Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
cnissen
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by cnissen » 12. Jan. 2018 11:09

Gabe wrote:
12. Jan. 2018 10:38
Han vil være som en ny signing hvis han bliver solgt!
http://www.bbc.com/sport/football/42660224
Den britiske Rommedahl :mrgreen: :mrgreen:
:P Så har de både Lenon og Walcott til at løbe om kap efter den bedste plads på bænken

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 12. Jan. 2018 22:06

Lemar er en fantastisk spiller og et kæmpe talent, men han er ikke en spiller, der som sådan afløser Sanchez 1:1. Lemar er en playmaker, en spiller der lever af sin teknik og fremragende afleveringer - på samme måde som Özil. Sanchez derimod lever af at sætte sin direkte modstander MED bolden.

Hvis det er en direkte afløser, vi er ude efter, er Malcom mere oplagt end Lemar. Han adskiller sig mere fra vores øvrige spillere. Lemar ser jeg mere som en erstatning for Özil. Alternativt en spiller, der kan spille centralt sammen med Özil i 4-1-4-1, på samme måde som KDB og Silva i City.
Arsenal are the first club in history, where the manager loses the dressing room - and we get rid of the dressing room rather than the manager...

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 13. Jan. 2018 6:08

Don Karnage wrote:
12. Jan. 2018 22:06
Lemar er en fantastisk spiller og et kæmpe talent, men han er ikke en spiller, der som sådan afløser Sanchez 1:1. Lemar er en playmaker, en spiller der lever af sin teknik og fremragende afleveringer - på samme måde som Özil. Sanchez derimod lever af at sætte sin direkte modstander MED bolden.

Hvis det er en direkte afløser, vi er ude efter, er Malcom mere oplagt end Lemar. Han adskiller sig mere fra vores øvrige spillere. Lemar ser jeg mere som en erstatning for Özil. Alternativt en spiller, der kan spille centralt sammen med Özil i 4-1-4-1, på samme måde som KDB og Silva i City.
Hvem ser i Arsenal realistisk hente i dette vindue hvis Sanchez ryger? Drømmen ville jo være Lemar og Malcom. Lækker offensiv med Lemar, Lacazette, Malcom og så Özil. Ellers ville Malcom og Mahrez eller Draxler heller ikke være dumt.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 13. Jan. 2018 13:11

Gabe wrote:
13. Jan. 2018 6:08
Don Karnage wrote:
12. Jan. 2018 22:06

Hvem ser i Arsenal realistisk hente i dette vindue hvis Sanchez ryger? Drømmen ville jo være Lemar og Malcom. Lækker offensiv med Lemar, Lacazette, Malcom og så Özil. Ellers ville Malcom og Mahrez eller Draxler heller ikke være dumt.
Jeg ser Malcom som super realistisk, efter de seneste nyheder fra Ornstein og Jason Burt (han havde ret med Lacazette og er tit spot on i Frankrig).

At Malcom så ikke er en ny Sanchez fra dag 1, er noget andet. Han vil skulle bruge tid. Udover Malcom skal der også mere til. Vi mangler som minimum en CB og en CM også. Muligvis vil Wenger spille AMN centralt, hvilket ville være fint, men han er også stadig ung.
Jeg er personligt ikke så solgt på Mahrez. Jeg synes ikke, hans spidskompetencer er det, vi mangler lige nu. Både Draxler og Malcom ville være god signings afhængig af prisen. Undrer mig over, vi ikke har været mere med inde over Goreztka... Lemar er en fantastisk spiller. Ham ville jeg virkelig gerne have. På samme måde som Özil er han dog også afhængig af mobilitet omkring sig!

Edit: Malcoms mor har skrevet følgende på Facebook: From Brazil to the land of the Queen. Mødre = Tier 1 :lol:
Arsenal are the first club in history, where the manager loses the dressing room - and we get rid of the dressing room rather than the manager...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jan. 2018 15:28

Spændende hvis vi henter en brasilianer som kan true modstandernes mål..I Frankrig har han været sammenlignet lidt a la Arjen Robben.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 13. Jan. 2018 17:31

peterdebel wrote:
13. Jan. 2018 15:28
Spændende hvis vi henter en brasilianer som kan true modstandernes mål..I Frankrig har han været sammenlignet lidt a la Arjen Robben.
Jeg er ikke umiddelbart fan. Spar nu bare pengene til vi har fået en ny manager ind.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 13. Jan. 2018 18:01

FAXE wrote:
13. Jan. 2018 17:31
peterdebel wrote:
Jeg er ikke umiddelbart fan. Spar nu bare pengene til vi har fået en ny manager ind.
Haha sjov kommentar, da klubben nærmest ikke har lavet andet end at spare penge i hvert transfervindue!

