Har vi stadig brug for hjemmesiden eller er det nok med et debatforum og en billetluge?

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Post Reply
MichaelBo
Normal Bruger

Har vi stadig brug for hjemmesiden eller er det nok med et debatforum og en billetluge?

Post by MichaelBo » 25. Apr. 2017 17:13

Jeg har tidligere brugt hjemmesiden rigtig meget til at fange nyheder om klubben; både kampoptakt, referater fra kampe, spillernyheder, nyt fra klubben, nyt fra transferfronten og ikke mindst nyheder fra Danmarks bedste fanklub. Det har været en nem måde for mig til at følge med i klubben og fanklubben på en travl hverdag.

I det sidste lange stykke tid har jeg været inde på hjemmesiden og er blevet skuffet mange gange. Ingen optakt til vores kampe. Sker det, at der kommer en optakt, er de rigtig gode og med mange informationer. Ingen referater fra kampene. Vi er lige kommet i FA-cup finalen, men ingen nyhed omkring det ud over, at det kan være svært at få billetter. Hvis vores hjemmeside skal være en del af vores præsentation ud mod kommende fans og medlemmer, er vi nød til at gøre det bedre. Når jeg går ind på hjemmesiden, har jeg svært ved at se, at det skulle være en af Danmarks bedst fungerende fanklubber, der driver den. Jeg kan sagtens forstå, at der er mange, der er frustrerede over, at det halter i PL og CL, men det bør også være sådan, at vi bakker op om klubben – også i modgangstider.

Det indtryk jeg får på hjemmesiden er, at den ild, der har brændt i de mange dygtige folk, der står bag hjemmesiden, langsomt er ved at være slukket og det synes jeg er meget ærgerligt. Når jeg ser på andre engelske storklubbers danske fansider, er der meget mere gang i dem selvom en klub som f.eks. Liverpool heller ikke stormer derudaf. Jeg har ikke en løsning på det, men havde lige brug for at komme af med mine tanker.

peterdebel
Normal Bruger

Re: Har vi stadig brug for hjemmesiden eller er det nok med et debatforum og en billetluge?

Post by peterdebel » 21. Dec. 2017 16:21

er der nogle administratorer som vil kommenterer på dette, eller kører det hele over Facebook nu?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Re: Har vi stadig brug for hjemmesiden eller er det nok med et debatforum og en billetluge?

Post by MichaelBo » 22. Dec. 2017 11:51

Hej Peter
Jeg har fået svar inde på den del af forummet, der er for medlemmer af fanklubben. Har klippet det ind her:

Re: Hjemmesiden

Post by Søren Ballegaard » 10. May. 2017 14:14
Godt indlæg Michael, og jeg er til dels enig, der kunne sagtens være mange flere nyheder mm. på vores hjemmeside. Dét, der bliver oploadet, er jo godt stof, men der er plads til mere. Jeg skal ikke kunne sige, hvad årsagen er, men jeg gætter på, at de frivillige skribenter har travlt med studie, arbejde, børn osv.

Jeg har selv lagt mange kræfter i hjemmesiden for år tilbage og husker, at folk ikke ligefrem stod i kø for at hjælpe.
Det er ellers en hyggelig tjans, og kan man skrive bare en enkelt artikel om ugen, tror jeg, man er velkommen!

Og så er der jo lidt frynsegoder, som for eksempel lige nu, hvor man som frivillig i Arsenal Denmark får meget forbedrede chancer for at få fingre i en billet til FA Cup finalen!!

Jeg kan se, at du er både dedikeret og velformuleret, så tillad mig at opfordre til at give en hånd med :D (skriv til redaktionen bag artiklerne på hjemmesiden).

COYG!

RBJ
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Hjemmesiden

Post by RBJ » 15. Jun. 2017 11:22
Hej,

Jeg vil som det første anerkende at niveauet på hjemmesiden på det sidste ikke har været tilfredsstillende. Vi kører hjemmesiden på frivillig basis, og her er vi desværre løbet ind i nogle problemer. Jeg forventer snart, at vi er oppe på et mere tilfredsstillende niveau.

Da vi som sagt "lever" af frivillig arbejdskraft, så er folk velkomne til at sende en mail på rbj@arsenal.dk hvis de ønsker at bidrage, og skrive artikler på hjemmesiden.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Apr. 2018 21:39

Tja..Det er kun blevet værre med introduktionen af Facebook, Twitter, Snapchat og snart følger Vimeo og Tumblr ved også..sammen med Instagram og LinkedIn.. :evil:
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply