Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
GudEbening
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by GudEbening » 6. Jul. 2019 11:36

Ih jeg håber ikke på Vazquez. En spiller, der nærmer sig sine 30, og som har en forfærdelig scoringsstatistik (dog mange kampe som indskifter). Det lyder lidt ondt, men derudover han har simpelthen også bare det mest provokerende ansigt i La Liga - så han passer vel bedre i United :lol:

Skulle han alligevel blive vores, må det jo være således, men håber det er et rygte for at få Zaha-prisen ned.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 6. Jul. 2019 15:28

GudEbening wrote:
6. Jul. 2019 11:36
Ih jeg håber ikke på Vazquez. En spiller, der nærmer sig sine 30, og som har en forfærdelig scoringsstatistik (dog mange kampe som indskifter). Det lyder lidt ondt, men derudover han har simpelthen også bare det mest provokerende ansigt i La Liga - så han passer vel bedre i United :lol:

Skulle han alligevel blive vores, må det jo være således, men håber det er et rygte for at få Zaha-prisen ned.
Han er en Pedro light og et meget stort spil af penge, men heldigvis skriver Kike Marin at der ikke er nogen interesse fra AFC og det er en agent der prøver at lave en bedre deal for sin spiller. Så hellere smide en kontrakt efter Yacine Brahimi han er i det mindste fri transfer og nok det mest positive jeg kan sige om ham.
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 6. Jul. 2019 17:32

Bargan wrote:
6. Jul. 2019 11:05
Silly season er over os og jeg hopper i med begge ben på alle Arsenal relaterede transferrygter. Hvis man graver lidt i kilderne, kan man nemt skyde det meste ned.

Men hvorfra kommer rygtet om, at vi har 45 mill £ til transfers?
De fleste indkøb bliver betalt i rater og alle bliver afskrevet over kontraktens længde.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 8. Jul. 2019 21:37

Hvor god anser folk ham her for at være?
Hvad jeg kan se har han kun spillet en 15-20 kampe for førsteholdet.. :?:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... nt-Etienne

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 9. Jul. 2019 0:25

Gabe wrote:
8. Jul. 2019 21:37
Hvor god anser folk ham her for at være?
Hvad jeg kan se har han kun spillet en 15-20 kampe for førsteholdet.. :?:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... nt-Etienne
Skulle være et kæmpe talent og en leder allerede. Han er eftersigende den eneste i det franske ungdom landsholds system der spiller 2 år over egen alder (spiller på u20 og er kun 18)
Han er en investeringer i fremtiden.
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 9. Jul. 2019 18:47

Men der er ingen penge, og så vil man kaste 30 mio euro efter en spiller, som man ikke har det næste år?
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jul. 2019 19:26

Kejser wrote:
9. Jul. 2019 18:47
Men der er ingen penge, og så vil man kaste 30 mio euro efter en spiller, som man ikke har det næste år?
Jeg forstår ikke helt og En finaleplads i EL, ny trøjesponsor og en aftale med Emirates...Et hold som United som blev dårligere placeret end os, har et budget på 250 mio. £.

Hvor forsvinder vores penge hen? Noget må vi da kunne skyde med..Der er jo løse rygter om forsvaren Saliba fra St.Etienne.

Nå, håber snart at vi også sender et par spillere ud af klubben..Nu må Edu, Emery & Co. vise lidt vilje til at luge ud.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 10. Jul. 2019 9:51

peterdebel wrote:
9. Jul. 2019 19:26
Kejser wrote:
Jeg forstår ikke helt og En finaleplads i EL, ny trøjesponsor og en aftale med Emirates...Et hold som United som blev dårligere placeret end os, har et budget på 250 mio. £.

Hvor forsvinder vores penge hen? Noget må vi da kunne skyde med..Der er jo løse rygter om forsvaren Saliba fra St.Etienne.

Nå, håber snart at vi også sender et par spillere ud af klubben..Nu må Edu, Emery & Co. vise lidt vilje til at luge ud.
Løse rygter? Hvad mener du med det??

