeliste. Jeg tror, at man har forsøgt sig med Vardy, derefter Lacazette (hvor man er blevet blæst bagover af Aulas' fuldstændigt urimelige krav).

Vedr. Mustafi, så virker det lidt besynderligt. Men det forlød sig, at vi allerede var på banen lige efter skaden til Gabriel. Valencia spillede så hardball, og vi måtte bide i det sure æble og betale Alexis-pris til sidst. Den skulle dog være lukket noget før.

I øvrigt er det interessant hvor det placerer Gabriel og Mertesacker i hakkeordenen. Inden deres skader kunne de begge se frem til en sæson som potentielt førstevalg ved siden af Koscielny. Når de vender tilbage fra sygebænken, kan det potentielt se sådan her ud:

1. Koscielny
2. Mustafi
3. Holding
4. Gabriel/Mertesacker
Men selv som 3. valg, så var Vardy-handlen jo overstået allerede inden EM's afslutning. Lyons offentliggørelse af bud fandt ligeledes sted for et godt stykke tid siden, og det lød som om, at der endda var givet bud inden Vardy-handlen. Måske man så forsøgte sig igen, som der var rygter om.
Jeg er med på, at det ikke bare er et opkald, en foreslået pris, og så en afvisning; men jeg synes alligevel, man kunne have været hurtigere, medmindre der er spillere, hvor man har gået så stille med dørene, at der ikke engang opstod rygter. Det første bud på Lacazette blev eksempelvis ikke meldt af et eneste medie.

Mustafi-handlen ser ud til at omhandle pris, ja. Havde man været ligeglad med et par millioner pund, så kunne han potentielt have spillet imod Liverpool. Hele følsomheden omkring pris, fristes jeg til at tro skyldes, at der må have været et andet navn en Perez - også her sidst i vinduet. Hvis man eksempelvis stadigvæk håbede på Lacazette, så krævede det nok, at man betalte noget mindre for en forsvarsspiller.

Forudsat de økonomiske rammer, der selvsagt har været i klubben, så ser det ud til, Wenger i nogen grad har fået dem, han ønskede.
Xhaka var tilsyneladende Wengers førstevalg til CM/DM.
Mustafi var tilsyneladende Wengers førstevalg til CB.
Perez var ikke førstevalg, men det nuværende marked får en lottokupon med en pæn chance for gevinst, og i værste fald kan han vel sælges med et tab o et år.

Med en rigmand i ryggen havde man måske kunne kæmpe med om nogle af de tungere folk i alle kategorier, men både Xhaka og Mustafi, synes jeg, på papiret ser så lovende ud, at det kan ende med at være større profiler, end nogle af de spiller, der er handlet for større beløb denne sommer. Xhaka er dog den 6. dyreste handel indtil videre denne sommer (overgået af Pogba, Higuan, Hulk, Stones og Sané).

I øvrigt sjovt at se, at Transfermarkts normalt udmærkede "markedsværdi-beregner" er noget forbi denne sommer. Langt størstedelen af handlerne er betydelige summer over deres "markedsværdi", og især offensive spillere er dyre. Morata er nærmest den eneste, der er handlet under markedsværdien pga. en klausul, og ellers er alle andre minimum handlet €10m dyrere.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 10:38

Fantastic-Fab wrote:Har jeg lige set Wengers pressekonference, og ville lige give en update.

Først og fremmest er både Lucas Perez og Mustafi tæt på. Selvom Wenger sagde, at de ikke var på det stadie hvor de kunne offentliggøre noget, så virkede journalisternes efterfølgende spørgsmål og Wengers svar på disse som om, at de er så godt som sikre. Mere interessant er det at Chambers er på vej på udlån. Holding har vundet den kamp. Så snart Mustafi bliver præsenteret så bliver Chambers sendt på udlån. Der er mange herinde der før vinduets åbning, havde det som ønskescenarie. Mig selv inklusiv. Jeg håber det bliver til en PL-klub med fast spilletid, og så kan vi revurdere næste sommer.

Wenger blev også spurgt om de to handler ville være afslutningen på vores transfervindue. Han svarede vi har en stor trup, og der ikke i øjeblikket er plads. Et lille nej, men ikke 100% afvisende.

