Pub Guiden

Arsenal links eller ting man har fundet på nettet om Arsenal. Arsenal billeder, video, bøger og merchandise. Artikler og udtalelser fra fodboldverden om Arsenal. Diskussion om sjove ting og emner der vedrører eller omhandler Arsenal. Køb/salg/byttet af Arsenal ting.

Moderator: admin

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Pub Guiden

Post by Thornfeldt » 2. Sep. 2011 19:07

Pub Guiden - Her kan du se The Gunners!

Ok, målet er at samle en liste, som altid er let at finde, over steder hvor man kan se Arsenal.

Der bliver jævnligt spurgt om hvor man kan se The Gunners forskellige steder i DK. I stedet for at oprette en ny tråd hver gang, kunne vi benytte én og samme tråd. Så kan man lige kigge listen igennem inden man stiller et spørgsmål der allerede er stillet og besvaret. Hvis moderatorerne gider, kan de opdatere listen i det her indlæg hver gang en ny lokation bliver tilføjet tråden. Ville være nice. Ville være super nice hvis Pub Guiden kunne blive sat fast som et opslag.

Sjælland
København - Southern Cross, Løngangstræde 37 (*)

Jylland
Esbjerg - Paddy Go Easy, Skolegade
Grenå - Grenå Bowlingcenter
Randers - Tante Olga, Søndergade 6 (*)
Viborg - Fløjten ved stadion
Viborg - Målet i busgaden
Århus - The Golden Lion, Frederiksgade 76 (*)
Århus - Sherlock Holmes, Frederiksgade 76
Århus - Tir na Nog, Frederiksgade 40

Fyn og resten af øerne
Fanø - Storm
Fanø - Hjørnekroen
Odense - Kick Off, Overgade 45 (*)

(*) = Foretrukne steder
(R) = Rabat til Arsenal Denmark medlemmer

Fortæl hvor DU ser Arsenal, så pubben kan komme på listen.
Last edited by Thornfeldt on 30. Sep. 2011 19:21, edited 7 times in total.

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 2. Sep. 2011 19:13

Jeg vil godt starte med at stille et spørgsmål:

Hvor kan jeg se Arsenal-Swansea på langeland??

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 2. Sep. 2011 19:17

Århus:

Bridgewater Pub, Åboulevarden 22
The Golden Lion, Frederiksgade 76
Sherlock Holmes, Frederiksgade 76
Tir na Nog, Frederiksgade 40

Langt de fleste holder til på Bridgewater
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 2. Sep. 2011 19:42

ajakob wrote:Århus:

Bridgewater Pub, Åboulevarden 22
The Golden Lion, Frederiksgade 76
Sherlock Holmes, Frederiksgade 76
Tir na Nog, Frederiksgade 40

Langt de fleste holder til på Bridgewater
Ja men desværre er der ikke så mange gunnes fans dernede, selvom Bridgewater klart at mit foretrukne sted at bold nede i byenl. :)

kasperh
Arsenal Danmark medlem

Post by kasperh » 2. Sep. 2011 19:59

Super god idé. Hvis der er nogle rabataftaler for ArsenalDK medlemmer, må du også gerne tilføje det. :)
Kasper - @kasperh - Ser de fleste kampe på Southern Cross

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 2. Sep. 2011 21:06

Der er rabat på Gunners Ale på Bridgewater for Arsenal Denmark medlemmer
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 2. Sep. 2011 22:04

Thornfeldt wrote:Jeg vil godt starte med at stille et spørgsmål:

Tror det er en ganske svær mission. Rudkøbing er mit bedste bud, men der sker jo ikke en skid på langeland. :D
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 3. Sep. 2011 1:13

Danne wrote:
Thornfeldt wrote:Jeg vil godt starte med at stille et spørgsmål:

Tror det er en ganske svær mission. Rudkøbing er mit bedste bud, men der sker jo ikke en skid på langeland. :D
Hehe, det er det jeg frygter, men har et spinkelt håb om at en langelandsk Gooner kan fortælle at der findes en pub......

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 3. Sep. 2011 1:48

ajakob wrote:Der er rabat på Gunners Ale på Bridgewater for Arsenal Denmark medlemmer
Fuck hvor nice hvor meget koster sådan en med og uden medlemsskab ? :) Andre gode ting du kan fortælle mig om århus og arsenal ? :D

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 3. Sep. 2011 10:22

Gabe wrote:
ajakob wrote:Der er rabat på Gunners Ale på Bridgewater for Arsenal Denmark medlemmer
Fuck hvor nice hvor meget koster sådan en med og uden medlemsskab ? :) Andre gode ting du kan fortælle mig om århus og arsenal ? :D
10 kr. er rabatten. Jeg kan ikke huske, hvad de koster uden.

Der er en gruppe på Facebook (Arsenal Århus), der samler andre Gooners på Bridgewater, hver gang Arsenal bliver vist. Når jeg kommer der, hvilket desværre er sjældent for tiden, synes jeg generelt der er en ret god stemning.

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 8. Sep. 2011 13:55

Hallo, det er meningen at I skal hjælpe. Hvor kan man se The Gunners rundt omkring i landet?

Logh
Arsenal Danmark medlem

Post by Logh » 21. Sep. 2011 15:24

Glimrende tråd! Jeg har kun set bold på pub i Århus og København her i landet, så har ikke den store info om andre steder i landet. Dog har jeg pga. et besøg hos svigermekanikken på Djursland fundet ud af, at Grenå bowlingcenter viser Premier League på storskærm. Så hvis man er i det område, there you go.

Nå, nu har jeg så selv bidraget og skal bruge hjælp til gengæld :P

Jeg skal i weekenden i sommerhus på Fanø, uden internet osv. Er der nogen der ved om der skulle ligge en eller anden pub/bar, hvor de kunne ske at vise Bolton kampen på lørdag?

RHP
Normal Bruger

Post by RHP » 24. Sep. 2011 8:11

Logh wrote:Glimrende tråd! Jeg har kun set bold på pub i Århus og København her i landet, så har ikke den store info om andre steder i landet. Dog har jeg pga. et besøg hos svigermekanikken på Djursland fundet ud af, at Grenå bowlingcenter viser Premier League på storskærm. Så hvis man er i det område, there you go.

Nå, nu har jeg så selv bidraget og skal bruge hjælp til gengæld :P

Jeg skal i weekenden i sommerhus på Fanø, uden internet osv. Er der nogen der ved om der skulle ligge en eller anden pub/bar, hvor de kunne ske at vise Bolton kampen på lørdag?
Tror det bedste bud er Paddy go easy i Skolegade Esbjerg.. Hvis kampen vises på 6'eren kan det dog være at du kan se den på storm eller hjørnekroen på Fanø - de har ihvertfald begge steder en fladskærm eller 2 hængende..

SbX
Arsenal Danmark medlem

Post by SbX » 30. Sep. 2011 16:47

Indtager Viborg i morgen, og skal selvfølgelig se kampen, så nogle med et godt bud på en bar i Viborg, der viser kampen? :)

RVP
Arsenal Danmark medlem

Post by RVP » 30. Sep. 2011 17:08

SbX wrote:Indtager Viborg i morgen, og skal selvfølgelig se kampen, så nogle med et godt bud på en bar i Viborg, der viser kampen? :)
På Fløjten ved stadion viser de den sikkert. Ellers må det bedste bud være Målet i busgaden..

Post Reply