FA Cup 2016/17

Diskussion om kampe hvor Arsenal IKKE deltager. Herunder Premier League, FA-Cup, Champions League, Landskampe, EM, VM samt klubkampe i andre ligaer end Premier League.

Moderator: admin

peterdebel
Normal Bruger

Re: FA Cup 2016/17

Post by peterdebel » 13. Mar. 2017 23:11

Efter de sidste kampe er blevet spillet i FA Cuppen, tillader jeg mig at lægge resultatet af aftenens lodtrækning ind i FA Cup 2016/17 tråden, hvor alle der vedrører FA Cup før har været diskuteret..

2 kampe på Wembley.

Ruud Gullit og Phil Neville vil det således at:

Vi møder City HJEMME.

Chelsea møder vores naboer ligeledes som hjemmehold.

Kampene spilles den 22 og 23 april.
Last edited by peterdebel on 13. Mar. 2017 23:58, edited 1 time in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 13. Mar. 2017 23:28

peterdebel wrote:Efter de sidste kampe er blevet spillet i FA Cuppen, tillader jeg mig at lægge resultatet af aftenens lodtrækning ind i FA Cup 2016/17 tråden, hvor alle der vedrører FA Cup før har været diskuteret..

2 kampe på Wembley.

Vi møder City HJEMME.

Chelsea møder vores naboer ligeledes hjemme.

Semi finalerne bliver spillet på wembley

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Mar. 2017 23:49

Fedder wrote:
peterdebel wrote:Efter de sidste kampe er blevet spillet i FA Cuppen, tillader jeg mig at lægge resultatet af aftenens lodtrækning ind i FA Cup 2016/17 tråden, hvor alle der vedrører FA Cup før har været diskuteret..

2 kampe på Wembley.

Vi møder City HJEMME.

Chelsea møder vores naboer ligeledes hjemme.

Semi finalerne bliver spillet på wembley
Ja, det er jo 2 kampe på Wembley som der også står. Henholdvis d. 22 og 23 men i hvertfald spiller vi i rødt og hvidt hvis vi står som hjemmehold og forhåbentlig er det medvirkende til at vi kommer i finalen.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 14. Mar. 2017 10:11

Det har selvfølgelig en effekt på røvhul, om vi spiller i rødt eller gult, når det er en neutral bane.

Jeg havde gerne set et NLD, så man var sikker på, at sådan en kamp kom.
Det er positivt at vi undgår Chelsea, som vi notorisk har det svært imod (minus den fantastiske kamp i efteråret). Spillestilen sidenhen og det lige præcis sådan en, som nedbryder Arsenal 10/10 gange.

Manchester City er måske faktisk det hold, hvor vi har den største chance. Vi er underdogs, men man kan håbe på, at Manchester City stadigvæk også har Champions League.

Slutteligt er det bare fedt, at FA Cup'ens sidste 4 hold er den forventede top 4 i Premier League. Det sker ikke så ofte.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 14. Mar. 2017 17:31

peterdebel wrote:Ja, det er jo 2 kampe på Wembley som der også står. Henholdvis d. 22 og 23 men i hvertfald spiller vi i rødt og hvidt hvis vi står som hjemmehold og forhåbentlig er det medvirkende til at vi kommer i finalen.
Hvordan skulle trøjefarven være medvirkende til, at vi kommer i finalen?
Image

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 14. Mar. 2017 21:19

AndersArsenal wrote:
peterdebel wrote:Ja, det er jo 2 kampe på Wembley som der også står. Henholdvis d. 22 og 23 men i hvertfald spiller vi i rødt og hvidt hvis vi står som hjemmehold og forhåbentlig er det medvirkende til at vi kommer i finalen.
Hvordan skulle trøjefarven være medvirkende til, at vi kommer i finalen?
Måske tror Peter, at mange af city spillerne er rød-grøn farveblinde og de derfor ikke kan se vores spillere :lol:
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 14. Mar. 2017 21:23

araAFC wrote:Det har selvfølgelig en effekt på røvhul, om vi spiller i rødt eller gult, når det er en neutral bane.

Jeg havde gerne set et NLD, så man var sikker på, at sådan en kamp kom.
Det er positivt at vi undgår Chelsea, som vi notorisk har det svært imod (minus den fantastiske kamp i efteråret). Spillestilen sidenhen og det lige præcis sådan en, som nedbryder Arsenal 10/10 gange.

Manchester City er måske faktisk det hold, hvor vi har den største chance. Vi er underdogs, men man kan håbe på, at Manchester City stadigvæk også har Champions League.

Slutteligt er det bare fedt, at FA Cup'ens sidste 4 hold er den forventede top 4 i Premier League. Det sker ikke så ofte.
Med vores nuværende niveau i mente, er det vel ikke nærmere Liverpool der må forventes at ende i top 4...
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 17. Mar. 2017 12:25

Vores FA Cup-semifinale spilles søndag den 23. april kl. 16 (dansk tid). Ses på Southern!

Locked