FA Cup finalen på pub

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Post Reply
afc_freak
Arsenal Danmark medlem

FA Cup finalen på pub

Post by afc_freak » 27. Apr. 2017 14:16

Hej.

Er det stadig Souther Cross der er "the place to be" når man gerne vil have noget god Arsenal stemning til kampende? Her tænker jeg i særdeleshed på den 27/5 til FA Cup finalen?
God created Jack Wilshere because he's missing Liam Brady.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: FA Cup finalen på pub

Post by araAFC » 27. Apr. 2017 20:44

afc_freak wrote:Hej.

Er det stadig Souther Cross der er "the place to be" når man gerne vil have noget god Arsenal stemning til kampende? Her tænker jeg i særdeleshed på den 27/5 til FA Cup finalen?
Uden at være helt sikker i det københavnske Arsenal-miljø, så tror jeg, det fortsat er tilfældet. I Aarhus det The Golden Lion.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 30. Apr. 2017 18:28

I kbh er det southern cross. Tror godt du kan regne med at der bliver proppet, så kom i god tid

ostersten
Arsenal Danmark medlem

Post by ostersten » 25. May. 2017 20:56

Kører til Århus for at se finalen, men hvor lang tid inden kampstart skal man være der for at få en plads??

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. May. 2017 10:33

ostersten wrote:Kører til Århus for at se finalen, men hvor lang tid inden kampstart skal man være der for at få en plads??
Kombiner det med en bid mad inden kampen og kom i relativt god tid. På Golden Lion er det ganske acceptabel pubmad. Golden Lion bliver helt sikkert fyldt, og pladserne er ikke voldsomt mange.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 27. May. 2017 7:06

araAFC wrote:
ostersten wrote:Kører til Århus for at se finalen, men hvor lang tid inden kampstart skal man være der for at få en plads??
Kombiner det med en bid mad inden kampen og kom i relativt god tid. På Golden Lion er det ganske acceptabel pubmad. Golden Lion bliver helt sikkert fyldt, og pladserne er ikke voldsomt mange.
Jeg ville sige at der er ret mange pladser, men alt er selvfølgelig relativt. Havde en meget kedelig oplevelse der. Fulde englændere der ikke rigtig fulgte med i kampen men råbte og var bøvede. God stemning når vi scorede dog.

Post Reply