Men summusummarum. Mustafi og Lucas så godt som sikre. Chambers bliver udlånt.
Positivt med et udlån til Chambers. Det kan også give et svar på, hvad fremtiden bringer for ham rent positionsmæssigt. Han var primært højre back for Southampton, men samme sommer, som man hentede ham blomstrede Bellerin, og så er den mulighed lukket, da de har samme alder. Det blev dog tidligt meldt ud, at Chambers også kunne have en fremtid centralt; både som CB og DM. Som DM tror jeg ikke, han får mange kampe. Han er for langsom, selvom han faktisk er nogenlunde på bolden. Dertil er det besværligt at give ham det nødvendige antal af kampe i lære som CB i en storklub, og hvis det er fremtiden, så er det nødvendigt.
Jeg kan sagtens se, at Chambers har nogle udmærkede egenskaber, der kunne gøre ham til en god CB, men det kræver et succesrigt udlånsophold, før han har en Arsenal-fremtid.

At man beholder Rob Holding kan skyldes, som jeg ser det, 3 ting:
1) Han er på nuværende tidspunkt bedre end Chambers som CB.
2) Hans naturlige position er CB, så der er ikke behov for i samme grad at lære ham positionen.
3) Jeg kan godt se det fornuftige i, at talenter får 1 år (- el. 6 måneder) i klubben inden det eventuelt udlejes. Rob Holding lærer klubben, kulturen og det taktiske at kende.

Derudover kunne jeg godt forestille mig, at man udlåner Rob Holding til januar, hvis/når Koscielny, Mustafi, Gabriel og Mertesacker alle er kampklar.

Hvis bare enten Holding eller Chambers udvikler sig i den ønskede retning, så bør man ikke få problemer i det centrale forsvar i en årrække; Mustafi er 24 og Chambers og Holding er begge årgang '95.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 26. Aug. 2016 12:49

AndersArsenal wrote:Image
På det statistiske plan, ser det rigtig lovende ud.

Jeg må dog indrømme, at jeg stadig sidder med en ambivalent følelse, hvis Perez kommer i hus. Min mening er inderligt stadig den, at vi skulle have hentet en topangriber (Aubameyang, Benzema, Griezmann etc.), men jeg har dog forståelse for, at mange af disse nærmest har været umulige at hente grundet super vanvittige priser - det undskylder dog ikke de foregående transfervinduers ineffektivitet, men den lader vi ligge.

Jeg mener dog stadig, at man kunne have snuppet en angriber fra hylden lige under (Lacazette, Icardi, Lukaku o.l.). Her er priserne også høje, men ikke astronomisk høje, som de allerbedste. Hvis man ikke gider betale de beløb for solide angribere (som stadig har udviklingspotentiale), så tror jeg det bliver tæt på umuligt at konkurrere i fremtiden. Tiden hvor man kunne hente spillere som Shevchenko, Aguero, Torres, og andre fantastiske angribere til 300-400 mio. kr. er for længst forbi.

Når det så er sagt, så er jeg inderligt lykkelig over, at vi rent faktisk (forhåbentlig) henter en angriber, som har bevist sig selv i en af de store ligaer - og ikke bare lader være med at købe eller går i panik ved at hente navne som Bony eller Benteke.

Hvis Wenger lykkes med at hive Perez og Mustafi i land, så er der bestemt håb for sæsonen, og jeg vil egentlig beskrive Xhaka, Mustafi, Perez, Holding, og japaneren som et udmærket vindue - faktisk et af de bedste i flere sæsoner.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 26. Aug. 2016 14:14

Esben wrote:

Jeg må dog indrømme, at jeg stadig sidder med en ambivalent følelse, hvis Perez kommer i hus. Min mening er inderligt stadig den, at vi skulle have hentet en topangriber (Aubameyang, Benzema, Griezmann etc.), men jeg har dog forståelse for, at mange af disse nærmest har været umulige at hente grundet super vanvittige priser - det undskylder dog ikke de foregående transfervinduers ineffektivitet, men den lader vi ligge.

Jeg mener dog stadig, at man kunne have snuppet en angriber fra hylden lige under (Lacazette, Icardi, Lukaku o.l.). Her er priserne også høje, men ikke astronomisk høje, som de allerbedste. Hvis man ikke gider betale de beløb for solide angribere (som stadig har udviklingspotentiale), så tror jeg det bliver tæt på umuligt at konkurrere i fremtiden. Tiden hvor man kunne hente spillere som Shevchenko, Aguero, Torres, og andre fantastiske angribere til 300-400 mio. kr. er for længst forbi.

