Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 18. Jan. 2012 21:14

Selvfølgeligt er det meget, meget fornuftigt, at budgetere med, at man ikke er med i penge turneringen, men men men hvis det er tilfældet, så har vi jo i 13+ fået en dejlig lille bonus på min +30 mil.£ hvert år.
Hvor helvede er det penge?
Hvad er der sket med de penge?
Penge som vores taber ledelse jo ikke budgeterede med - altså penge der jo dermed ikke er bundet og som jo dermed i sagens natur burde kanaliseret ind i truppen via. transfers.
HVOR ER DE?

Hvor er pengene fra verdens i særklasse dyreste stadion?
Man U. og Liverpools dyreste billet er 5£ dyre end vores dyreste.
HVOR HELVEDE er de penge?

Fat det nu alle Wenger loyalister.
VI HAR, OG HAR HAFT I ÅREVIS. EN TABER LEDELSE OG EN TABER MANAGER. Og spar mig for, at Wenger er et offer. Wenger er 100% bag ledelsen og de bag ham. Han får hvad han vil have, men de er begge enige om, at økonomisk succes er vigtigere end sportslig succes og hver dag overpisser de os fans.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 18. Jan. 2012 21:24

Jeg forstår ikke hvad Wenger får ud af økonomisk succes, han kan jo ikke trække penge ud af klubben, han er ikke ejer - han er ansat, han får en stor kontrakt ja, men det giver stadig ingen mening at han som træner ikke er interesseret at tilføje spillere som vil gøre det lettere for ham at opnå sportslig succes hvis nu pengene er der.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 19. Jan. 2012 0:05

Arsenal's Andrey Arshavin is a cut-price £6million transfer-window target for Lazio.

Ved ikke om det har noget på sig, men hvis så SÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLG. Kæmpe tyveri hvis vi kan få så meget som et eneste pund for den taber. Største flop i klubbens historie.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 19. Jan. 2012 0:35

Sir_Hisss wrote:Selvfølgeligt er det meget, meget fornuftigt, at budgetere med, at man ikke er med i penge turneringen, men men men hvis det er tilfældet, så har vi jo i 13+ fået en dejlig lille bonus på min +30 mil.£ hvert år.
Penge som vores taber ledelse jo ikke budgeterede med - altså penge der jo dermed ikke er bundet og som jo dermed i sagens natur burde kanaliseret ind i truppen via. transfers.
HVOR ER DE?

VI HAR, OG HAR HAFT I ÅREVIS. EN TABER LEDELSE OG EN TABER MANAGER. Og spar mig for, at Wenger er et offer. Wenger er 100% bag ledelsen og de bag ham. Han får hvad han vil have, men de er begge enige om, at økonomisk succes er vigtigere end sportslig succes og hver dag overpisser de os fans.
Nu skal jeg ikke kunne sige om de præcise tal men der er stadig et Stadium der skal betales, prisen var £430 millioner/3.5 Milliard. Hvor meget af dette er betalt er jeg ikke helt klar over men der mangler nok stadig en sjat. Jeg er ikke altid enig i transfer politikken og vil gerne kaste lidt penge efter gode spillere men samtidig forstår jeg også økonomien i den måde som Wenger handler. Vi må også indse at indtil videre der er en række klubber som vi regner med at konkurrere med på det sportslige plan hvor vi bare ikke kan lege med økonomisk. Derfor er der brug for snuhed og nytænkning. For mit vedkommende håbede jeg på Steve Bould som assistent træner og Pat Rice fik sin velfortjente bonus og pension. Det samme gælder The Board.
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 19. Jan. 2012 6:59

Black Superman wrote:
Sir_Hisss wrote:Selvfølgeligt er det meget, meget fornuftigt, at budgetere med, at man ikke er med i penge turneringen, men men men hvis det er tilfældet, så har vi jo i 13+ fået en dejlig lille bonus på min +30 mil.£ hvert år.
HVOR ER DE?

Nu skal jeg ikke kunne sige om de præcise tal men der er stadig et Stadium der skal betales, prisen var £430 millioner/3.5 Milliard. Hvor meget af dette er betalt er jeg ikke helt klar over men der mangler nok stadig en sjat. Jeg er ikke altid enig i transfer politikken og vil gerne kaste lidt penge efter gode spillere men samtidig forstår jeg også økonomien i den måde som Wenger handler. Vi må også indse at indtil videre der er en række klubber som vi regner med at konkurrere med på det sportslige plan hvor vi bare ikke kan lege med økonomisk. Derfor er der brug for snuhed og nytænkning. For mit vedkommende håbede jeg på Steve Bould som assistent træner og Pat Rice fik sin velfortjente bonus og pension. Det samme gælder The Board.
Vi har efter seneste regnskab en samlet gæld på knap 100 mio. £. Udgifterne til stadion har aldrig været et problem, idet der fra start har været en god finansieringsplan. Problemet har været, at vi igangsatte et stort investeringsprojekt med Highbury, som skulle omdannes til eksklusive lejligheder og sælges. Ideen var god, men boligmarkedet dykkede, hvilket gav store usikkerheder. Projektet er dog betalt nu, vi har ikke længere gæld på Highbury-projektet, og vi står til et mindre overskud i år med salget af de sidste lejligheder. Som jeg har forstået det, har vi desuden for nyligt omlagt vores stadionlån til en lav rente. Efter planen betaler vi ca. 20 mio. £ om året til afdrag og renter på stationlånene. Det skal ses i lyset af, at vi i seneste regnskabsår har hævet vores årlige tilskuerindtægter med 40 mio. £, hvilket iøvrigt vil stige endnu mere med de nye prisstigninger på entre.

