Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Busk1974
Normal Bruger

Post by Busk1974 » 18. Feb. 2012 20:23

Alansmith wrote:
Thierry Henry wrote:Omkring Hazard ser jeg ham meget gerne i Arsenal, men tror desværre han bliver for dyr til Wengers smag. Når klubber som Chelsea og Real Madrid er interesserede, bliver prisen ofte meget let meget høj. Hazard ville umiddelbart være en fantastisk spiller at få. Jeg har ikke selv set ham i aktion, men har udelukkende hørt positivt om ham.

Sturridge så jeg meget gerne i klubben. Han skulle dog ikke være en erstatning for van Persie, men en konkurrent og et alternativ. Han er teknisk dygtig, hurtig og målfarlig. Desuden er vores besætning i angrebet for dårlig. Førstevalget, van Persie, er en klasseangriber, men alternativerne er simpelthen mangelfulde. Chamakh scorer for lidt og ser man bort fra hans første tid, har han absolut intet vist! Vi har så heller ikke udnyttet hans kompetencer godt nok og generelt passer han slet ikke ind, da han teknisk er alt for dårlig. Park har vi ikke set meget til og jeg kan ikke undlade, at spekulere over hvorfor. Umiddelbart må man formode, at han simpelthen ikke har gjort sig berettiget til mere. Man kunne dog med rette indvende, at han burde få nogle flere chancer. Walcott og Gervinho kunne også anvendes centralt, men på nuværende tidspunkt er der brug for dem på kanterne og de ville umiddelbart heller ikke være optimale centralt. Sturridge ville med andre ord være velkommen.
Lille skal have noget i bytte, hvis den handel skal realiseres. Jeg tvivler på, at vi sprænger transferrekorden meget markant. Derfor vil en handel nok kræve, at Lille får Bendtner, Arshavin eller Walcott med i handlen?
De kan få et helt hold hvis de vil og en manager..... :P

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 19. Feb. 2012 1:51

Hnansen wrote:
ajakob wrote:
Cliffen wrote:Lige lidt rygter: http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 66845.html

Gaitan, Matias Suarez, Podolski, Götze og Hoilett nævnes.
Køb, køb, køb... Gaitan
Gaitan er en fremragende spiller, men er han ikke i udpræget grad fløjspiller? Ikke umiddelbart en position, hvor vi har akut brug for forstærkning.
Jo, det er han. Mener du at Walcott, Gervinho, Oxlade, Arshavin, Rosicky etc. gør det så godt, at vi ikke behøver mere kvalitet? Dertil kan siges, at Gaitan er langt farligere en mod en end Walcott nogensinde bliver og det er sgu det vi har brug for, og ikke en, der er SÅ afhængig af andre spillere.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Hnansen
Arsenal Danmark medlem

Post by Hnansen » 19. Feb. 2012 2:15

ajakob wrote:
Hnansen wrote:
ajakob wrote: Køb, køb, køb... Gaitan
Gaitan er en fremragende spiller, men er han ikke i udpræget grad fløjspiller? Ikke umiddelbart en position, hvor vi har akut brug for forstærkning.
Jo, det er han. Mener du at Walcott, Gervinho, Oxlade, Arshavin, Rosicky etc. gør det så godt, at vi ikke behøver mere kvalitet? Dertil kan siges, at Gaitan er langt farligere en mod en end Walcott nogensinde bliver og det er sgu det vi har brug for, og ikke en, der er SÅ afhængig af andre spillere.
Med Gervinho, Oxlade, Walcott og Ryo fra næste sæson er vi fint dækket ind. Naturligvis kan man altid forbedre en position yderligere, men når man tænker hvor ringe besat vi er i andre positioner, ville det være formålsløst at punge så mange penge ud for Gaitan.
United skulle eftersigende også være interesseret, og jeg tvivler på at han bliver solgt for under 15-20 mio. pund.
Fokus i transfervinduet er selvsagt at finde vores nye kreatør på midtbanen, en back-up til RvP (evt. erstatning hvis han bliver solgt) samt noget kvalitet til venstreback.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 19. Feb. 2012 3:34

