Pub Guiden

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 26. Aug. 2012 18:08

levinas wrote:
kimdinho wrote:Troede der var flere Arsenal fans i Odense, som mødte op på KickOff.
Ja, det er sku' lidt skuffende. Var du der idag? :)
Jeps, det var min debut på kickoff. tænkte det var på tide, efter 2 år i byen ;)
Men var godt nok lidt skuffet over fremmøde og stemningen (Mangel på arsenal fans).

Utrolig mange Pool fans der egentlig findes i byen.

Edit: havde min slidte Rosicky trøje på ;)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 26. Aug. 2012 18:21

kimdinho wrote:
levinas wrote:
kimdinho wrote:Troede der var flere Arsenal fans i Odense, som mødte op på KickOff.
Ja, det er sku' lidt skuffende. Var du der idag? :)
Jeps, det var min debut på kickoff. tænkte det var på tide, efter 2 år i byen ;)
Men var godt nok lidt skuffet over fremmøde og stemningen (Mangel på arsenal fans).

Fedt fedt. Tror jeg så dig så :P Det var mig med kasketten, og Ox' bagpå. Jeg har også prøvet at hive folk fra forum med, men det er sku' lidt svært. Kunne ellers være lækkert med lidt flere gooners. Men ja. Der er sku' en del Pool fans i byen. Vi må lige få råbt dem ned næste Søndag ;) Kommer du?
Image

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 26. Aug. 2012 18:31

levinas wrote:
kimdinho wrote:
levinas wrote: Ja, det er sku' lidt skuffende. Var du der idag? :)

Fedt fedt. Tror jeg så dig så :P Det var mig med kasketten, og Ox' bagpå. Jeg har også prøvet at hive folk fra forum med, men det er sku' lidt svært. Kunne ellers være lækkert med lidt flere gooners. Men ja. Der er sku' en del Pool fans i byen. Vi må lige få råbt dem ned næste Søndag ;) Kommer du?
Hmm, du sad med en anden Arsenal gut?
Ja, tro jeg kommer. men skal lige se hvor frisk jeg er. Skal arbejde (drikke med løn :lol: ) lørdag nat. blev i hvert fald beordret til det, af en med Arsenal Logo på overarmen. :)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 26. Aug. 2012 18:48

kimdinho wrote:
levinas wrote:
kimdinho wrote: Jeps, det var min debut på kickoff. tænkte det var på tide, efter 2 år i byen ;)

Hmm, du sad med en anden Arsenal gut?
Ja, tro jeg kommer. men skal lige se hvor frisk jeg er. Skal arbejde (drikke med løn :lol: ) lørdag nat. blev i hvert fald beordret til det, af en med Arsenal Logo på overarmen. :)
Jeep. Det var Danne, herinde fra forum af. Haha, okay. Men du må lige give et praj hvis du kommer :wink:
Image

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 26. Aug. 2012 18:52

levinas wrote:Jeep. Det var Danne, herinde fra forum af. Haha, okay. Men du må lige give et praj hvis du kommer :wink:
Jep, vil jeg gøre.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 23. Sep. 2012 19:34

Hvor er der flest Arsenal-folk i Aarhus til vores kampe?
Ny i byen.. og der var ikke mange på Bridgewater mod City i dag. Så nogle omkring Sherlock Holmes i Frederiksgade. Er det nærmere i det område, man bør gå hen?

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 23. Sep. 2012 20:13

araAFC wrote:Hvor er der flest Arsenal-folk i Aarhus til vores kampe?
Ny i byen.. og der var ikke mange på Bridgewater mod City i dag. Så nogle omkring Sherlock Holmes i Frederiksgade. Er det nærmere i det område, man bør gå hen?
Jeg var selv på Bridgewater i dag. Og nej, der var ikke megen aktivitet. Der hvor flest holder til, er formentlig på Golden Lion lige ved siden af Sherlock Holmes.

Tager du afsted en anden gang, kan du bare smide en besked.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 23. Sep. 2012 20:21

Okay, fair - og det samme kan du. Jeg noterer mig Golden Lion.

Logh
Arsenal Danmark medlem

Post by Logh » 29. Sep. 2012 8:49

Hvem af Århus-folkene herinde kommer på Golden Lion i dag?

RHP
Normal Bruger

Post by RHP » 7. Feb. 2014 17:14

Er der nogle der kan anbefale et sted at se Liverpool - Arsenal i Kolding?

SteffenH
Normal Bruger

Post by SteffenH » 7. Feb. 2014 19:19

RHP wrote:Er der nogle der kan anbefale et sted at se Liverpool - Arsenal i Kolding?
Den engelske eller domhuset i låsbygade burde vise den. :-)

RBJ
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by RBJ » 24. Apr. 2014 16:51

Jeg har fjernet Bridgewater i oversigt, da det er lukket, og så kan det vist heller ikke være noget tvivl om, at stedet i Aarhus at se Arsenal er Golden Lion.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 2. May. 2014 9:16

Hvor er folk fra? Kan vi eventuelt for en poll eller en tråd til at dette?

Daniel B
Normal Bruger

Post by Daniel B » 2. May. 2014 19:13

Hvis der nogensinde er nogen Gooners som befinder sig i nærheden af Slagelse, Korsør & Skælskør. Så er de altid velkommen til at give en besked på 41993636. Det er dog ikke på PUB men hjemme hos mig, der er øllet hellere ikke så dyrt. :)
Når jeg dør, skal min kiste være Rød og Hvid, og jeg skal ligge med en Kanon på brystet ..

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 13. May. 2014 0:14

Dem der ser finalen i Danmark: Hvor sker det i landet!? :D Evt. nogen fede arrangementer?
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Post Reply