Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Banega
Normal Bruger

..

Post by Banega » 25. May. 2012 12:16

Smutter RVP, så er Giroud altså ikke manden der skal erstatte ham. Det ville være en fallit-erklæring. Han bliver godt nok rost til skyerne, men i de kampe jeg har set med ham, har han intet ekstraordinært vist. Er bange for at det bliver en ny Chamakh.

Så skal vi hellere have en proven goalscorer som Cavani, selvom han tydeligvis vil være en del dyrere og sværere at få. Men lad os nu bare holde på vores kaptajn i første omgang!

Topgun
Normal Bruger

Post by Topgun » 25. May. 2012 12:17

Van persie burde melde klart ud! Han er kaptajn og ved hvordan det påvirker fans og klubben.. Han burde have lært lidt efter de andre sagaer og syntes han skider på klubben og fansne! Et er han er interesseret i at komme til en ny klub med nye udfordringer- men så kam han da melde det ud. Han mister da kun værdi for fansne ved det han gør nu.. :?
WHEREVER. FOREVER. ARSENAL <3

phra
Normal Bruger

Post by phra » 25. May. 2012 12:30

Som en anden skriver - så kan det i tilfælde være vigtigst at få færdiggjort en handel..

Men lad os nu se - ingen mig bekendt ved om O.Giroud er Wengers første, anden eller tredje prioritet.

Wenger har flere gange lavet geniale handler, men markedet er et andet, og der er væsentlig flere bejlere i premier league til hver enkelt top spiller.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 25. May. 2012 12:31

Var RvP eftersigende ikke også i Torino sidste uge? Hvad jeg læste mig til, så er problemet Juventus har et lønloft på 6 millioner euro om året - RvP vil ha' mere.

Men hvad vil han dog også i Juventus? Ok, de kæmper med om mesterskabet, men vi er stadig en lige så god klub som Juventus er jeg sikker på.. Jeg har en seriøst bange anelse omkring han ender i City. De kan hvert fald matche hans lønkrav. :?
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Hodde
Normal Bruger

Post by Hodde » 25. May. 2012 12:33

Jeg nægter at tro på at han har været i Torino under Hollands em forberedelse. Lyder som endnu et dumt rygte fra et italiensk medie

Hodde
Normal Bruger

Post by Hodde » 25. May. 2012 12:35

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 25. May. 2012 15:00

Nej fucking tak. Han har officielt udtalt at Spurs er hans førsteprioritet, men hvis det falder sammen vil han gerne til Arsenal. Vi skal kraftedme ikke agere andenviolin for Vertonghen. Det er vi sgu for stor en klub til. Nej tak, han kan rådne op i Tottenham.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 25. May. 2012 15:09

Hodde wrote:Jeg nægter at tro på at han har været i Torino under Hollands em forberedelse. Lyder som endnu et dumt rygte fra et italiensk medie
Der er ikke specielt langt fra Lausanne, hvor den hollandske trup er samlet, til Torino. I øvrigt er ikke alle af de indkaldte spillere mødt op. Så tiden er der. Om det passer skal jeg dog ikke kunne svare på.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 25. May. 2012 15:12

Ahh drenge. Det er jo bare spin fra Verthongen side. Han ved da at Spurs reagerer hvis han nævner Arsenal. Vi er ikke interesserede i manden og har aldrig været det. Hvem vil vælge Spurs over os nu når vi har CL-pladsen? Det skulle da være chancen for spilletid er større i Spurs. Jeg tror Spurs er den bedste mulighed han har, og derfor bare gerne vil have kontrakten signet, så hans fremtid er på plads. At han nævner os er bare for at presse Spurs.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Hodde
Normal Bruger

Post by Hodde » 25. May. 2012 15:13

http://bleacherreport.com/articles/1195 ... with-clubs

Det er jo ikke til at sige om man kan stole på den artikel

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 25. May. 2012 15:26

Hodde wrote:http://bleacherreport.com/articles/1195 ... with-clubs

Det er jo ikke til at sige om man kan stole på den artikel
Bleacherreport er lort...
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 27. May. 2012 13:53

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 28. May. 2012 15:14

Såå er den vist ret sikker. Farvel Hazard håber du får en lorte fremtid.!
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... from-lille

vieira
Normal Bruger

Post by vieira » 28. May. 2012 15:52

Hvorfor være så sur på at vi ikke får Hazard, han har jo ikke engang været tæt på, så hold da op med alt det pis om en lorte fremtid, knægten ser jo nok bare mere potentiale i Chelsea end i os.

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 28. May. 2012 15:53

vieira wrote:Hvorfor være så sur på at vi ikke får Hazard, han har jo ikke engang været tæt på, så hold da op med alt det pis om en lorte fremtid, knægten ser jo nok bare mere penge i Chelsea end i os.
:D :D :D
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Post Reply