Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Arsenal Fc
Arsenal Danmark medlem

Post by Arsenal Fc » 25. Jan. 2012 8:46

gbarthokai wrote:
Cliffen wrote:6 millioner pund! Sælg, så har vi råd til N'Doye
Du joker forhåbentlig.... lad os endelig sælge dødvægten, men der skal da ikke hives mere sløj kvalitet ind a la Damen.....
Uden pis, så mener jeg klart, at N'doye er bedre end Chamakh. Det har han bevist kontinuerligt for FCK både i ligaen, men også i Europa. Her tænker jeg specielt på kampene mod FC Barcelona og Chelsea. Hvorfor ikke? Kunne vi bytte lige over med FCK ville jeg med glæde gøre det.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 25. Jan. 2012 11:02

Arsenal Fc wrote:
Uden pis, så mener jeg klart, at N'doye er bedre end Chamakh. Det har han bevist kontinuerligt for FCK både i ligaen, men også i Europa. Her tænker jeg specielt på kampene mod FC Barcelona og Chelsea. Hvorfor ikke? Kunne vi bytte lige over med FCK ville jeg med glæde gøre det.
Og uden pis, så er det jo latterligt. Selvom Chamakh er en katastrofe, behøver vi vel ikke lade os nøje med N´doye!!!
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Arsenal Fc
Arsenal Danmark medlem

Post by Arsenal Fc » 25. Jan. 2012 13:06

Amagermad wrote:
Arsenal Fc wrote:
Og uden pis, så er det jo latterligt. Selvom Chamakh er en katastrofe, behøver vi vel ikke lade os nøje med N´doye!!!
Vi er enige om, at vi skal have en anden angriber end N'Doye.. jeg siger bare at N'Doye ville være at foretrække hvis vi stillede de to op imod hinanden.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 25. Jan. 2012 13:12

Arsenal Fc wrote:
Vi er enige om, at vi skal have en anden angriber end N'Doye.. jeg siger bare at N'Doye ville være at foretrække hvis vi stillede de to op imod hinanden.
Det er en håbløs kommentar. En N'Doye med selvtillid kan ikke sammenlignes med en N'Doye som har siddet på bænken 95% af tiden, fordi så vil han vil han nok være lige så elendig som Chamakh. Panathinaikos gav ham væk. Men igen det bliver slet ikke relevant.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 25. Jan. 2012 13:21

Lige en længeventet opdatering:

Det har været småt med konkrete links, men snakken er gået voldsomt på twitter især de sidste 2-3 døgn om Eden Hazard. Vi skulle angiveligt have kommet til enighed med Lille, og nu venter de personlige forhandlinger med Hazard. Både Lille og Arsenal har ikke sagt en lyd på Wengers opfordring, da det vil presse prisen ekstremt højt op. Tilgengæld går rygterne på, at Lille tilgengæld får lov at låne ham resten af sæsonen... Igen det er twitter, så tag det med et gran salt, men det er mere massivt end andre spillere. Angiveligt skulle han også have afvist Chelsea, og vil foretrække Arsenal eller Liverpool, da han værdsætter en klub med historie. Måske har den her knægt noget mellem ørene.
Hvis medierne spørger de to klubber om aftalen, vil begge parter afvise... Ligner en ny Arshavin sag, hvor vi først får afgørelse til allersidst i vinduet.

Squallaci skulle være tæt på exit. Tættest af alle.

Rosicky/agent til forhandlinger vedrørende forlængelse. Ligner 1-årig aftale.

Lille twitter rygte om, at vi lejer Nuri Sahin og ikke inkluderer Diaby i den 25-mands truppen til foråret.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 25. Jan. 2012 13:37

Fantastic-Fab wrote:Lige en længeventet opdatering:

Det har været småt med konkrete links, men snakken er gået voldsomt på twitter især de sidste 2-3 døgn om Eden Hazard. Vi skulle angiveligt have kommet til enighed med Lille, og nu venter de personlige forhandlinger med Hazard. Både Lille og Arsenal har ikke sagt en lyd på Wengers opfordring, da det vil presse prisen ekstremt højt op. Tilgengæld går rygterne på, at Lille tilgengæld får lov at låne ham resten af sæsonen... Igen det er twitter, så tag det med et gran salt, men det er mere massivt end andre spillere. Angiveligt skulle han også have afvist Chelsea, og vil foretrække Arsenal eller Liverpool, da han værdsætter en klub med historie. Måske har den her knægt noget mellem ørene.
Hvis medierne spørger de to klubber om aftalen, vil begge parter afvise... Ligner en ny Arshavin sag, hvor vi først får afgørelse til allersidst i vinduet.

