Billetter købes Arsenal vs Crystal Palace 16. april PL

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Friendly Fire
Normal Bruger

Billetter købes Arsenal vs Crystal Palace 16. april PL

Post by Friendly Fire » 12. Jan. 2016 18:43

Hej drenge.
Jeg ville meget gerne melde mig ind i arsenal.dk fanklub for at købe billetter, men alt udsolgt.
Så, er der nogen der ligger inde med 2 billetter? (Kæresten har købt fly og hotel allerede, julegave).
Vil give 1000kr pr stk(standard, dem til 700kr)
Jeg betaler porto/afhenter i kbh.

Mvh Jonas

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: Billetter købes Arsenal vs Crystal Palace 16. april PL

Post by araAFC » 12. Jan. 2016 19:00

Friendly Fire wrote:Hej drenge.
Jeg ville meget gerne melde mig ind i arsenal.dk fanklub for at købe billetter, men alt udsolgt.
Så, er der nogen der ligger inde med 2 billetter? (Kæresten har købt fly og hotel allerede, julegave).
Vil give 1000kr pr stk(standard, dem til 700kr)
Jeg betaler porto/afhenter i kbh.

Mvh Jonas
Til den pris findes der en billigere løsning, der med meget stor sandsynlighed vil give jer succes.
1) Meld jer ind i den officielle Arsenal-Fanklub som Red Member begge to. Pris ca. 350 dkk stk.
2) Sid klar når de sættes til salg til Red Members, hvor der ca. vil være 3-5000 billetter (- tror jeg nok). De koster sikkert noget i intervallet 350-600 dkk alt efter hvorhenne på stadion.
3) Hvis step 2 ikke virker, så vil der helt sikkert være billetter på Ticket Exchange. Her kan det være en anelse vanskeligt at få billetter ved siden af hinanden, men det er muligt. Ellers bør det være muligt at få billetter relativt tæt på hinanden. Samme pris som i step 2 medmindre det er club level-billetter.

En anden mulighed er Arsenal Tickets på Facebook eller Twitter. Her bliver der også solgt en del billetter til nogenlunde priser, næsten altid FV. Dette er dog først 1 uge eller sådan noget før kampstart.

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 12. Jan. 2016 20:07

Jamen det lyder jo perfekt at drage fordel som red member. Tak!
Der står på hjemmesiden at de frigives ca 1 måned før kamp dato.
Nogen der har erfaring med om der sendes en mail ud med eksakt tidspunkt for hvornår man skal sidde klar, så ikke man kommer for sent?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 12. Jan. 2016 20:16

Friendly Fire wrote:Jamen det lyder jo perfekt at drage fordel som red member. Tak!
Nogen der har erfaring med om der sendes en mail ud med eksakt tidspunkt for hvornår man skal sidde klar, så ikke man kommer for sent?
Jeg har ikke rigtig erfaring med at købe billetter direkte som Red Member. Jeg tror, man skal være klar det tidpunkt, de sættes til salg.

Men Ticket Exchange ser ud til at være ret godt imod mindre hold. Imod City i december kunne man dog også relativt let købe billetter på Ticket Exchange 2-5 dage før kampen. Her skal man dog også holde løbende øje - især de billigere billetter ryger hurtigt er mit indtryk.

Som Red Member modtager man et medlemskort efter 7-14 dage ca. Det er din billet.

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 12. Jan. 2016 21:09

Ticket exchange fungerer generelt godt synes jeg (ihvertfald til en enkel billet).
Jeg købte i går plads på North Bank lower tier til Southampton opgøret i februar (26 pund). I dag var jeg tæt på at købe billet til kampen mod Chelsea på upper NW (85 pund) det passede dog knap så godt ind i kalenderen så det må blive en anden dag.

Held og lykke med at skaffe billetterne!

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 12. Jan. 2016 21:19

Friendly Fire wrote:Jamen det lyder jo perfekt at drage fordel som red member. Tak!
Hvis du fx følger med inde på hjemmesiden (arsenal.com) så kan du se, hvornår de bliver frigivet for red members. Fx bliver der frigivet billetter til Leicester kampen i morgen "An allocation of tickets will go on sale to Red Members at 10am on Wednesday 13th January 2016. (Booking fees apply)".
(http://www.arsenal.com/match/report/151 ... ty-tickets).
Log gerne ind lidt før tid, så burde det ikke blive et problem - vil jeg tro.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 12. Jan. 2016 21:49

Cesc wrote:Ticket exchange fungerer generelt godt synes jeg (ihvertfald til en enkel billet).
Jeg købte i går plads på North Bank lower tier til Southampton opgøret i februar (26 pund). I dag var jeg tæt på at købe billet til kampen mod Chelsea på upper NW (85 pund) det passede dog knap så godt ind i kalenderen så det må blive en anden dag.