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Jul. 2019 16:36

Gabe wrote:
10. Jul. 2019 9:51
peterdebel wrote:
Kejser wrote:

Har ikke set handlen er gået igennem på Arsenal.com, men det varer nok ikke længe at de skriver en 5 årlig kontrakt og en pris på 30 mio. €.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 11. Jul. 2019 8:51

peterdebel wrote:
10. Jul. 2019 16:36
Gabe wrote:
10. Jul. 2019 9:51
peterdebel wrote:

Har ikke set handlen er gået igennem på Arsenal.com, men det varer nok ikke længe at de skriver en 5 årlig kontrakt og en pris på 30 mio. €.
Vi oplyser aldrig kontraktlængde og pris.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 11. Jul. 2019 13:01

Tænker dog, at man laver 6 år, når det første år ikke er hos os.
Især når man betaler så mange penge for en ung spiller.
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 12. Jul. 2019 8:11

Vi er fucked. Der er 26 dage til vinduet lukker, vi har ikke hentet en eneste spiller der kan løfte holdet. Vi ser heller ikke ud til at være tæt på at hente nogen i følge Ornstein. Desuden kan vi ikke få solgt noget af dødvægten fordi Wengers lønpolitik gør at vi har mange højt lønnede middelmådige spillere. Der er umulige at få sendt videre, fordi ingen vil matche deres løn. Det er godt nok deprimerende at være Arsenal fan i transfervinduer.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 12. Jul. 2019 18:00

Nu er der rygter om, at Tottenham er ved at overhale os indenom i jagten på den unge forsvarsspiller fr St Etienne.
Med Koscielnys store ønske om at forlade klubben og besværet med at komme af med Mustafi, ser det ikke særlig positivt ud på den defensive front for tiden.
Der er dog heller ikke så mange af de andre klubber, der er nået langt med deres handler.
Jeg kan dog godt have misset nogle handler..
Men jeg begynder alligevel at blive en smule bekymret.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Jul. 2019 18:40

Cliffen wrote:
12. Jul. 2019 18:00
Nu er der rygter om, at Tottenham er ved at overhale os indenom i jagten på den unge forsvarsspiller fr St Etienne.
Med Koscielnys store ønske om at forlade klubben og besværet med at komme af med Mustafi, ser det ikke særlig positivt ud på den defensive front for tiden.
Der er dog heller ikke så mange af de andre klubber, der er nået langt med deres handler.
Nu heelt rolig.

Der er stadig tid tilbage og....Faxe er blevet vores nye Chefscout i Skandinavien, så nu kan det kun gå fremad når vi kigger på spillere i Norden 8)

https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... s-Arsenal/

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 12. Jul. 2019 19:03

peterdebel wrote:
12. Jul. 2019 18:40
Cliffen wrote:
12. Jul. 2019 18:00
Nu heelt rolig.

Der er stadig tid tilbage og....Faxe er blevet vores nye Chefscout i Skandinavien, så nu kan det kun gå fremad når vi kigger på spillere i Norden 8)

https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... s-Arsenal/
Ja ja helt rolig. Vi har 26 dage tilbage af vinduet og skal kun hente 3-4 spillere og få solgt minimum det samme antal. Hvad så at vi har brugt 4 uger på at få en aftale på plads for Saliba, og prisen er præcis den samme som de forlangte da vi startede med at forhandle. Hvad så at man ikke kan se nogen form for linje i det vi laver. Først var det Praet og Andersen der var primære mål. Så var det Tierney og Carrasco, så blev det Tierney og Zaha. Nu siger Ornstein at vi ikke er tæt på at lukke nogen som helst handler og den vi var tættest på var Saliba. Som det ser ud til Spurs lige snupper for næsen af os. Jeg er ikke nervøs, jeg er rasende over den inkompetence vi igen igen viser i transfervinduet. Vi er faktisk svækket i forhold til da vi fik tæsk i Baku for 1,5 måned siden. De røde lamper lyser i hvert fald hos mig!

Post Reply