Hnansen wrote:
ajakob wrote:
Hnansen wrote: Gaitan er en fremragende spiller, men er han ikke i udpræget grad fløjspiller? Ikke umiddelbart en position, hvor vi har akut brug for forstærkning.
Med Gervinho, Oxlade, Walcott og Ryo fra næste sæson er vi fint dækket ind. Naturligvis kan man altid forbedre en position yderligere, men når man tænker hvor ringe besat vi er i andre positioner, ville det være formålsløst at punge så mange penge ud for Gaitan.
United skulle eftersigende også være interesseret, og jeg tvivler på at han bliver solgt for under 15-20 mio. pund.
Fokus i transfervinduet er selvsagt at finde vores nye kreatør på midtbanen, en back-up til RvP (evt. erstatning hvis han bliver solgt) samt noget kvalitet til venstreback.
Jeg er langt fra uenig i de øvrige positioner du nævner skal forstærkes.

Grunden til at jeg stadig mener, at fløjene (også) skal forstærkes er:

1) Walcott rammer alt for sjældent højeste niveau, og han har kontraktudløb i 2013, hvorfor jeg mener vi skal have ham solgt nu.
2) Oxlade og Ryo er begge under 20, og det ville være at gøre dem en bjørnetjeneste at give dem 90 minutter hver weekend med det pres, der naturligt følger med
3) Alle ovennævnte spillere har hurtighed som deres største styrke. Jeg savner en spiller, der kan gøre sine medspillere gode uden at skulle være afhængig af sin hurtighed - udelukkende eller delvist

Som det ser ud nu, skal vi alligevel ud at bruge +500 millioner, og så kan vi ligeså godt gøre det ordenligt.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Wess
Arsenal Danmark medlem

Post by Wess » 22. Feb. 2012 6:58

Theo i bytte med Sturrigde... Vildt rygte!!
HENRY#14
09/01-2012 Thierry Henry became the first player EVER to kneel outside a stadium while scoring inside it!
spurz forever in our shadow!

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 22. Feb. 2012 11:25

Det er et vildt rygte som jeg ikke tror meget på…

Men tanken er da meget ”sjov”, og havde vi den mulighed for et bytte lige over ville jeg sige JA!.

Walcott har kontraktudløb i 2013 og hvis rygterne taler sandt så forlanger han i omegnen af 90K om ugen og det er alt for meget i min bog, han kan spiller gode kampe men derefter forsvinde helt ud (hans bundniveau er for lavt) og nu har vi efterhånden ventet 5 år på at manden skulle slå igennem! Som enlig angriber tror jeg heller ikke på ham…

Wenger skal droppe sin faderrolle nu og hvis han fortsat skal have en fremtid i klubben så skal skeen i den anden hånd og her mener jeg bl.a. at han skal tage en snak med Walcott og sige. Enten forlænger du på de her vilkår inden 1.juni 2012 ellers sælger jeg dig til højestbydende! Det skal være slut med at blive trukket rundt i næsen af spillerne, her må klubben træde i karakter, spillerne må ikke komme så tæt på kontraktudløb da de så sidder med alle kort på hånden!

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 22. Feb. 2012 15:13

Uden at kende oprigtigheden af kilden, er det bestemt ikke positiv læsning dette:

http://www.thisislondon.co.uk/standard- ... arsenal.do

Anbefaler at man læser det hele, da det fagner "Arsenals problemer" meget bredt.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 22. Feb. 2012 17:40

-DIABY- wrote:Uden at kende oprigtigheden af kilden, er det bestemt ikke positiv læsning dette:

Anbefaler at man læser det hele, da det fagner "Arsenals problemer" meget bredt.
Det er Arsenal Trust som er kilden, der har været skrevet om deres rapport under Arsene Wener tråden.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 22. Feb. 2012 23:22

Wengers globalisering wrote:
-DIABY- wrote:Uden at kende oprigtigheden af kilden, er det bestemt ikke positiv læsning dette:

Det er Arsenal Trust som er kilden, der har været skrevet om deres rapport under Arsene Wener tråden.
Ahh, min fejl makker.

