Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Kejser
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by Kejser » 29. Jan. 2020 18:31

Det var mere i forhold til at være billige kortsigtede løsninger. Jeg ved godt, at man har pisset ethvert håb om økonomisk formåen væk, men var det ikke bedre at samle pengene og så bruge dem på én ordentligt spiller i stedet for 4, der ikke rigtigt er bedre end Chambers/Holding ?
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 30. Jan. 2020 14:59

Hvad skal vi helt præcis med ham??

https://metro.co.uk/2020/01/30/arsenal- ... wsnow-feed

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Jan. 2020 20:54

MichaelBo wrote:
18. Jan. 2020 9:03
Det lader til, at vi henter Kurzawa til næste sæson, når hans kontrakt med PSG udløber. Det kan vel betyde, at vi vil forsøge at afskibe Kolasinac, hvilket ærgrer mig lidt, da han - som mange af vores andre spillere - har udviklet sig godt med Arteta's ankomst.
Footballlondon.com skriver i hvertfald at Kurzawa skulle have skiftet agent til Kia Joorabchian, som kender Edu, men Arteta skulle ikke være 100 pct. overbevist.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Jan. 2020 21:08

Gabe wrote:
30. Jan. 2020 14:59
Hvad skal vi helt præcis med ham??

https://metro.co.uk/2020/01/30/arsenal- ... wsnow-feed
Ja, virker lidt underligt, selvom han er ude af kontrakt til sommer. Konstant skadet spiller og 28 år, men selvfølgelig billig nok. Der være bedre muligheder på markedet..En ukrainsk forsvarsspiller i Shakhtar Donetsk er også dukket op og nævnt ifm
vores klub..Men altså..Hvorfor så ikke tage Zec Medley eller Bola op fra 2 holdet og give dem et par kampe her og der og erfaring i stedet for et-eller-andet panik udenlandsk køb som ikke er noget større navn og som spiller i upåagtede klubber...

Nå. Godt og vel 24 timer tilbage. Må se om vi trækker noget op af hatten her til sidst.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Feb. 2020 15:36

Bargan wrote:
15. Jun. 2019 10:15
Hvad siger folk til Hakim Ziyech? Han så godt ud i nogle Ajaxs CL kampe og så er han vist Arsenal fan :-)

http://dailycannon.com/2019/06/25m-man- ... -want-him/
Det kan godt være 26 årige Ziyech fra Ajax er Arsenalfan men han har valgt at skifte til Chelsea for omkring 330 mil. kr.... :?

https://bleacherreport.com/articles/287 ... h-transfer

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Mar. 2020 22:01

Vi rygtes til den franske midtstopper Evan N'Dicka. Den 1,92 meter høje midt som også kan dække venstreback spiller for Frankfurt i Bundesligaen.

Med det efternavn bliver han sikkert populær i PL..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Apr. 2020 15:59

Real Madrid og ikke mindst Man. Utd. skulle være meget varme på Upamecano fra Leipzig, så vi skal til at rykke, hvis vi mener noget alvorligt..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Apr. 2020 17:30

Vi skulle stadig være særdeles lune på Thomas Partey, den ghanesiske midtbanespiller for Atletico Madrid.

Kunne være spændende og ikke mindst da spillerens far nu direkte ber sønnen tage til vores klub.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 25. Jun. 2020 18:21

Og nu er Arsenal Denmark også hoppet på gyngen omkring en kontraktforlængelse af Saka. Det er jo de samme rygter, som har været der i de sidste 2 uger. Så intet nyt i det.
Når det gælder Arsenal, så vil jeg se det på papir. Stoler ikke rigtig på dem mere.
Men men, jeg vil elske at beholde ham i klubben

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 1. Jul. 2020 14:30

Jan BRX wrote:
25. Jun. 2020 18:21
Og nu er Arsenal Denmark også hoppet på gyngen omkring en kontraktforlængelse af Saka. Det er jo de samme rygter, som har været der i de sidste 2 uger. Så intet nyt i det.
Når det gælder Arsenal, så vil jeg se det på papir. Stoler ikke rigtig på dem mere.
Men men, jeg vil elske at beholde ham i klubben
Nu har han så skrevet under. Jeg håber da, at du kommer til at stole på ledelsen igen, da der vel ikke er mange tilbage fra de sidste år med Wenger, hvor der blev taget nogle meget underlige beslutninger i forhold til køb af spillere og kontraktforlængelser. Det er mit indtryk at de nye folk på ledelsesgangen har en noget mere målrettet plan for, hvordan vi kommer videre uden alt for meget dødvægt..

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 1. Jul. 2020 16:11

Der skal mere end 1 kontrakt til totalt at stole på den siddende ledelse.
Jeg tvivler på de har en plan med dødvægt. I øjeblikket har klubben 8 CB’er. Hvem vil de skille sig af med? Mustafi/Holding - som gør det godt. Chambers - som gjorde det godt inden skaden. Man har en midtbane som ikke fungerer. Og hvad vil man gøre med PEA/Laca.

Fantastisk med ny kontrakt til Zaka. En af de mest lovende unge spillere i lang tid. Vild med spillere, som kan bruges overalt på banen.
Men; 1 rigtig god kontrakt får mig ikke bare til at juble i vilden sky. Der er stadig mange huller at tætne. Og hvorfor er det lige, at agenten fra amerika/tidligere Arsenalspiller/god ven af Edu får nogle (gode) kontrakter igennem? Så stadig en del huller.

PS Michael, husk optakten til i aften

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jul. 2020 20:55

Vi og Inter skulle have budt på OGC Nice' 21 årige fransk/senegalesiske venstreback Malang Sarr som har ladet sin kontrakt løbe ud.

Hans agent skulle dog have mange kontakter til italiensk fodbold.

Post Reply