Hvorfor skal vi spare? Pengene regner jo ind og vi netop ikke kendt for at overforbruge, men mere det modsatte.

Hvornår får vi ny træner? Skal vi spare de næste 10 år, også når vi er i championship, kan vi begynde at bruge den kæmpe opsparing?

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 13. Jan. 2018 18:06

AWG wrote:
13. Jan. 2018 18:01
FAXE wrote:
peterdebel wrote:
Haha sjov kommentar, da klubben nærmest ikke har lavet andet end at spare penge i hvert transfervindue!

Hvorfor skal vi spare? Pengene regner jo ind og vi netop ikke kendt for at overforbruge, men mere det modsatte.

Hvornår får vi ny træner? Skal vi spare de næste 10 år, også når vi er i championship, kan vi begynde at bruge den kæmpe opsparing?
Synes godt nok også det er en tåbelig og barnlig kommentar. Svarer til at man siger, at man ikke holder med Arsenal indtil vi får en ny manager. Wenger har og vil forsat købe gode spillere og Malcom vil helt sikkert være en spændende spiller at få.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jan. 2018 19:14

Gabe wrote:
13. Jan. 2018 18:06
AWG wrote:
FAXE wrote:

Synes godt nok også det er en tåbelig og barnlig kommentar. Svarer til at man siger, at man ikke holder med Arsenal indtil vi får en ny manager. Wenger har og vil forsat købe gode spillere og Malcom vil helt sikkert være en spændende spiller at få.
Præcis!

Det er også derfor det er underligt at folk ofte er så negative, eller slet ikke deltager i PL-Livetråde og Pre/Posttråde simpelthen fordi man venter på Arsene er væk..

Ain't gonna happen before sommer '19.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 13. Jan. 2018 22:19

peterdebel wrote:
13. Jan. 2018 19:14
Gabe wrote:
AWG wrote:

Præcis!

Det er også derfor det er underligt at folk ofte er så negative, eller slet ikke deltager i PL-Livetråde og Pre/Posttråde simpelthen fordi man venter på Arsene er væk..

Ain't gonna happen before sommer '19.
Det er alligevel imponerende, hvordan du kan få ethvert indlæg drejet over til at handle om manglende aktivitet på forum. Kunne det ikke også være en del af årsagen? :roll:
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 13. Jan. 2018 23:56

Gabe wrote:
AWG wrote:
FAXE wrote:

Nå nå. Det er vel et reelt synspunkt ikke at have tiltro til at Wenger vil vælge spillere som får en fremtid i klubben. Det er selvfølgelig ikke fordi jeg tror at vi ikke kommer til at købe flere spillere under Wenger. Bare en måde at sige at det ikke får mit pis i kog.

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 14. Jan. 2018 11:42

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 14. Jan. 2018 11:53

Arsènic™ (@MrArsenicTM)
14/01/2018 11.43
#AFC are interested in Mkhi as Alexis edges closer to #MUFC move after his head was turned by an astronomical package.
https://www.theguardian.com/football/20 ... are_btn_tw

Arsènic™ (@MrArsenicTM)
14/01/2018 11.19
Malcom & his agent are finalising his move to #AFC as we speak apparently.
twitter.com/romaincg75/sta…

Rygterne om Malcoms transfer er tiltagende nu.

Jeg gætter på at Malcom skifter til Arsenal indenfor 4 dage og at Alexis' transfer til én af Manchester-klubberne også blive offentliggjort i næste uge. Det bliver spændende at se om Henrikh Mkhitaryan også kommer til Arsenal som en del af Alexis-transferen. Så er der i hvert fald også plads til at Walcott's skifte til Everton kan godkendes hurtigst muligt.

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 14. Jan. 2018 13:40

Tror i Wenger eller Sven har fundet ham?

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... -Tottenham

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 14. Jan. 2018 14:59

Kunne være fedt hvis Wenger for en gangs skyld køber et stort brasiliansk offensivt talent til førteholdet. Ikke mange af dem der klarer sig godt i PL.

Spår ham som en stor profil hvis klubben udnytter hans enorme potentiale.

Post Reply