Når det så er sagt, så er jeg inderligt lykkelig over, at vi rent faktisk (forhåbentlig) henter en angriber, som har bevist sig selv i en af de store ligaer - og ikke bare lader være med at købe eller går i panik ved at hente navne som Bony eller Benteke.

Hvis Wenger lykkes med at hive Perez og Mustafi i land, så er der bestemt håb for sæsonen, og jeg vil egentlig beskrive Xhaka, Mustafi, Perez, Holding, og japaneren som et udmærket vindue - faktisk et af de bedste i flere sæsoner.
Du rammer alt i det indlæg spot on. Det er fantastisk at et katastrofalt indlæg alligevel ser ud til at blive udmærket og vi kommer godt forbedret ud og bruge flere penge end nogensinde før.
Ville dog til hver en tid have gerne nøjes med Holding og en topangriber (som du nævner) fremfor de andre køb. Vi vinder stadig ikke noget stort trofæ ligemeget hvor mange spillere vi køber til 250-350 mio.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 26. Aug. 2016 16:10

Japaneren ryger ifølge rygterne direkte på lån i Stuttgart...
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Südkurve
Normal Bruger

Post by Südkurve » 26. Aug. 2016 16:22

Gabe wrote:
Esben wrote:

Du rammer alt i det indlæg spot on. Det er fantastisk at et katastrofalt indlæg alligevel ser ud til at blive udmærket og vi kommer godt forbedret ud og bruge flere penge end nogensinde før.
Ville dog til hver en tid have gerne nøjes med Holding og en topangriber (som du nævner) fremfor de andre køb. Vi vinder stadig ikke noget stort trofæ ligemeget hvor mange spillere vi køber til 250-350 mio.
Du kan nøjes med at svare "ja" eller "nej", hvis du ikke gider uddybe - men mener du helt bundseriøst at det havde været et bedre vindue, hvis Holding og en topangriber (Griez, Benz, Auba) var blevet købt fremfor en etableret tysk forsvarsspiller, en etableret midtbanespiller og en angriber, der givetvis er en lottokupon, men som har en god sæson i bagagen?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 16:48

Gabe wrote: Ville dog til hver en tid have gerne nøjes med Holding og en topangriber (som du nævner) fremfor de andre køb. Vi vinder stadig ikke noget stort trofæ ligemeget hvor mange spillere vi køber til 250-350 mio.
Det forstår jeg simpelthen ikke.

Man skal ikke mange år tilbage se, hvor dyrt det kan være ikke at have et ordentligt forsvar. Det var virkelig det, der gjorde, at Arsenal ikke kunne blande sig i kampen om at vinde Premier League. Offensiven var isoleret set rigtig, rigtig god dengang.
Samtidig med forsvarssproblemer begyndte der at være evige problemer på den defensive midt, og det kostede ligeledes.

Mertesacker og Koscielny danner så langt om længe et godt makkerpar, og Coquelin opfinder sig selv, og vi står pludselig med den mest solide konstellation, vi har haft meget længe.

Skader og manglende bredde på nøglepositioner gjorde så desværre, at Arsenal ikke vandt Premier League i sidste sæson.

Det var tydeligt for enhver, at skaderne til Coquelin og Cazorla måske var de allerdyreste ift. Arsenals titelchancer. Flamini var rædsom, og Ramsey var en uduelig partner. Arsenal kunne efter nytår stort set ikke etablere et angreb fra egen banehalvdel, fordi det skulle igennem førnævnte. Det var dyrt, Arsenal spillede elendigt, og man hverken skabte chancer, eller scorede mål. Ligeledes kunne de ikke beskytte forsvaret ordentligt.

Med Xhaka har man langt om længe noget, der minder om bredde til positionen. Coquelin er den rendyrkede skraldemand; Elneny er hårdtarbejdende, men måske mere felt-til-felt; og Xhaka er så en, der både kan være skraldemand eller partner til Coquelin. Jeg kan ikke forestille mig, at man må samme måde bliver udstillet på midtbanen med tilføjelsen af Xhaka. Bredden og kvaliteten er god nok.

Forsvaret var måske tilstrækkeligt til en PL-kampagne om mesterskabet. Men Mertesacker får en alvorlig skade, og det samme gør Gabriel. Mertesacker skulle udskiftes senest til sommer, og Gabriel har ikke været overbevisende. Det blev nødvendigt at foretage generationsskiftet nu, og det gør man så med Mustafi. At satse på Holding og Chambers hele efteråret ville være tåbeligt. Går Kos i stykker, så har man samme konstellation som mod Liverpool. Av.

