Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 15. Feb. 2009 20:18

Altså vi mangler en ultimativ midter-forsvar!

En som ofre sig, går forrest og hele tiden skaber en god karma omkring holdet.

Personligt synes jeg selv, vi skal skille os af med en af vores tre midtstoppere. Gallas, Kolo og Djourou. Og så skal vi have fingrene i en klasse midterforsvar.

En mand som Chiellini, som der også har været snakket om, kunne være et perfekt køb. Han har alt det som vi mangler i det deffensive.

Jeg ved faktisk ikke, hvlike andre spillere som vi kunne købe, men Chiellini er i hvert fald realistisk, og vil passe perfekt ind i vores sytem.
Image

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 21. Feb. 2009 12:53

Vi mangler typer som Vieira og Adams/ Campbell. Hvis det samtidig skulle være nogle drømmespillere må det være Yaya eller Essien. Midterforsvaren kunne være Mexes eller Lescott.

Alle spillere, måske pånær Yaya, er nok for dyre til Arsene Wengers smag.

Gooner
Arsenal Danmark medlem

Re: Ønsketråden!

Post by Gooner » 21. Feb. 2009 23:40

zack dh wrote:Jeg synes at vi skal sælge Rosicky hvis han ikke bliver klar til sommer, og så købe Niko Kranjcar fra Portsmouth, da han passer til vores spillestil og han har også et godt skud ude fra.
hvis du så kampen i dag mod Sunderland, kunne man se at vi manglede nonget tempo i spillet. Så derfor er jeg bange for at Niko ikke vil passe så godt til os?

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 22. Feb. 2009 3:46

Gooner wrote:
zack dh wrote:Jeg synes at vi skal sælge Rosicky hvis han ikke bliver klar til sommer, og så købe Niko Kranjcar fra Portsmouth, da han passer til vores spillestil og han har også et godt skud ude fra.
hvis du så kampen i dag mod Sunderland, kunne man se at vi manglede nonget tempo i spillet. Så derfor er jeg bange for at Niko ikke vil passe så godt til os?
100 % enig med dig Gooner. Krancjar er jo ligesom Nasri, Hleb & Rosicky ikke nogen rigtig kantspiller. Vi mangler mere end spiller der flyver ned af kanten, og med Niko på holdet vil det være det samme som nu. Pasningsspil som ikke føre til en skid.

Ønske køb: Daniele De Rossi
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 22. Feb. 2009 13:16

hleb13 wrote:
Gooner wrote:
100 % enig med dig Gooner. Krancjar er jo ligesom Nasri, Hleb & Rosicky ikke nogen rigtig kantspiller. Vi mangler mere end spiller der flyver ned af kanten, og med Niko på holdet vil det være det samme som nu. Pasningsspil som ikke føre til en skid.

Ønske køb: Daniele De Rossi
Er enig i, at Kranjcar minder for meget om spillere vi allerede har (Nasri, Arshavin, Rosicky og mange af de unge spillere) og han vil derfor være et "luksuskøb", som vi nok ikke kan tillade os i øjeblikket. På den ande side, så er det jo sjældent at vi spiller med "egentlige" wings på grund af vores offensive backs. Men dertil mener jeg nu også, at har rigeligt i Vela og Walcott og et par af de unge spillere.

Jeg mener stadig vi har brug for en defensiv midtbane, selv om Song har gjort det godt på det seneste. Denilson ser jeg mere som en fattig mands Fabregas, som måske, måske ikke har en chance for at blive en habil back up. Et realistisk ønskekøb, selv om det er lang tid siden jeg har set ham på grund af deres nedrykning, kunne være Alberto Zapater fra Zaragoza. Han har i hvert fald det figtherhjerte som der af og til mangler og samtidig er han en habil pasningsspiller og minder på mange måder om Alonso. Problemet er nok, om han ville kunne tilpasse sig og om han rent faktisk har toppet (selv om han stadig er ung) eller om Wenger kan hive det potentiale ud af ham, som mange har set i ham siden han kom frem i La Liga. Yaya Toure ved jeg ikke rigtig med. Synes ofte han laver dumme frispark og derved får, for, mange gule kort (men kan godt være et resultat af, at han spiller i La Liga) og han kommer dermed til at minde om Eboue/Diaby...

Iceman
Normal Bruger

Post by Iceman » 22. Feb. 2009 14:25

SkærbækGooner wrote:Jeg er enig med de fleste af jer. Vi mangler noget hurtighed fremad banen, noget kreativitet og IKKE MINDST, noget kynisme foran målet. Nede bagi mangler vi noget sikkerhed. Noget råstyrke.
... Jeg ville være ovenud glad, hvis vi kunne lokke Madrid med på denne; Ade til dem. Higuan til os. Jeg mener han har noget af det vi mangler; hurtighed, kreativitet og kynisme. Han er en goalgetter! Derudover skal vi have en angriber mere. Sælg Rvp, og køb Gervinho. Stort talent, fra Le Mans, dom skulle være fremtidens mand i Elfenbenskysten. På midtbanen, mener jeg vi skal købe en hurtig mand. Navas fra Sevilla kunne være et bud. Jeg ved godt vi har Walcott, men jeg synes ikke han er klar endnu. Derudover skal vi have en traktor. En fighter. De Rossi, som er tidligere nævnt, ville være absolutte yndlingsspiller! Yaya er også et godt bud... Nede i forsvaret mangler vi en spiller også. Sælg Gallas og køb Chiellini eller Mexes. Lescott ville også være god. Og nok også billigere. Det skal i hvert fald bare være en stor stærk, midterstopper, der sammen med Kolo udgør et hurtigtog spillesikkert (Kolo), hovedstøds og fysisk-(Chiellini etc.) -stærkt midetforsvar. Derudover, skal vi købe en keeper. Lloris fra Lyon, synes jeg godt om. Giv Almunia 1-2 æsoner mere, og send ham il Ath. Bilbao (eller noget), og derefter tager Lloris over.

