Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Gabe
Site Moderator

Re: Man har vel lov at håbe..

Post by Gabe » 16. Jan. 2012 11:38

ajakob wrote:
phra wrote:Hej.

Efter gårsdagens knap så gode indsats hvor vi endnu engang har svært ved at skabe åbne chancer gennem midten via poleret fodbold. kan jeg kun håbe dette er sandt :twisted:

http://www.caughtoffside.com/2012/01/15 ... en-hazard/
Jeg tror der er sagt, hvad der skal siges om cauhtoffside som hjemmeside for seriøst fodboldnyheder. Det er så nemt, at lave hits på sådan en historie på dagen for et Arsenal-nederlag.
Tror desværre også der er sagt hvad der skal siges om Edin Harzzard. Vi får ham aldrig og han gider da slet ikke komme til et hold, som ikke skal spille CL næste år.
Wenger har virkelig fucket sæson 2011/2012 TOTALT op. :s

phra
Normal Bruger

Chris Samba

Post by phra » 17. Jan. 2012 9:30

Twitter flyder med rygter om Samba er jagtet af QPR og Tottenham.

Senest er der flere tweets der skriver arsenal agreed 7.8 million deal for Samba...

Nogen kommentarer ?

Amagermad
Normal Bruger

Re: Chris Samba

Post by Amagermad » 17. Jan. 2012 9:44

phra wrote:Twitter flyder med rygter om Samba er jagtet af QPR og Tottenham.

Senest er der flere tweets der skriver arsenal agreed 7.8 million deal for Samba...

Nogen kommentarer ?
Ja da. Mangler vi midterforsvare, når vi anvender disse som backs pt? Næppe. Skal vi have en forsvarer, må det være en back først og fremmest
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Topgun
Normal Bruger

Post by Topgun » 17. Jan. 2012 9:53

Ser ud som om Sebastien Squillaci måske skal til Monaco..

http://www.metro.co.uk/sport/887383-seb ... -by-monaco
WHEREVER. FOREVER. ARSENAL <3

gbarthokai
Arsenal Danmark medlem

Post by gbarthokai » 17. Jan. 2012 10:48

Der sker intet i dette vindue, der er masser af rygter og masser af spillere der sættes i forbindelse med os, men AW er jo så forblændet at sit eget "system" at han aldrig køber noget, når vinduet smækker står vi stadig tilbage med samme sløje trup, måske er der en enkelt eller to der er væk, men intet nyt er kommet ind...

Der kommer jo også nogle spillere tilbage fra skader og det er jo lige som at signe nye spillere........gaaaaaab, manden er blokeret og kan ikke se sine egne fejl.

Når vi kommer til Juli måned har vi igen klovnen med nr. 52 i klubben, Sunderland tager ham da ladrig fast og så hænger vi på ham igen....

Same old shit så længe AW og den ledelse sidder der.... så i næste sæson er det os der spiller torsdag aften på channel 5, hvis vi er heldige......

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 17. Jan. 2012 10:59

Det er det samme hver eneste gang, Wenger snakker snakker snakker. Vi mangler en mand bla. bla. bla. Og når vi når slutningen af januar så kommer han med at Gibbs er klar om 1 måned, og vi derfor ikke mangler noget. Manden er komplet idiot når det kommer til at agere i transfervinduet, vi mangler en Dein der banker noget fornuft ind i ham. Men vi må nok leve med at RvP smutter til sommer, og at vi i fremtiden skal slås om Europa League!

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 17. Jan. 2012 11:02

Ville elske Samba til klubben! Så kunne vi slippe for Gibbs og Santos på venstre back.

Sagna - Samba - Kos - Vermaelen

Med Merte som reserve. Kos og Vermalen er alligevel potentielt for lave i de hårde udekampe. Hvis de altså bliver spillet sammen.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Jan. 2012 11:16

Jeg er lidt lunken overfor et eventuelt køb af Samba. På den ene side tror jeg ikke, at han er dygtig nok til at spille med så meget plads omkring sig, som vi gør i vores forsvar (omend han faktisk er en af de spillere, der har nydt godt af Steve Keans ophold i Blackburn). På den anden side ville han udgøre en trussel på dødbolde, og når vi nu har så svært ved at scorer mål, så er det værd at tage med.

Derudover så er der et spørgsmål, der melder sig: hvorfor underskrev han en kontraktforlængelse for et år siden, når han alligevel vil væk allerede nu og både brokkede sig inden og efter han fik sin nye kontrakt? Med andre ord, så virker han ikke som den hurtigste knallert på havnen og som lidt af en brokrøv.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 17. Jan. 2012 11:19

ajakob wrote:Jeg er lidt lunken overfor et eventuelt køb af Samba. På den ene side tror jeg ikke, at han er dygtig nok til at spille med så meget plads omkring sig, som vi gør i vores forsvar (omend han faktisk er en af de spillere, der har nydt godt af Steve Keans ophold i Blackburn). På den anden side ville han udgøre en trussel på dødbolde, og når vi nu har så svært ved at scorer mål, så er det værd at tage med.

