Billetter købes Arsenal vs Crystal Palace 16. april PL

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: Billetter købes Arsenal vs Crystal Palace 16. april PL

Post by araAFC » 2. Feb. 2016 12:28

Cesc wrote:
araAFC wrote:
Cesc wrote:Ticket exchange fungerer generelt godt synes jeg (ihvertfald til en enkel billet).
Jeg købte i går plads på North Bank lower tier til Southampton opgøret i februar (26 pund). I dag var jeg tæt på at købe billet til kampen mod Chelsea på upper NW (85 pund) det passede dog knap så godt ind i kalenderen så det må blive en anden dag.

Held og lykke med at skaffe billetterne!
Jeg har kopieret din opskrift. Den holder. 26 pund er en dejlig pris.
Fantastisk. Vi skulle næsten lige have stukket hovederne sammen og drukket en pint derovre så. Min tidsplan bliver dog meget(!) stramt qua mit landingstidspunkt i dag.
Du siger bare til 8)

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 2. Feb. 2016 14:36

araAFC wrote:
Cesc wrote: Fantastisk. Vi skulle næsten lige have stukket hovederne sammen og drukket en pint derovre så. Min tidsplan bliver dog meget(!) stramt qua mit landingstidspunkt i dag.
Du siger bare til 8)
Hvis alt flasker sig rammer jeg st pancras int omkring kl 17.30'ish.
Hvad har du af planer?
Du kan også smide dit nummer i en pb og så kan jeg give lyd med, hvordan det hele går når jeg er fremme.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 2. Feb. 2016 15:03

Cesc wrote:
araAFC wrote:
Cesc wrote: Fantastisk. Vi skulle næsten lige have stukket hovederne sammen og drukket en pint derovre så. Min tidsplan bliver dog meget(!) stramt qua mit landingstidspunkt i dag.
Du siger bare til 8)
Hvis alt flasker sig rammer jeg st pancras int omkring kl 17.30'ish.
Hvad har du af planer?
Du kan også smide dit nummer i en pb og så kan jeg give lyd med, hvordan det hele går når jeg er fremme.
Har sendt pb.

Post Reply