Bor du i London, eller tager du bare ofte afsted for at se bold?

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 12. Jan. 2016 23:00

araAFC wrote:
Cesc wrote:Ticket exchange fungerer generelt godt synes jeg (ihvertfald til en enkel billet).

Bor i København så det er bare af sted med flyveren. Det er dog først på det senest jeg er begyndt at tage frekvent derover. Jeg synes ligeså godt jeg kan komme derover og bruge min penge på det i stedet for at spilde dem på så meget andet - en tur svarer til 1-2 dages ekstra studiejob, hvis jeg holder mine omkostninger nede. Når jeg så er universitetsstuderende kan jeg tillade mig at tage fri fra undervisning i hverdagene som fx er tilfældet mod Southampton (går dog kun glip af en dag).

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by CescFabregas » 13. Jan. 2016 15:00

Cesc wrote:
araAFC wrote:

Bor i København så det er bare af sted med flyveren. Det er dog først på det senest jeg er begyndt at tage frekvent derover. Jeg synes ligeså godt jeg kan komme derover og bruge min penge på det i stedet for at spilde dem på så meget andet - en tur svarer til 1-2 dages ekstra studiejob, hvis jeg holder mine omkostninger nede. Når jeg så er universitetsstuderende kan jeg tillade mig at tage fri fra undervisning i hverdagene som fx er tilfældet mod Southampton (går dog kun glip af en dag).
Det lyder som noget af et studiejob! Tager du hjem om aftenen så? Jeg kommer gerne af med 2,5-3000 kr for en kamp med overnatning nemlig. Jeg kunne måske også godt drikke en øl mindre, eller fem 8)
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 13. Jan. 2016 15:46

CescFabregas wrote: Det lyder som noget af et studiejob! Tager du hjem om aftenen så? Jeg kommer gerne af med 2,5-3000 kr for en kamp med overnatning nemlig. Jeg kunne måske også godt drikke en øl mindre, eller fem 8)
Det er vist et ganske ordinært studiejob, intet fancy som sådan, har dog mulighed for dag-, aften-, nattevagt.
Tager derover på dagen og hjem dagen efter. Haha, men det var jo også som jeg sagde, hvis jeg holder min omkostninger nede, det er overhovedet ikke altid jeg gør det :P Det var måske også lidt lavt sat at sige 1-2. 2 kan helt sikkert gøre det.
De billige ture som fx turen til Southampton kampen kan godt gøres for én (natte)vagt;
Flybillet t/r London 300ish (kan findes ned til 100 kr, hvis man har moralen til det)
Transport t/r lufthavn i London (200 kr)
Oyster card 100 kr
Billet til kampen 280 kr
Overnatning på hostel 100 kr
Mad og drikke 100-200 kr

I alt ~ 1100-1200 kr.

Men altså så er det jo også skrabet og det er naturligvis heller ikke sjovt at gøre hver eneste gang.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 18. Jan. 2016 18:42

Jeg har kopieret din opskrift. Den holder. 26 pund er en dejlig pris.

Arsenal Fc
Arsenal Danmark medlem

Post by Arsenal Fc » 18. Jan. 2016 20:27

Cesc wrote:
CescFabregas wrote:
Men altså så er det jo også skrabet og det er naturligvis heller ikke sjovt at gøre hver eneste gang.
Det skulle vel aldrig være det ekstremt skumle Rest Up hostel? :lol:
Det gjorde jeg kun én gang haha.

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 18. Jan. 2016 22:49

Cesc wrote: Billet til kampen 280 kr

Hvordan gør man det? :shock:

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 18. Jan. 2016 23:29

kimdinho wrote:
Cesc wrote: Billet til kampen 280 kr

Hvordan gør man det? :shock:
Red Membership. Arsenal Ticket Exchange. De billigste er lower tier billetterne på North Bank, og de koster eksempelvis 26 pund + gebyr imod Southampton.

Oveni prisen er dog prisen for et medlemskab, der er ca. 300-350 DKK pr. sæson.

Cesc
Normal Bruger

Post by Cesc » 2. Feb. 2016 12:21

Arsenal Fc wrote:
Cesc wrote:
CescFabregas wrote:
Det skulle vel aldrig være det ekstremt skumle Rest Up hostel? :lol:
Det gjorde jeg kun én gang haha.
Haha, nej (heldigvis?) ikke :D Jeg overnatter på The Generator Hostel, det ligger tæt på St Pancras International og dermed ideelt når jeg skal op tidligt og af sted hjemad.
araAFC wrote:

Jeg har kopieret din opskrift. Den holder. 26 pund er en dejlig pris.
Fantastisk. Vi skulle næsten lige have stukket hovederne sammen og drukket en pint derovre så. Min tidsplan bliver dog meget(!) stramt qua mit landingstidspunkt i dag.

Post Reply