Jeg ville elske at se Griezmann eller en anden topangriber i Arsenal. Bestemt. Men når kvalitet var nødvendigt på CB, DM/CM og CF, så er det kun fornuftigt at vurdere de løsninger, der er mulige. Køber man en angriber, så kan man ikke løse de andre problemer. Køber man de andre to positioner, så kan man hente en reserve/konkurrent til Giroud.

Jeg anerkender ikke den fuldstændige nedsabling af Giroud og manden talenter. Han er en god angriber, men der skal være alternativer, hvis Arsenal skal vinde Premier League.
Jeg anerkender dog også, at Arsenal bliver afhængige af Alexis' mål, samt en velfungerede løsning på højre kant (- om det så bliver rotation eller en, der griber chancen). Giroud skal i perioder nok score et fint antal mål, og så er det vigtigt, at der er reserve/alternativer, når han ikke er fysisk på toppen. Perez kan være den spiller i efteråret, og efter nytår har man forhåbentlig tre muligheder.

Hvis en eller flere spillere ikke går fuldstændig ned med flaget i løbet af sæsonen, så står man næste sommer med en trup, der bør se rimelig fornuftig ud. Så kan man netop gå ud og brænde hele beløbet af på én spiller. Det synes jeg ikke, ville have været det rigtige i år.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 26. Aug. 2016 17:06

Hvilke handlede spillere til andre klubber ville I have ønsket? Som også var realistiske i forhold til transfersum og hvem den købende klub var? Jeg kan umiddelbart kun finde fire:
1. Sadio Mané (Liverpool)
2. Mario Götze (Dortmund)
3. Antonio Candreva (Inter Milan)
4. Mohamed Salah (Roma)

For mig at se ville én af disse fire spillere gå direkte ind i startopstillingen på højre wing og de er samtidig hentet af mindre attraktive klubber til fornuftige priser.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 26. Aug. 2016 17:22

Titi wrote:Hvilke handlede spillere til andre klubber ville I have ønsket? Som også var realistiske i forhold til transfersum og hvem den købende klub var? Jeg kan umiddelbart kun finde fire:
4. Mohamed Salah (Roma)

For mig at se ville én af disse fire spillere gå direkte ind i startopstillingen på højre wing og de er samtidig hentet af mindre attraktive klubber til fornuftige priser.
Jeg havde elsket et køb af Mané. Dygtig udfordrer, hurtig, og har samtidig mål i støvlerne. Nu kan jeg ikke huske hvad Liverpool gav for ham, men han havde måske været for dyr hvis man samtidig ville have en CB og angriber.

Götze kunne også have været et frækt køb, men mængden af skader taget i betragtning, så havde det måske været for stort et sats.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 26. Aug. 2016 17:24

Esben wrote:
Titi wrote:Hvilke handlede spillere til andre klubber ville I have ønsket? Som også var realistiske i forhold til transfersum og hvem den købende klub var? Jeg kan umiddelbart kun finde fire:
4. Mohamed Salah (Roma)

Jeg havde elsket et køb af Mané. Dygtig udfordrer, hurtig, og har samtidig mål i støvlerne. Nu kan jeg ikke huske hvad Liverpool gav for ham, men han havde måske været for dyr hvis man samtidig ville have en CB og angriber.
Mané kostede omkring 310 mil. Så hvis vi skulle have en CB og ST, så skulle et køb af Mané nok være på bekostning af Xhaka (forudsat vi ikke får solgt noget og har brugt hele budgettet).
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 26. Aug. 2016 17:29

Titi wrote:
Esben wrote:
4. Mohamed Salah (Roma)

Mané kostede omkring 310 mil. Så hvis vi skulle have en CB og ST, så skulle et køb af Mané nok være på bekostning af Xhaka (forudsat vi ikke får solgt noget og har brugt hele budgettet).
Jeg tror nu mere det havde været på bekostning af en af de to andre pladser, en midtbanespiller tror jeg har været højeste prioritet fra Wengers side. Uanset hvad, så tror jeg du har ret i, at 310 mio. kr. i hvertfald ville have stoppet et indkøb til én af de tre pladser.

Post Reply