Jeg kiggede kun lige hurtigt under "transfertråden", da jeg havde læst artiklen. Men så kan jeg jo passende læse op på debatten andet steds på siden.

Tak for det.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 23. Feb. 2012 10:27

Ifølge mail planlægger Arsenal et dobbelt raid på Gøtze og Podolski.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 23. Feb. 2012 10:37

Fantastic-Fab wrote:Ifølge mail planlægger Arsenal et dobbelt raid på Gøtze og Podolski.
http://www.youtube.com/watch?v=Yb76AobIgcU

i wish men....

http://www.youtube.com/watch?v=Yb76AobIgcU
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 23. Feb. 2012 10:43

Fantastic-Fab wrote:Ifølge mail planlægger Arsenal et dobbelt raid på Gøtze og Podolski.
Alt afhænger nok desværre af, om vi napper 4. pladsen og CL deltagelse

Vil mene at der er er større chancer for, at vi tilbyder Squid en kontraktforlængelse på 3 år til 50.000 pund/uge end at vi henter Götze...

Men det ville sku ellers være sweet!!!
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Thierry Henry
Normal Bruger

Post by Thierry Henry » 23. Feb. 2012 16:36

Både Podolski og Götze er efterhånden blevet sat i forbindelse med os flere gange. Derfor tør jeg heller ikke udelukke, at der kunne være noget om det. Har bare svært ved at se os smide nok penge på bordet både i forhold til transfersum og løn.

Vi har brug for forstærkninger både i angrebet og på den offensive midtbane. Podolski ville være ideel, hvilket også kan siges om Sturridge. De er begge glimrende teknisk, hvorfor de ville passe godt ind. Ligeledes kan de noget på egen hånd og ville i den forbindelse tilføre os noget af det vi mangler. Desuden kan de begge spille på fløjen.

Götze ville ligeledes være en spændende spiller. Han kunne være en fornuftig erstatning for Fabregas, som vi aldrig rigtig har fået erstattet. Han har måske ikke de samme evner i pasningsspillet, men han er dygtig omkring feltet, da han både kan iscenesætte sine medspillere og selv er farlig.
"Arsenal is not a onemanteam".

Schandorff
Normal Bruger

Post by Schandorff » 27. Feb. 2012 23:12

Thierry Henry wrote:
Både Podolski og Götze er efterhånden blevet sat i forbindelse med os flere gange. Derfor tør jeg heller ikke udelukke, at der kunne være noget om det. Har bare svært ved at se os smide nok penge på bordet både i forhold til transfersum og løn.

Vi har brug for forstærkninger både i angrebet og på den offensive midtbane. Podolski ville være ideel, hvilket også kan siges om Sturridge. De er begge glimrende teknisk, hvorfor de ville passe godt ind. Ligeledes kan de noget på egen hånd og ville i den forbindelse tilføre os noget af det vi mangler. Desuden kan de begge spille på fløjen.

Götze ville ligeledes være en spændende spiller. Han kunne være en fornuftig erstatning for Fabregas, som vi aldrig rigtig har fået erstattet. Han har måske ikke de samme evner i pasningsspillet, men han er dygtig omkring feltet, da han både kan iscenesætte sine medspillere og selv er farlig.
gøtze forlader ikke dortmund i næste sæson.. er næsten 100% sikker på han bliver i dortmund 1 sæson mere, eftersom han lige har underskrevet ny kontrakt..

dog tror jeg der bliver stor rift om hazard.

mit bud er at vi henter: Hazard, Podolski og 1 mand mere.. (ja gøtze er nok for meget af det gode)

phra
Normal Bruger

MIKE TOTTENHAM DEAN ,

Post by phra » 28. Feb. 2012 8:03

Post Reply