Det skal vi nok ikke sætte næsen op efter, selv med Welbecks skade..cnissen wrote: ↑28. Oct. 2018 16:36Så røg vores flotte stime. Der er ingen tvivl om at stimen skal tilskrives vores potente offensiv og vores gode kondition. Men defensiven er godt nok sløj! Mustafi og lichsteiner er alt for langsomme, monreal og kolasinac er for meget skadede og holding mangler vel også fart. Det er både top fart og acceleration vi mangler men også lidt let på tå over for drible stærke spillere.
Så uden at kunne sætte et navn på, håber jeg vi er offensive i januar. Så må vi leje ham den unge græker ud og så hente en stopper og en back. Lichsteiner var i mine øjne et fint gamble,men han er for tung til PL. Dog tror jeg han kan give noget til cup turneringerne og hvis han holder hovedet højt generelt i omklædningsrummet

Sanllehi udtaler at han ikke er en fan af vintervinduet.
"Normally I am not a strong fan of the winter window. I think the winter window is for unexpected problems. That's not a rule, it is a principle."
"Unless something special comes up, in principle, the winter window is not one that we are really interested in."