Pub Guiden

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 16. Apr. 2012 18:56

Jeg var ovre at se Arsenal vs Man Shitty i det lille forsamlingshus lidt væk fra centrum af London...tror det hed Æmivats(en del andre rød/hvid-klædte havde fået samme idé denne påske søndag).
Anyways, det var helt fantastisk på stadion, og ja tårerne løb sgu i min glædes-rus, da Arteta fik smadret den ind i kassen!

Men...hvor finder man en pub, hvor der gerne er nogle gunner-mates at dele nogle pints med før kampen. Jeg tænker i har nogle erfaringer at dele ud af. Gerne fra det centrale London, eller pubber tæt på stadion.

Er mest til pubber hvor man ikke står 30 minutter i kø for at få en øl, hvis I forstår... :)

MikkelThomsen
Arsenal Danmark medlem

Post by MikkelThomsen » 16. Apr. 2012 20:56

Friendly Fire wrote:Jeg var ovre at se Arsenal vs Man Shitty i det lille forsamlingshus lidt væk fra centrum af London...tror det hed Æmivats(en del andre rød/hvid-klædte havde fået samme idé denne påske søndag).
Anyways, det var helt fantastisk på stadion, og ja tårerne løb sgu i min glædes-rus, da Arteta fik smadret den ind i kassen!

Men...hvor finder man en pub, hvor der gerne er nogle gunner-mates at dele nogle pints med før kampen. Jeg tænker i har nogle erfaringer at dele ud af. Gerne fra det centrale London, eller pubber tæt på stadion.

Er mest til pubber hvor man ikke står 30 minutter i kø for at få en øl, hvis I forstår... :)
The twelve pins er stedet du vil være! Det er der slet ingen tvivl om! 5 min gangs mod stadion og det er den uden sammenligning fedeste pub! Tag et kig opå youtube, der er virkelig en vanvittig stemning derinde! Og ALTID en fantastisk march hen imod Emirates!

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 16. Apr. 2012 20:58

Mikkel har ret

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 17. Aug. 2012 17:51

Kan se, at Kickoff i Odense ikke viser vores kamp i morgen. Nogle der kender en anden pub i Odense, hvor det er muligt at se kampen? Magter virkelig ikke et stream her i den første kamp.

Endnu engang. Fuck 6'eren...
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2012 18:41

Michael-Arsenal wrote:Kan se, at Kickoff i Odense ikke viser vores kamp i morgen. Nogle der kender en anden pub i Odense, hvor det er muligt at se kampen? Magter virkelig ikke et stream her i den første kamp.

Det er monster træls. Tror heller ikke Ryans viser den. Så det må desværre blive på Viaplay :?
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 17. Aug. 2012 19:34

Hvordan er kvaliteten på ViaPlay? Jeg overvejer at købe det til denne sæson.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 17. Aug. 2012 19:51

Niels Lønberg wrote:Hvordan er kvaliteten på ViaPlay? Jeg overvejer at købe det til denne sæson.
Oftest aldeles fremragende. Kan være et par udfald ind i mellem, men ikke nogen der irriterer i form af længere perioder, og det er langt fra sikkert, at de opstår. Kan anbefales.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2012 20:40

levinas wrote:
Michael-Arsenal wrote:Kan se, at Kickoff i Odense ikke viser vores kamp i morgen. Nogle der kender en anden pub i Odense, hvor det er muligt at se kampen? Magter virkelig ikke et stream her i den første kamp.

Det er monster træls. Tror heller ikke Ryans viser den. Så det må desværre blive på Viaplay :?
Jeg ringede lige til Ryans. De viser kampen :P
Image

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 17. Aug. 2012 21:02

levinas wrote:
levinas wrote:

Fedt, fedt, fedt. Tak for hjælpen.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Wess
Arsenal Danmark medlem

Post by Wess » 17. Aug. 2012 22:28

levinas wrote:
levinas wrote:

På hvilken kanal?
HENRY#14
09/01-2012 Thierry Henry became the first player EVER to kneel outside a stadium while scoring inside it!
spurz forever in our shadow!

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2012 22:53

Wess wrote:
levinas wrote:
levinas wrote: Det er monster træls. Tror heller ikke Ryans viser den. Så det må desværre blive på Viaplay :?
På hvilken kanal?
Det skal jeg ikke kunne sige. Ring evt. på 65915300 og hør ad :)
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 24. Aug. 2012 15:24

Kick off, Søndag, anyone? :D
Image

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 24. Aug. 2012 15:34

levinas wrote:Kick off, Søndag, anyone? :D
Ohh yeees. Lad os få lidt selskab på søndag. :D

Der må da være mange andre Gooners i Odense. Mød op!
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 26. Aug. 2012 17:45

Troede der var flere Arsenal fans i Odense, som mødte op på KickOff.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 26. Aug. 2012 17:49

kimdinho wrote:Troede der var flere Arsenal fans i Odense, som mødte op på KickOff.
Ja, det er sku' lidt skuffende. Var du der idag? :)
Image

Post Reply