Ny hjemmebane trøje 2015/16

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Post Reply
Nesdam
Normal Bruger

Re: Ny hjemmebane trøje 2015/16

Post by Nesdam » 23. Jul. 2015 15:58

ZlatkoM wrote:lidt flere billeder her
Fed trøje.

Lækker lille detalje med en moderniseret udgave af art deco A i nakken. Det gamle crest ville dog have være federe.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 23. Jul. 2015 17:37

3. trøjen er godt nok semi. Elsker den øverste halvdel. Er ikke fan af striberne/den lyseblå farve. Men okay, hvad skal man også forvente af en 3. trøje. Minder lidt om en træningstrøje. Tror dog den bliver fed når man ser hele sættet med strømper og shorts.
Image

Ålen
Normal Bruger

Post by Ålen » 13. Aug. 2015 15:24

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Aug. 2015 16:59

Ålen wrote:Så blev den officiel: http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... ew-cup-kit :roll:
Den er så grim... :roll:

Ålen
Normal Bruger

Post by Ålen » 13. Aug. 2015 18:01

Dennis--G wrote:
Ålen wrote:Så blev den officiel: http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... ew-cup-kit :roll:
Puma bliver bare aldrig rigtig godt, efter min mening :?

Det klæder, af en eller anden grund, Dortmund. De er måske undtagelsen der bekræfter reglen.

Undskyld min negativitet, men jeg glæder allerede til at vi forhåbentlig ryger tilbage i stalden hos Nike eller skriver med Adidas. NB kan også gå hen at blive meget fedt. Pengene fra Puma luner gevaldigt, men deres trøjer er bare så "billige" at se på. Deres forsøg på at lave detaljer på trøjer ender altid håbløse. :oops:

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. Aug. 2015 19:07

Dennis--G wrote:
Er heller ikke fan. Det må blive hjemme/ude i år!
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 16. Aug. 2015 13:42

Så fik jeg bestilt udebanetrøjen i en slim fit. Kæft jeg glæder mig. Den trøje er ligeså fed som 3. trøjen er grim.
Image

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 19. Aug. 2015 13:19

Ålen wrote:
Dennis--G wrote:
Puma bliver bare aldrig rigtig godt, efter min mening :?

Det klæder, af en eller anden grund, Dortmund. De er måske undtagelsen der bekræfter reglen.

Undskyld min negativitet, men jeg glæder allerede til at vi forhåbentlig ryger tilbage i stalden hos Nike eller skriver med Adidas. NB kan også gå hen at blive meget fedt. Pengene fra Puma luner gevaldigt, men deres trøjer er bare så "billige" at se på. Deres forsøg på at lave detaljer på trøjer ender altid håbløse. :oops:
Er heldigvis dybt uenig
#KroenkeOut

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 3. Mar. 2016 12:44

Jeg savner Nike-kvaliteten! Da jeg var ovre til Spurs-kampen i November købte jeg 3'-trøjen i Sportsdirect og fik tryk på. Har ikke haft den på mere end en håndfuld gange og den fnuldrer et par steder og så er der fejl i nogle sting foran som er gået op. Min lillebror tog så derover til gårsdagens lortekamp og fik trøjen med. De har så lige afvist at hjælpe i butikken, de mener åbenbart at kvaliteten skal være sådan. Jeg er ikke helt enig når man giver knap 700 kr for en trøje...

Andre der oplever at kvaliteten er ringe?

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 3. Mar. 2016 19:53

Wright08 wrote:Jeg savner Nike-kvaliteten! Da jeg var ovre til Spurs-kampen i November købte jeg 3'-trøjen i Sportsdirect og fik tryk på. Har ikke haft den på mere end en håndfuld gange og den fnuldrer et par steder og så er der fejl i nogle sting foran som er gået op. Min lillebror tog så derover til gårsdagens lortekamp og fik trøjen med. De har så lige afvist at hjælpe i butikken, de mener åbenbart at kvaliteten skal være sådan. Jeg er ikke helt enig når man giver knap 700 kr for en trøje...

Helt enig. Stoffet er af ringere kvalitet og så er logoet ikke af stof - NIKE langt bedre end PUMA.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 4. Mar. 2016 10:49

Steensen wrote:
Wright08 wrote:Jeg savner Nike-kvaliteten! Da jeg var ovre til Spurs-kampen i November købte jeg 3'-trøjen i Sportsdirect og fik tryk på. Har ikke haft den på mere end en håndfuld gange og den fnuldrer et par steder og så er der fejl i nogle sting foran som er gået op. Min lillebror tog så derover til gårsdagens lortekamp og fik trøjen med. De har så lige afvist at hjælpe i butikken, de mener åbenbart at kvaliteten skal være sådan. Jeg er ikke helt enig når man giver knap 700 kr for en trøje...

Helt enig. Stoffet er af ringere kvalitet og så er logoet ikke af stof - NIKE langt bedre end PUMA.
Nu har jeg selv efterhånden købt en del trøjer hos Sports Direct, og jeg ved fandme ikke hvad der er med dem men de holder ikke til en skid.

De to jeg til gengæld har fået hos Unisport holder maks.
Det lyder mærkeligt ja, da det formenlig er de samme steder der laver dem, men det er bare et underligt tilfælde.

Jeg har båden en Puma som jeg selv har købt fra Sports Direct og en har fået fra Unisport (vundet på 6-eren) og den sidstenævnte holder meget MEGET bedre.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 7. Mar. 2016 9:30

Det er meget mærkeligt hvis der skulle være forskel på dem. Jeg kommer ihvertfald ikke til at købe noget hos Sportsdirect længere, mere arrogant service skal man lede længe efter.

Men det er da utroligt at kvaliteten skulle være så ringe, jeg har da fx begge trøjer fra 1994/1995 der stadig (næsten) ser halv nye ud. Selvfølgelig Nike. :-)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 7. Mar. 2016 20:10

Er det trykket eller selve trøjen?

Jeg har intet problem haft med Pumas trøjer. Synes de er lækre. Har 3 authentic, og 2 normale. Syntes i øvrigt Nikes kvalitet var ringere.
Image

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 7. Mar. 2016 21:05

Det er selve trøjen, du kan se en fejl beskrivelse lidt længere oppe i mit første indlæg.

Post Reply