Derudover så er der et spørgsmål, der melder sig: hvorfor underskrev han en kontraktforlængelse for et år siden, når han alligevel vil væk allerede nu og både brokkede sig inden og efter han fik sin nye kontrakt? Med andre ord, så virker han ikke som den hurtigste knallert på havnen og som lidt af en brokrøv.
Han blev lovet signings af Ronaldinho karakter... Det har i den grad ikke været tilfældet.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Jan. 2012 12:05

Fantastic-Fab wrote:
ajakob wrote:Jeg er lidt lunken overfor et eventuelt køb af Samba. På den ene side tror jeg ikke, at han er dygtig nok til at spille med så meget plads omkring sig, som vi gør i vores forsvar (omend han faktisk er en af de spillere, der har nydt godt af Steve Keans ophold i Blackburn). På den anden side ville han udgøre en trussel på dødbolde, og når vi nu har så svært ved at scorer mål, så er det værd at tage med.

Han blev lovet signings af Ronaldinho karakter... Det har i den grad ikke været tilfældet.
Well... Man er vel ikke så skarp, hvis man tror på at Blackburn kan gøre det (selv hvis vi antager, at det er Ronaldinho i hans nuværende tilstand)? I øvrigt, hvad skulle forskellen være fra Arsenal til Blackburn i forhold til at hente klassespillere ind, der gør holdet bedre? Udover at vi måske ikke lover det...

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 17. Jan. 2012 12:07

Kan virkelig ikke se hvad vi skal bruge Samba til. Tror bestemt ikke han er bedre en Verm eller Kos og når Santos og Sagna er tilbage er vi et rigtig godt forsvar. Derimod mangler vi en wing/angriber der kan score mål. Vi mangler en monster sing, der får de andre til at tro på det. Ligesom City da de fik Tevez og Ade og Tottenham da de fik van der vaart.
Kom nu med noget kvalitet og ikke kvantitet for 1 gangs skyld. :s

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 17. Jan. 2012 12:18

Et måske lidt vildt forslag men hvad med Junior Hoilett fra Blackburn, de få kampe jeg har set med Burn, har han været god i, gennembruds farlig, vilje og lidt uberegnelig, måske vi kunne få ham med en direkte byttehandel med Champo/Park?

Og hvad med Adam Johnson fra City, imponere mig hver gang, en forsigtig forespørgelse kunne ikke skade, måske vil AJ gerne have fast spilletid op til EM?, Who knows men intet sker hvis vi ikke foretager os noget.

Walcott, jeg tror ikke længere på den engelske Rommedalh, han bliver aldrig mere consistent end nu, og det er langt, langt fra godt nok. Hvis han spillede for The Invincibles, så tror jeg han kunne være helt bonkers, da der vil være så mange klasse spillere han kunne læne sig op af, at han bare ville spille frit fra leveren, prøve ting og hvis de mislykkes så prøve dem igen. Nu virker han ligeså mange andre hæmmet af den meget lave kvalitet i truppen, han virker hæmmet af at skulle nærmest agere leder i kraft af sin host, host, rutine og måske er det også på tide, at prøve ham som angriber. Noget skal der dog ske, da Walcott pt. ikke er noget værd IMO. Så enten voldsom og ekstrem tiltrængt forstærkning til Holdet og el. ny position.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Jan. 2012 12:45

Hoilett er gratis til sommer, og i forhold til så mange andre spillere, så kan jeg ikke se, hvad han skal kunne bibringe holdet. Han vil blive endnu en dybdespiller, der ikke er god nok til Arsenal.

Adam Johnson har lige underskrevet en ny kontrakt med City, så jeg antager at han har indfundet sig med, at spilletiden er sporadisk og at han måske ikke kommer med til EM.

Jeg er enig omkring Walcott. For at få ham op i gear igen, så kræver at han har en eller to spillere omkring sig, der kan sætte ham op, og ikke at han skal afdrible en eller to mand selv. Angriber-rollen ville alt andet lige passe ham bedre - uanset om det er i vores nuværende system eller med to angribere. Men jeg ser det ikke ske med Wenger, der fuldstændig låst fast både i forhold til system, og hvor de enkelte spillere befinder sig bedst.

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 17. Jan. 2012 14:43

@garbosj
Eden Hazard expects an agreement to be reached with #CFC for his transfer this week. Personal terms are close to completion. Fee approx 28m€

Jeg kender ikke ham der har twittet det, men der står han hedder Ian McGarry og er medlem af BBC 5Live Radio, det er sjældent at folk fra BBC er forkert på den..

Jeg kan nærmest begynde at græde hvis Hazard går til Chelsea istedet for os og så til den pris, 28m euro er en kæmpe bargain for en af de største talenter i verden.

Post Reply