Ny hjemmebanetrøje 16/17

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Seb'82
Normal Bruger

Ny hjemmebanetrøje 16/17

Post by Seb'82 » 8. Feb. 2016 10:04

Image

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re: Ny hjemmebanetrøje 16/17

Post by Blastino » 8. Feb. 2016 10:34

Seb'82 wrote:Image
Ikke min kop te!
Torreira <3

Den Gale Magiker
Normal Bruger

Post by Den Gale Magiker » 9. Feb. 2016 16:39

Kan faktisk rigtig godt lide den. Måske også fordi jeg er kæmpe modstander af den nuværende hjemmetrøje, med dens hvide "kappe" over rumpen.
Mangler sgu lidt en makker at se fodbold med på The Golden Lion - Min ven er flyttet til Odense :cry:

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 7. Apr. 2016 10:22

Nye billeder florerer på nettet:
Image
Image

Jeg er positivt overrasket!

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 7. Apr. 2016 12:06

Det ligner jo cykeltøj :shock:
Med venlig hilsen
Morten

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 7. Apr. 2016 13:22

Synes godt nok ikke, at det der er specielt godt. Det ligner mest af alt, at det er en, der bare har leget lidt Photoshop.

Designet virker generelt lidt for rodet, til at jeg kan tro på at det rent faktisk er realistisk. F.eks. det at navne trykket løber hen over to farver, er jo bare forfærdeligt grimt - og forhåbentligt ikke noget Puma kunne finde på.

Så tror jeg langt mere på, at den første trøje, der er vist er tråden er den kommende hjemmebanetrøje.

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 7. Apr. 2016 21:05

Det der bliver heldigvis aldrig vores nye hjemmebane trøje, da det er en som har haft det lidt for sjovt i photoshop. Hvilket der alligevel er en del ting der fortæller:

1) Vi har aldrig spillet på hjemmebane i andet end hvide shorts.
2) Du vil jo aldrig lave spillernavn hen over to farver, især ikke når vores trøje traditionen tro altid er rød, altså ingen grund til at gøre det, som det måske ville være med stribede trøjer.
3) Sammenligner du med releasen på denne sæsons hjemmebane trøje, så brugte Puma ikke PrL's logo.
4) PrL logoet vil jo aldrig nogensinde figurere så stort på ærmet.
5) Siden hvornår har vores klub crest været mindre end Puma/Nike logoet?

I forhold til den nye trøje, så håber jeg til gengæld at de fortsætter dette års stil med de mange små detaljer. Det synes jeg er helt vildt lækkert! Hvor især knapperne er min favorit. Men til gengæld med en kæmpe overhaling af kvaliteten. Den er altså bare ikke god, og den føles alt for tynd og billig...

Og så håber jeg virkelig at den nye udebanetrøje bliver en del pænere. Den fesne guld/sand farve falder godt nok ikke i min smag.
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 17. Apr. 2016 11:57

Image

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 17. Apr. 2016 12:44

Steensen wrote:Image
Var de nødt til, at lime den sammen på midten?

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 18. Apr. 2016 9:19

Dennis--G wrote:
Steensen wrote:Image
Var de nødt til, at lime den sammen på midten?
Eller også er den lige blevet kørt over af en cykel? 8) :lol:

- Det er i hvert fald ikke specielt kønt og svært lige at se idéen i det.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 18. Apr. 2016 14:45

Nye trøjer kritiseres altid. Jeg er overbevist om at selv de trøjer som i dag betegnes som "legendariske" blev kritiseret, da de udkom. Det er det samme hvert år.

Grundlæggende er den nye trøje jo fuldstændig neutral, hvis man ser bort fra striben i midten. En mørk stribe, der utvivlsomt er en reference til gamle dage, hvor vi spillede i bordeaux. Ligesom vi gjorde det i sidste sæson på Highbury. Striben kan man så mene om, hvad man vil.

Personligt er jeg ret neutral ift. hvordan vores hjemmebanetrøje ser ud. Er den rød? Så går det nok alt sammen.

Arsenal Fc
Arsenal Danmark medlem

Post by Arsenal Fc » 26. Apr. 2016 21:51

Nu hedder tråden godt nok "Ny hjemmebanetrøje 16/17", men jeg vover pelsen og linker til billeder af den nye udebanetrøje.

http://www.footyheadlines.com/2016/04/a ... y-kit.html

Efter min mening vil det være det bedste Puma er kommet med af udebanetrøjer til os.

Ålen
Normal Bruger

Post by Ålen » 21. May. 2016 2:50

Så lige at Arseblog havde lagt denne ud forleden: http://news.arseblog.com/2016/05/pictur ... it-201617/

Ser umiddelbart ret legit ud, særligt med "sale"-tagget på rækken nedenunder, som ligner trøjen fra denne sæson. Kvaliteten og farven på trøjen ser ligeledes fornuftigt ud. Personligt synes jeg begge er skrækkelige, men jeg er også per definition overordentlig kritisk overfor Pumas designarbejde. Deres tøj har bare et billigt look, deres detaljer er evigt kiksede og jeg bliver nok bare aldrig fan :wink:

Nøj, hvor jeg savner Nike og Adidas :cry:

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 21. May. 2016 8:47

Ålen wrote:Så lige at Arseblog havde lagt denne ud forleden: http://news.arseblog.com/2016/05/pictur ... it-201617/

Ser umiddelbart ret legit ud, særligt med "sale"-tagget på rækken nedenunder, som ligner trøjen fra denne sæson. Kvaliteten og farven på trøjen ser ligeledes fornuftigt ud. Personligt synes jeg begge er skrækkelige, men jeg er også per definition overordentlig kritisk overfor Pumas designarbejde. Deres tøj har bare et billigt look, deres detaljer er evigt kiksede og jeg bliver nok bare aldrig fan :wink:

Nøj, hvor jeg savner Nike og Adidas :cry:
Synes de to seneste hjemmebanetrøjer og den seneste udebanetrøje har været fede. Kvaliteten er desværre ikke på samme niveau som nike.
Torreira <3

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 21. May. 2016 10:45

Image

Indrømmet, så er jeg heller ikke verdens største fan af den nye trøje, hvilket er udelukkende pga af halsen. Men synes at det hjælper meget at se den på en spiller.

Udebanetrøjen synes jeg til gengæld ser super lækker ud!! Er helt vild med farve kombinationen og de tone i tone nålestriber.

Forstår generelt ikke folks kritik af Puma's design, og det virker lidt som om, folk bare ikke vil lide det fordi det er Puma? For mig er der kun en af deres trøjer som jeg vitterlig talt synes er hæslig, og det er denne sæsons udebanetrøje. Mønstret virkede lovende, men den fesne guldfarve er godt nok ikke min smag. Siger ikke at alle deres andre designs har været spot-on, men so-far, hvis du tager alle med i sammenligningen, så vil jeg give Puma 7/10 rent designmæssigt.. Denne sæsons udebanetrøje trækker det virkelig meget ned.
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

Post Reply