Vi har ganske enkelt ikke et gældsproblem. Vi har foretaget en god investering med Emirates, som giver os væsentlig flere faste indtægter. Der er derimod tale om, at vi har nedbragt vores gæld med stor hastighed over få år. Husk at vores bestyrelse i 2009 valgte at afdrage 1 mia. kr. på gælden og samtidig havde et overskud på en halv milliard kr., uden at vi investerede i spillere (vi købte kun Vermaelen). Dette er baggrunden for, at vores aktier steg voldsomt, og at Fizsmann og Bracewell kunne sælge deres aktier for hver en milliard kr.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 19. Jan. 2012 8:22

Black Superman wrote:
HVOR ER DE?

Men det er der vel også budgetteret med?
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

BertilAndersen
Normal Bruger

Post by BertilAndersen » 19. Jan. 2012 9:20

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... a-demba-ba

Det kunne altså være død lækkert..... lad os håbe det er sandt.

LTKyl
Normal Bruger

Post by LTKyl » 19. Jan. 2012 9:25

160 mill for en mand der angiveligt har en klausul på under det halve! NEJ TAK

Kasper
Arsenal Danmark medlem

Post by Kasper » 19. Jan. 2012 9:29

LTKyl wrote:160 mill for en mand der angiveligt har en klausul på under det halve! NEJ TAK
Tror du, at man ville byde det dobbelte, når der er en klausul, kyl?

Latterligt rygte i øvrigt. Men ja tak til Demba Ba. Mere styrke, mere power, tak!
Last edited by Kasper on 19. Jan. 2012 9:31, edited 1 time in total.
"Congratulation to my mate @cesc4official i will miss you world class player and top men"

"I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player"

Samir Nasri, 15/8-2011

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 19. Jan. 2012 9:29

Hans klausul skulle altså lyde på 95 mil, men ok. En klasseangriber. Spurs og United er vist også ude efter ham. Og det forstår man
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

LTKyl
Normal Bruger

Post by LTKyl » 19. Jan. 2012 10:03

Kasper wrote:
LTKyl wrote:160 mill for en mand der angiveligt har en klausul på under det halve! NEJ TAK
Tror du, at man ville byde det dobbelte, når der er en klausul, kyl?

Latterligt rygte i øvrigt. Men ja tak til Demba Ba. Mere styrke, mere power, tak!
Jeg kan kun forholde mig til at rygterne og ikke din altid negative indstilling til mig, ærgerligt du aldrig svarer igen, men hverdagskost efterhånden fra forummets godfather!

phra
Normal Bruger

Post by phra » 19. Jan. 2012 11:07

Desværre har onside rygterne fra caughtoffside... så tvivler på der er noget om det..

Jeg synes vi mangler en back med bedre defensive kvaliteter end f.eks Santos.

En CM med kreative ideer og fart i benene med bolden der samtidig kan være en skudtrussel..

En striker der formår at være i boksen og tage nogle regulere slagsmål.

Der har været talt en del om Samba, jeg kunne også godt tænke mig en spiller der kan bidrage til større farlighed på standardsituationer - så kan vi også få nogle af de "nemme" mål !

/phra

Greven
Arsenal Danmark medlem

Post by Greven » 19. Jan. 2012 13:04

Jeg forstår ikke helt, hvorfor folk altid skriger efter en central midtbanespiller. Hvem skal han erstatte? Jeg er mere end almindelig overrasket over Artetas niveau og indsats. For mig at se var det helt tydeligt, hvor meget vi manglede ham mod Swansea!

Hvem skal af holdet? Arteta, Song eller Wilshere? Jeg mener hverken Diaby eller Ramsey er gode nok til en styrende rolle på vores midtbane, men når man taler om en "stjerne" på den centrale midt, er det jo ikke en, der skal komme ind fra bænken. Hvem skal så miste sin startplads?

Jeg køber slet ikke argumentet med, at der altid er en af de tre skadet. Se lige hvor mange kampe spillerne hver især har startet i de 21 PL-kampe denne sæson:

Ramsey 19
Song 17
Arteta 17
Frimpong 3
Coquelin 4 (ikke kun CM)
Rosicky 4 (ikke kun CM)
Yossi 2 (ikke kun CM)

Læg dertil at Jack startede 31 kampe sidste sæson og blev indskiftet i fire. Altså kan hverken han, Song eller Arteta ligefrem beskyldes for en historik med glasben...

Hodde
Normal Bruger

Post by Hodde » 19. Jan. 2012 13:07

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion ... 55111.html

Endnu en glimrende artikel fra John Cross. Beskriver situationen til perfektion synes jeg.

Banega
Normal Bruger

..

Post by Banega » 19. Jan. 2012 14:51

@Hodde

God artikel, man kan helt sikkert nikke genkende til de punkter der er i den.

General:

http://www.bold.dk/nyt/Fenerbahce-taet- ... scorer-Sow

Endnu et bargain-køb vi går glip af. 75 millioner kr ?!?!?! Hvor er du Wenger? Seriously!! Det er så frustrerende det her. Fatter ikke jeg bliver ved med at læse fodbold-nyheder i januar måned, det er jo ren selv-tortur.

Post Reply