Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by peterdebel » 4. Aug. 2020 21:30

Hmm..

City henter kantspilleren Torres, 6 mål i 44 kampe i Valencia og PE Højbjerg er snart kun en underskrift for at blive endnu en dansker i vores naboers utrolig grimme hvide trøje..

Hvornår kommer er vedvarende rygter om en midtbanespiller? Vi har jo allerede fået Saliba
Kan vi endelig tilknytte Ceballos permanent? og hvad sker der for Coutinho og Partey rygterne, Erhmm...Willian rygterne. ( Nå, i det mindste er sidstnævnte "gratis"..)

12. September starter den nye sæson og så gerne handler var lavet inden træningskampene som vel starter slut august.. :|
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Aug. 2020 18:04

Willian, Borges da Silva, har sagt farvel til Chelsea, spændende om han ender hos os?

Noget kunne tyde på det. Der tales allerede om mulig lægeundersøgelse og 2, måske 3, års kontrakt?

In mente kostede PEH 15 mio. £ i sit skifte til vores naboer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Aug. 2020 12:09

Så fik vi hentet Willian til midten. Spændende hvem vi ellers har i kikkerten og ikke mindst: Forlæng med Auba!!

Thomas Partey fra Atletico burde være på listen over indkøb. Et billigere alternativ kunne være Romas Amadou Diawara. En alsidig og til tider hårdttacklende spiller, med tiden måske en Vieira in the making? som kan dække flere pladser på midtbanen og er vant til at spille i 4-4-3.

Desværre kontrakt med romerne 4 år endnu.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 16. Aug. 2020 19:59

Nu er Ghanas landstræner, Charles Akonnor. ude og advare Partey om at skifte til Arsenal .. :!:

"Ærligt, så vil jeg ikke have, at han flytter til Arsenal, fordi hos Atletico vil han altid spille Champions League. Hans plads er garanteret, og han vil altid spille. Med Arsenal føler jeg mig ikke sikker. Deres fans vil sikkert slå mig ihjel for at sige det her. Jeg er sikker på, at penge bliver en faktor, men jeg håber Atletico vil betale ham det, han beder ham"..

Underlig udtalelse. Det bliver måske svært at omstille sig til PL, men ligefrem advare mod det..

Gunner321
Normal Bruger

Post by Gunner321 » 20. Aug. 2020 12:45

peterdebel wrote:
16. Aug. 2020 19:59
Nu er Ghanas landstræner, Charles Akonnor. ude og advare Partey om at skifte til Arsenal .. :!:

"Ærligt, så vil jeg ikke have, at han flytter til Arsenal, fordi hos Atletico vil han altid spille Champions League. Hans plads er garanteret, og han vil altid spille. Med Arsenal føler jeg mig ikke sikker. Deres fans vil sikkert slå mig ihjel for at sige det her. Jeg er sikker på, at penge bliver en faktor, men jeg håber Atletico vil betale ham det, han beder ham"..

Underlig udtalelse. Det bliver måske svært at omstille sig til PL, men ligefrem advare mod det..
Ja mærkelig udtalelse, men et eller andet sted kan man godt forstå ham. Rygterne omkring et skifte til arsenal er aftagende. Ærgerligt, men han bliver dyr og tror ikke vi pt har pengene. Nu blusser rygterne omkring Houssem Aouar fra Lyon og Guen bliver nævnt i en del af byttehandlen. Ud fra hvad han har præsteret i ChL er han virkelig en spændende spiller med fremtiden foran sig. Så hvis vi ikke kan få Partey, virker han som et virkelig godt alternativ.

Tilgengæld er rygterne omkrring Gabriel Magalhaes meget lovende. Det tyder på, at det bliver os eller napoli. Er der nogle der kender mere til ham? Tilgangen af Saliba og potentielt Magalhaes betyder vel at vi forhåbentlig kommer af med nogle af de stoppere vi har.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Sep. 2020 22:07

Det bliver svært at hente Partey, så fokus må være at få lidt ud i marginalspillerne i truppen og trimme den.

Arteta og Edu skulle kigge lidt mod Lyon og Houssem Aouar. Den 23 årige algierske spiller kunne måske være en kommende guldfugl, men med et prisskilt på omkring 400 millioner kroner :!: kan det være et dyrt gamble, hvis det er en Nasri-Klon med nykker :|

Juventus er sikkert klar med et bud.. :D

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Sep. 2020 19:43

..Det ser ud til at der kan komme rokade i vores målmandstrup.

Emiliano Martinez skifter efter 8 år i klubben (med udlån).. :o men Matt Macey skal ikke glæde sig for tidligt til at rykke op i hierakiet, da trænerteamet har udpeget Brentfords målmand David Raya som en meget mulig ny spiller i truppen. Højden kan være et problem, men til gengæld skulle den 3 år yngre Raya være god med begge fødder. Noget målmænd ikke altid er.

Vi får se.

Macey er ikke så sikker på han ønsker at blive..

https://www.google.com/amp/s/www.telegr ... g-had/amp/

Der kan ske ting og sager på målmandsfronten..

Post Reply