Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 12. Nov. 2020 23:41

Ungarske Szoboszlai til venstre midt.

2 mål i de seneste 3 landskampe. 4 mål i Salzburgs 5 seneste Champions League kampe. 20 år.

Køb ham inden han ryger til Juventus, United, Liverpool,Dortmund eller en eller anden sodavandsklub.. :|

Men vi skal nok op med omkring 20 millioner Pund.. :|

Tag chancen.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 15. Nov. 2020 15:07

peterdebel wrote:
12. Nov. 2020 23:41
Ungarske Szoboszlai til venstre midt.

2 mål i de seneste 3 landskampe. 4 mål i Salzburgs 5 seneste Champions League kampe. 20 år.

Køb ham inden han ryger til Juventus, United, Liverpool,Dortmund eller en eller anden sodavandsklub.. :|

Men vi skal nok op med omkring 20 millioner Pund.. :|

Tag chancen.
Mener du at Arsenals største mangel er en venstre midt? Eller har du forblindet dig på statistikker? Pepe havde glimrende statistik i Lille. Det har dog ikke givet os mere kreativitet. Jeg tvivler en venstre midt vil give det. Det der er brug for er en spiller med ideer, teknik og visioner. En blanding af Bergkamp og Öxil ville være sagen (hvis en sådan findes). I min verden er Grealish det nærmeste man kommer, og til en “fornuftig” pris. Men så længe vi ikke ikke finder den spiller er alle andre indkøb ligegyldige.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 17. Nov. 2020 21:38

Læste denne artikel https://www.clbold.dk/nyhed/rygter/retu ... nk=artikel

Nogle gange elsker jeg rygter, og artiklen er bare et rygte.
Men et eller andet sted på linjen, tror jeg det er sådan en spiller vi mangler. Han er kreativ, kan skabe chancer og afslutte.
Han slår ikke så meget op i banen som Özil. Og er klart bedre end Willock. Men vil Arteta “risikere” Willock for en ældre udlænding, som tidligere har spillet for naboerne. Jeg tvivler (desværre).
PS Er der egentlig nogle tidligere Totten-spiller som har kikset i Arsenal?

Post Reply