Sælg: RvP, Ade, Gallas, Rosicky (evt. flere).

Køb: Higuan, Gervinho, De Rossi etc., Yaya, Lloris (evt. flere).

Et godt hold:

---------------------------- Almunia (Lloris) ----------------------------

Sagna (Eboue) - Kolo (Djorou) - Chiellini etc. (??) - Clichy (Gibbs)

------------ Fabregas (Denilson) ------- Toure (Song ----------------

Navas (Walcott) ------------------------------------------ Nasri (Diaby)

------------------- Arshavin (Ramsey/Willy) ---------------------------

---------------------------- Higuan (Gervinho) --------------------------

Folkene i (...) er 1. reserver.
WTF!!.. Higuain!

NEVER!

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 22. Feb. 2009 17:08

SkærbækGooner wrote:... Jeg ville være ovenud glad, hvis vi kunne lokke Madrid med på denne; Ade til dem. Higuan til os.
Og hvor mange millioner, ville du så være villig til at smide oveni? Adebayor er intet værd i øjeblikket og Higuain spiller fremragende i Madrid og betragtes i øvrigt som fremtiden i den klub.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Feb. 2009 17:21

Lad nu Adebayor få en chance..

Han har spillet dårligt i et par måneder, men sådan er det. Snart skal han sgu nok, få scoret nogle kasser, og så skal han ikke sælges.. Vi må have tålmodighed og så se hvad fremtiden bringer for denne mand.
Image

Hannesbo
Arsenal Danmark medlem

Post by Hannesbo » 22. Feb. 2009 19:51

AndersArsenal wrote:Lad nu Adebayor få en chance..

Han har spillet dårligt i et par måneder, men sådan er det. Snart skal han sgu nok, få scoret nogle kasser, og så skal han ikke sælges.. Vi må have tålmodighed og så se hvad fremtiden bringer for denne mand.
Fantastisk med lidt optimisme inde på det forum her.
Men man kan altså ikke undgå at blive sur og tvær på en mand, der ser så doven ud som ade kan. jeg håber lige som dig, at Ade snart kommer igang igen, og jeg tror kun at det kræver et par mål simple mål af ham, før selvtilliden igen er der, og dermed skulle der også gerne komme lidt mere fighter lyst i ham.

I en tid hvor det er svært at bevare optimismen som Arsenal fan, og folk snakker om drømme signings og skidt og møg, så håber jeg at når cesc kommer tilbage, at vi får en bad ass midtbane spiller, som arbejder røven ud af bukserne, og ofre sig. En der ikke er bange for at slå sig, en der virkelig spiller hårdt på modstanderen.
Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad han hedder, hvor han kommer fra, eller hvad han koster.
For når vi får cesc tilbage, håber jeg at ham, Nasri og Arshavin kan udgøre en god, kreativ og offensiv minded midtbane, som virkelig kan lave en masse kreativ, så vores angriber for det meste bare skal prikke bolden imål.
Så skal mr. Hard fighter stå på midtbanen og ødelægge modstanderens opspil, og spille bolden videre til Cesc, det er den måde jeg føler at vi kan få lidt succes på igen. :)

Udover det, fat optimismen drenge, for når vi rammer bunden, er der jo kun en vej vi kan komme frem over :P
'Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane p.g.a. denne skiderik' - Ian Wright

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Feb. 2009 20:04

Hannesbo wrote:
AndersArsenal wrote:Lad nu Adebayor få en chance..

Fantastisk med lidt optimisme inde på det forum her.
Men man kan altså ikke undgå at blive sur og tvær på en mand, der ser så doven ud som ade kan. jeg håber lige som dig, at Ade snart kommer igang igen, og jeg tror kun at det kræver et par mål simple mål af ham, før selvtilliden igen er der, og dermed skulle der også gerne komme lidt mere fighter lyst i ham.

I en tid hvor det er svært at bevare optimismen som Arsenal fan, og folk snakker om drømme signings og skidt og møg, så håber jeg at når cesc kommer tilbage, at vi får en bad ass midtbane spiller, som arbejder ***** ud af bukserne, og ofre sig. En der ikke er bange for at slå sig, en der virkelig spiller hårdt på modstanderen.
Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad han hedder, hvor han kommer fra, eller hvad han koster.
For når vi får cesc tilbage, håber jeg at ham, Nasri og Arshavin kan udgøre en god, kreativ og offensiv minded midtbane, som virkelig kan lave en masse kreativ, så vores angriber for det meste bare skal prikke bolden imål.
Så skal mr. Hard fighter stå på midtbanen og ødelægge modstanderens opspil, og spille bolden videre til Cesc, det er den måde jeg føler at vi kan få lidt succes på igen. :)

Udover det, fat optimismen drenge, for når vi rammer bunden, er der jo kun en vej vi kan komme frem over :P
SPOT ON!! En midtbane som er god, kreativ, og en midtbane som ofre sig er lige hvad vi mangler! Og det hele har vi, hvis bare vi kunne få vores skader klar..

Og som du skriver, det kan snart ikke gå længere ned, og så er der jo kun en vej. Og det er fremad !
Image

Post Reply