Ny hjemmebanetrøje 16/17

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: Ny hjemmebanetrøje 16/17

Post by Steensen » 23. May. 2016 11:29

araAFC wrote:
Steensen wrote: Lagde lige mærke til, at Arteta og Rosicky ikke længere kan vælges som tryk, men at Flamini stadig er en mulighed :lol:
Du godeste.
En lille rettelse: Han er væk fra Kit Builder, men findes stadig i rullemenuen.

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 23. May. 2016 18:28

http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/arch ... 08454a.jpg

Det ser samtidig også ud til at vi går tilbage til et stitched crest.
Kigger man meget nøje efter, så ligner det, at det bliver en blanding af stitching og den silikone som vi ser på de to forrige trøjer.

Er jeg den eneste der tror at denne shirt released er blevet skubbet meget frem pga de billeder der bliver leaket i forbindelse med Xhaka photoshoot? De to forrige sæsoner lavede Puma jo både teasers og et event til at præsentere dem. Det har vi slet ikke set i år, hvor released i stedet på en måde virker meget rushed.
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 23. May. 2016 18:39

Image

Samtidig er det en pinlig Photoshop Puma har lavet på dette billede, hvor de har prøvet at bytte Bellerin og Cazorla's ansigter ud med Özil og Sanchez's. Generelt har Puma ikke været heldige med billeder til den her release.

Beklager det lille opstød, men min baggrund som grafiker gør, at jeg ikke kan se bort fra sådan noget.
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 23. May. 2016 20:46

thelondonscout wrote:Image

Samtidig er det en pinlig Photoshop Puma har lavet på dette billede, hvor de har prøvet at bytte Bellerin og Cazorla's ansigter ud med Özil og Sanchez's. Generelt har Puma ikke været heldige med billeder til den her release.

Beklager det lille opstød, men min baggrund som grafiker gør, at jeg ikke kan se bort fra sådan noget.
På en god dag kan jeg tegne en tændstiksmand i Paint, men man behøver ikke engang at være grafiker for at se, at den er helt gal den der.

Ift. selve trøjen synes jeg dog, at den ser ganske fin ud. Jeg kommer dog nok til at købe denne sæsons udebanetrøje før, jeg køber den nye hjemmebanetrøje.

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 23. May. 2016 22:13

Olitast wrote:
thelondonscout wrote:Image

På en god dag kan jeg tegne en tændstiksmand i Paint, men man behøver ikke engang at være grafiker for at se, at den er helt gal den der.

Ift. selve trøjen synes jeg dog, at den ser ganske fin ud. Jeg kommer dog nok til at købe denne sæsons udebanetrøje før, jeg køber den nye hjemmebanetrøje.
Samme her. Men det er så fordi, at jeg har købt de to seneste hjemmebane trøjer, så det er vist på at tide at jeg får en udebane.

Synes dog næste sæsons hjemmebanetrøje er den pæneste hjemmebanetrøje af Puma sammen med denne sæsons.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 5. Jun. 2016 22:39

Har lige været et smut i London. Kom tilfældigvis forbi The Armoury, hvor jeg faldt for den nye hjemmetrøje. Den er faktisk meget pæn, hvis man kan leve med at man er blevet kørt over af en cykel. Da jeg havde lært at leve med det, så fandt jeg den egentlig meget charmerende. Og vupti, ned i kurven med den.
Men.. Men... Kors jeg elsker målmandstrøjen! Udfordrende, spændende med de selvlysende farver. Men når man har grå hår, som er begyndt at falde af, så skal nok holde sig fra den.
Men aldrig har jeg været så tæt på, at købe en Arsenal målmandstrøje

Post Reply