Pub Guiden

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. May. 2014 0:35

Danne wrote:Dem der ser finalen i Danmark: Hvor sker det i landet!? :D Evt. nogen fede arrangementer?
For mit vedkommende bliver det højst sandsynligt på Southern Cross, KBH :D
Image

Hannesbo
Arsenal Danmark medlem

Post by Hannesbo » 17. May. 2014 7:36

Min kæreste og jeg befinder os i nyboder i København i aften. Kan det virkelig passe at southern cross er det nærmeste sted hvor vi kan se finalen i aften?
'Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane p.g.a. denne skiderik' - Ian Wright

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Pub Guiden

Post by Niels Lønberg » 26. Jul. 2016 9:33

Jeg skal i sommerhus i Fjellerup på Djursland i starten af den ny PL-sæson.

Er der nogen af jer, der ved om man kan se PL i det område? Eller skal jeg på en lidt længere tur til enten Grenå eller Randers?

Hvis der er en moderator, der vil opdatere listen, så kan jeg bidrage med følgende pubber i Kolding.

Kolding - Den Engelske Pub - You'll Never Walk Alone, AL Passagen 2 (*)
Kolding - The Old Irish Pub, Jernbanegade 22
Kolding - Larsen's pub og sportsbar, Låsbygade 59

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 28. Jul. 2016 17:46

Niels Lønberg wrote:Jeg skal i sommerhus i Fjellerup på Djursland i starten af den ny PL-sæson.

Er der nogen af jer, der ved om man kan se PL i det område? Eller skal jeg på en lidt længere tur til enten Grenå eller Randers?

Hvis der er en moderator, der vil opdatere listen, så kan jeg bidrage med følgende pubber i Kolding.

Kolding - Den Engelske Pub - You'll Never Walk Alone, AL Passagen 2 (*)
Kolding - The Old Irish Pub, Jernbanegade 22
Kolding - Larsen's pub og sportsbar, Låsbygade 59
Som østjyde har jeg været i Fjellerup en del gange, men det er dog nogle år siden. Udover deres Vaffelbageri, så er mit indtryk, at der ikke er meget "byliv" tilbage. Et longshot kunne være, at en af de campingspladser, der er i Fjellerup kunne ske at vise sport. Men det er nok tvivlsomt.

Et par gymnasiekammerater var fra Allingåbro - ikke langt fra Fjellerup - og der var et snusket sted, Laredo, som jeg måske tror også er en slags "sportsbar". Min hukommelse fra stedet er dog sparsom.

I Randers er der flere steder; Tante Olga er det sikre valg, alternativt Barry's, en snusket PitStop findes også, og så er der vist kommet nogle steder sidenhen; En irsk pub (- tror faktisk det er samme slags, som den du nævner i Kolding, Old Irish Pub) og en anden (sports)bar af en slags. Alle stederne - pånær PitStop - er i samme gade.

I Grenå bør der også være et sted, en PitStop eller lign.

Et destination, der kræver en større udflugt er Ebeltoft, men så kan man da samtidig se, hvad den har at byde på. Der har gode gamle Peter Degn et værtshus, Bodega Toldboden. Så kan du få en Everton/PL-anekdote oven i.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 28. Jul. 2016 19:26

araAFC wrote:
Niels Lønberg wrote:Jeg skal i sommerhus i Fjellerup på Djursland i starten af den ny PL-sæson.

Et destination, der kræver en større udflugt er Ebeltoft, men så kan man da samtidig se, hvad den har at byde på. Der har gode gamle Peter Degn et værtshus, Bodega Toldboden. Så kan du få en Everton/PL-anekdote oven i.
Toldboden har lukket indtil den 16. august, så den ville jeg ikke køre efter :) Jeg tror det bedste og sikreste bud er Randers.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 28. Jul. 2016 21:09

ajakob wrote:
araAFC wrote:

Toldboden har lukket indtil den 16. august, så den ville jeg ikke køre efter :) Jeg tror det bedste og sikreste bud er Randers.
Godt med én, der kan rode bod på min fadæse! Fair nok Peter Degn holder lidt ferie.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 28. Jul. 2016 22:13

Tak for jeres input.

I første post er Grenå Bowlingcenter nævnt. Det lyder dog ikke som det mest stemningsfyldte sted at se fodbold, så Randers og nok det bedste bud.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 29. Jul. 2016 13:54

Niels Lønberg wrote:Tak for jeres input.

I første post er Grenå Bowlingcenter nævnt. Det lyder dog ikke som det mest stemningsfyldte sted at se fodbold, så Randers og nok det bedste bud.
Bøf, bowl og Arsenal. Så kan der vist ikke laves en mere finkulturel dag!

Post Reply