Lille twitter rygte om, at vi lejer Nuri Sahin og ikke inkluderer Diaby i den 25-mands truppen til foråret.
Ville tilgive Wenger for alt, hvis han fik Hazard handlen igennem. Men jeg tror bare ikke på det :(

Squallaci håber jeg smutter, og Rosicky vil jeg også gerne stadig ha' i klubben, god squad player.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 25. Jan. 2012 14:01

Nigel wrote:Noget af en opdatering... Ville sgu overraske mig om det er sandt. Okay tror det ville overraske stort set samtlige Arsenal fans...

Klasse opdatering.. har selv en lille en, men tvivler meget på at det er sandt:
http://tribalfootball.com/articles/psg- ... tt-2654001

Som linket siger.. Walcott til PSG... Godt? skidt? jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene, hvis vi får gode penge og Hazard kommer til lyder det som en god ide.. Vil bare gerne have en ny wing til sommer så..

MEEEEEEN, tvivler på at der sker en skid.. Måske Squid ryger.. ville være et godt valg for alle parter.
Hvis vi kan få 20 plus for Walcott er det bare om at skyde ham afsted.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Adser
Normal Bruger

Post by Adser » 25. Jan. 2012 14:01

Nigel wrote:Noget af en opdatering... Ville sgu overraske mig om det er sandt. Okay tror det ville overraske stort set samtlige Arsenal fans...

Klasse opdatering.. har selv en lille en, men tvivler meget på at det er sandt:
http://tribalfootball.com/articles/psg- ... tt-2654001

Som linket siger.. Walcott til PSG... Godt? skidt? jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene, hvis vi får gode penge og Hazard kommer til lyder det som en god ide.. Vil bare gerne have en ny wing til sommer så..

MEEEEEEN, tvivler på at der sker en skid.. Måske Squid ryger.. ville være et godt valg for alle parter.
Håber egentlig ikke, at Walcott skifter. Vil gerne have ham i truppen i og med, at han simpelthen er et våben i sig selv som vi har set i kampene mod Barcelona. Jeg har selv været meget efter Walcott, og han har virkelig utroligt meget at bevise eftersom han har været fast mand i snart 5 år og hans bundniveau har stort set ikke flyttet sig siden han var med til VM 2006. Men når det så er sagt så har han altså en hvis kvalitet som kan komme os til gode, specielt hvis vi får sat vores midtbane ordentlig op med spillere som kan sætte en type som Walcott op. Men hvis den hurtige mand ikke ændrer niveau så er det selvfølgelig en anden sag, han må IKKE få for lang snor.

Hazard ville være intet mindre end klasse. Jeg tror bare ikke på det. Et køb som ville kunne rejse hele truppen og også vores status i mine øjne. Vi trænger til denne slags signing, da den indeholder en kæmpe signalværdi overfor andre men ikke mindst overfor os selv (RVP især). Jeg ville heller ikke have noget imod en Nuri Sahin. Kunne godt være hvad vores midtbane mangler. Noget skal der ihvertfald gøres på den front.

Banega
Normal Bruger

..

Post by Banega » 25. Jan. 2012 14:34

Kald mig naiv, men jeg tror at vi signer Eden d.30 januar ;)

Bare lidt syndt for Oxen, men med alle de kampe er der spilletid til alle.

phra
Normal Bruger

Post by phra » 25. Jan. 2012 14:43

Jeg tror det når sky sports skriver det....

Nægter at tro på Wenger henter Hazard, please Wenger - proove me wrong!

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 25. Jan. 2012 14:50

Fantastic-Fab wrote:Lige en længeventet opdatering:

Har også fulgt intens med på div. forum og ikke mindst twitter, siden der gik rygter på at han havde været på Emirates. Det vil unægteligt være det største boost at få Hazard til klubben. Ikke mindst for klubben, men også for signalet udadtil. Håber inderligt på at Wenger kan få denne handel gennemført. Er ikke i tvivl om at der er noget i gære.

Ian wright ang. Hazard på twitter: Fingers crossed.

Men igen, hvis det skal nås i dette vindue, bliver vi også nødt til at have en spiller sendt afsted, da vi ellers bliver for mange? Shit, det bliver nogle spændende dage :o Kom så med den handel! Hazard-Ox-Gervinho. Er du crazy nogle syge kombinationer vi kunne stille op med.
Image

phra
Normal Bruger

Post by phra » 25. Jan. 2012 14:58

Det er en del fuzz på twitter vedr. Hazard til #AFC !

Jeg har min tvivl - det kan skyldes at Wenger har skuffet før i transfer vinduerne.

Det seneste rygte går på at Hazard er i ARSENAL indenfor 48 timer.

Go go go :P

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 25. Jan. 2012 14:58

phra wrote:Det er en del fuzz på twitter vedr. Hazard til #AFC !

Jeg har min tvivl - det kan skyldes at Wenger har skuffet før i transfer vinduerne.

Det seneste rygte går på at Hazard er i ARSENAL indenfor 48 timer.

Go go go :P
Hvem har det tweet ?

phra
Normal Bruger

Post by phra » 25. Jan. 2012 15:01

en gut med navnet : IamaHazardmostly

Post Reply