Champions League 2016/17

Diskussion om kampe hvor Arsenal IKKE deltager. Herunder Premier League, FA-Cup, Champions League, Landskampe, EM, VM samt klubkampe i andre ligaer end Premier League.

Moderator: admin

Locked
Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: Champions League 2016/17

Post by Steensen » 15. Mar. 2017 21:28

Wauw de spiller godt! Monaco kan jo sælge spillere for 2-3 mia. til sommer :shock:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Mar. 2017 21:39

Steensen wrote:Wauw de spiller godt! Monaco kan jo sælge spillere for 2-3 mia. til sommer :shock:
Ja,lad os prøve at få fat på 18 årige Mbappe.

11 mål i sine seneste 11kampe -OptaJoe.

Troede Monaco var "Wengers Baghave" og han havde lidt indsigt i talenterne dernede..For så skulle han havde snuppet spilleren som 15-16-17 årig..Det er så ikke tilfældet.
Last edited by peterdebel on 15. Mar. 2017 21:45, edited 4 times in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 15. Mar. 2017 21:40

Man ved, man er en inkompetent ekspert, når Preben Elkjær ligner Morten Bruun ved siden af.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Mar. 2017 22:19

Så sidder man og roser Monaco og Jadim, og så slår Guardiola til..

Edit: JAAA!! :lol:

Godt slået frispark, men hvor var markeringen, City?

Fin kamp.

Mappé stats i aften:
3 afslutninger. 2 skud ramt målet og 1 mål.

Bliver interessant at følge
Last edited by peterdebel on 15. Mar. 2017 22:24, edited 1 time in total.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 15. Mar. 2017 22:24

Det er helt absurd, så bagklog Mølby er i så mange af hans indspark.

Især grinagtigt, da han efter N'Zonzi brændte i går, straks skulle pointere, at han ikke er nogen straffesparksskytte, og hvorfor man ikke lod en anden tage det...

Påstår, at City skal stå dybere på den dødbold... Ja, ja. Fint. Det er så nemt at være ekspert.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Mar. 2017 22:37

Tillykke til Monaco!!!

Guardiola ude allerede nu.. :shock:

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 15. Mar. 2017 22:43

AndersArsenal wrote:Det er helt absurd, så bagklog Mølby er i så mange af hans indspark.

Især grinagtigt, da han efter N'Zonzi brændte i går, straks skulle pointere, at han ikke er nogen straffesparksskytte, og hvorfor man ikke lod en anden tage det...

Påstår, at City skal stå dybere på den dødbold... Ja, ja. Fint. Det er så nemt at være ekspert.
Hans bedste var dog svaret på, hvorvidt Moutinho var en god indskiftning.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 15. Mar. 2017 23:38

ajakob wrote:
AndersArsenal wrote:Det er helt absurd, så bagklog Mølby er i så mange af hans indspark.

Ja. Hahaha. Jeg grinte oprigtigt. "Hvis de går videre, er det en god indskiftning."
Image

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 15. Mar. 2017 23:59

AndersArsenal wrote:
ajakob wrote:

Ja. Hahaha. Jeg grinte oprigtigt. "Hvis de går videre, er det en god indskiftning."
Hvis I for alvor vil have slå-på-lårene komik, så læs dette: https://twitter.com/TV3Schroder/status/ ... 1749072900
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 16. Mar. 2017 10:08

Kejser wrote:
AndersArsenal wrote:
ajakob wrote:
Hvis I for alvor vil have slå-på-lårene komik, så læs dette: https://twitter.com/TV3Schroder/status/ ... 1749072900
Han er fan af Arsenal, men der stopper min berundring for Mølby godt nok også.
Han er simpelt hen så monotom at det er til at brække sig over, hans kommentarer kommer også, som der bliver sagt, kun bagklogskab.

Har altid bedre kunne lidt kommentatorerne på 6eren, og at Viasat nu også insisterer at bruge noget så ubrugeligt som Graulund og Gravesen til at kommentere hjælper ikke just på sagen.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 16. Mar. 2017 11:22

Kejser wrote:Hvis I for alvor vil have slå-på-lårene komik, så læs dette: https://twitter.com/TV3Schroder/status/ ... 1749072900
Det er fandme dum-stædigt.

Jeg synes egentlig, at Mølby til tider kan være en glimrende ekspert, men når han skal sige nogen ting som kommentator, hvor han ikke når at tænke ordenligt, så bliver det ofte noget vås, åbenlyst og som sagt bagklogt.
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 16. Mar. 2017 15:52

AndersArsenal wrote:
Kejser wrote:Hvis I for alvor vil have slå-på-lårene komik, så læs dette: https://twitter.com/TV3Schroder/status/ ... 1749072900

Jeg synes egentlig, at Mølby til tider kan være en glimrende ekspert, men når han skal sige nogen ting som kommentator, hvor han ikke når at tænke ordenligt, så bliver det ofte noget vås, åbenlyst og som sagt bagklogt.
Det største problem - for mig - ved kommantatorer som Mølby, Grønkjær og lign. er, at de fjerner al glæde ved spillet. Mølby gør en dyd af negativitet.

Jeg har ikke så store krav til kommantatorerne, men det er efterhånden besværligt at undgå dem, der enten er negative, eller bare lukker lort ud.
De skarpe analyser kan de lade studiet om, men de skal være i stand til at formidle fakta og bidrage til oplevelsen. Det evner forbavsende få.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 16. Mar. 2017 16:19

araAFC wrote:
AndersArsenal wrote:

Det største problem - for mig - ved kommantatorer som Mølby, Grønkjær og lign. er, at de fjerner al glæde ved spillet. Mølby gør en dyd af negativitet.

Jeg har ikke så store krav til kommantatorerne, men det er efterhånden besværligt at undgå dem, der enten er negative, eller bare lukker lort ud.
De skarpe analyser kan de lade studiet om, men de skal være i stand til at formidle fakta og bidrage til oplevelsen. Det evner forbavsende få.
Graulund må være en fornøjelse for dig ;) :D
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 16. Mar. 2017 21:26

Kejser wrote:Graulund må være en fornøjelse for dig ;) :D
Jeg ærgrer mig over, at Graulund og Faxe ikke arbejder for samme organisation. Det må være et drømmepar.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Mar. 2017 12:19

Lodtrækningen ville det således i kvartfinalerne:

Atletico Madrid-Leicester
Dortmund-Monaco
Bayern München-Real Madrid
Juventus-Barcelona

1 kamp: 11-12. april,
2 kamp: 18-19. april.

Locked