Øvrige klubkampe 2016/17

Diskussion om kampe hvor Arsenal IKKE deltager. Herunder Premier League, FA-Cup, Champions League, Landskampe, EM, VM samt klubkampe i andre ligaer end Premier League.

Moderator: admin

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Re: Øvrige klubkampe 2016/17

Post by ajakob » 17. Mar. 2017 10:05

Kejser wrote:
ajakob wrote:
Kejser wrote:Jeg ville ikke være helt utilfreds med, at man valgte at gå efter Dolberg her til sommer. Eventuelt med et års udlån til Ajax.
Der er så meget Bergkamp over hans spil, og hans potentiale er virkelig, virkelig stort.
Tænkte nøjagtig det samme. Synes dog han minder mere om Robin van Persie. Han har ikke, på nuværende tidspunkt, den samme vision som Bergkamp. Til gengæld har han virkelig målinstinkt.

Ham Hakim Ziyech ser også spændende ud. Spørgsmålet er dog, om han ikke har ramt sit loft allerede, eller om han kunne blive bedre.
Ved kampafslutning var det tydeligt, hvem han minder om. Dennis The Iceman Bergkamp ;)

Jeg klapper lige mig selv på skulderen og påpeger, at jeg allerede inden dagens kamp pegede på Ziyech. Det skal dog siges, at han startede kun i dag, fordi deres anfører sad ude med karantæne. Jeg er enig i, at han er spændende, men han minder mig også lidt om Hatem Ben Arfa. Det er lige lidt for meget leg med bolden.
Så får du også et klap herfra :)

Jeg kender ikke til Ajax' startopstilling i EL, men almindeligvis starter han ved siden af Klaassen. Han havde karantæne i den omvendt kamp.

Meget god sammenligning i øvrigt.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 17. Mar. 2017 11:53

ajakob wrote:

Jeg kender ikke til Ajax' startopstilling i EL, men almindeligvis starter han ved siden af Klaassen. Han havde karantæne i den omvendt kamp.

Det håber jeg ikke, for han blev skiftet ind midtvejs i anden halvleg ;)
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 21. Mar. 2017 9:51

Kejser wrote:
ajakob wrote:

Det håber jeg ikke, for han blev skiftet ind midtvejs i anden halvleg ;)
Måske er det FCK's vej videre :D
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 21. Mar. 2017 9:56

Nu er FCK ingen klassemodstander, men Dolberg var et BÆST, både teknisk og fysis, det ville BESTEMT ikke gøre noget at gå efter ham.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 21. Mar. 2017 13:27

ZlatkoM wrote:Nu er FCK ingen klassemodstander, men Dolberg var et BÆST, både teknisk og fysis, det ville BESTEMT ikke gøre noget at gå efter ham.
Kan Dolberg fortsætte, så er han blandt de unge angribere, som er værd at holde øje med. Han ser god ud.

Optimalt set så spiller han minimum 1 år mere i Ajax.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Mar. 2017 17:37

araAFC wrote:
ZlatkoM wrote:Nu er FCK ingen klassemodstander, men Dolberg var et BÆST, både teknisk og fysis, det ville BESTEMT ikke gøre noget at gå efter ham.
Kan Dolberg fortsætte, så er han blandt de unge angribere, som er værd at holde øje med. Han ser god ud.

Optimalt set så spiller han minimum 1 år mere i Ajax.
Der er navne som United og Dortmund fremme i pressen. Set i det lys får vi det svært...

Og det er jo ikke fordi vi konsekvent bruger vores "unge talenter"
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 24. May. 2017 21:34

Europa league finalen er en sørgelig forestilling. Fejl på fejl og lavt tempo.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 29. May. 2017 18:56

Tillykke til Herbert Chapmanns arvinger

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Jul. 2017 14:07

Nogle af verdens bedst betalte fodboldspillere leverer Verdens mest elendige straffesparkskonkurrence..

https://m.youtube.com/watch?v=s_0Qxf3ghtE

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Aug. 2017 23:18

Måtte lige kigge igen da Nottingham mod Huddersfield bliver grafisk til tja..

Image

Grøn
Normal Bruger

Post by Grøn » 7. Aug. 2017 0:46

peterdebel wrote:
6. Aug. 2017 23:18

Image
... Og du undrer dig over, at folk hellere vil deltage i debatten på Facebook end herinde? Well, ja, hold nu helt op et mysterium.
“Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen.”
- Winston Churchill

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Aug. 2017 10:42

Grøn wrote:
7. Aug. 2017 0:46
peterdebel wrote:

Image
... Og du undrer dig over, at folk hellere vil deltage i debatten på Facebook end herinde? Well, ja, hold nu helt op et mysterium.
Der er sku' ikke meget sjov og spas med folk herinde..
Sørgeligt...

Lad os nedlægge trådene og køre det hele over Facebook i stedet.

Grøn
Normal Bruger

Post by Grøn » 7. Aug. 2017 11:43

peterdebel wrote:
7. Aug. 2017 10:42
Grøn wrote:
7. Aug. 2017 0:46
peterdebel wrote:

Image
Der er sku' ikke meget sjov og spas med folk herinde..
Sørgeligt...

Lad os nedlægge trådene og køre det hele over Facebook i stedet.
Hvis du tager den med ro, Peter, så skal folk nok komme tilbage til sæsonstart. Men uttermost silence (!) er et must fra din side i den kommende peiode, hvis det skal lykkes (kan jeg forstå fra fleres input - inklusiv min egen), så du kan overveje om du vil være forummets knight in shining armor og holde en smule igen. Det virker voldsomt trættende og dræbende for debatten, når du overhælder alt herinde med ligegyldige billeder af jagerfly, hotdogs, forhud og al mulig anden god spas, som du kunne tænkes at gemme oppe i ærmet, din jolly good fella'. En køreplan alá Peter kunne være: benyt et 1:4-forhold i antallet af opslag fremover relativt til din frekvens de sidste mange måneder, altimens energien fra de kontrafaktisk-resterende tre opslag kan bruges på at gøre en anelse mere ud af grammatikken og dybden i opslagene. Se, dét ville avle den debat, som du efterspørger.
“Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen.”
- Winston Churchill

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Aug. 2017 12:12

Tak for det gode svar. Det vil jeg prøve at tage til mig..

Men jeg ELSKER bare klubben så MEGET og ville ønske mange folk kommenterede ligeså meget i bla. Pre og Postmatch og Livetråden, at det var en fest med confetti og discokugle og blinkende neonlys, hvergang vores elskede hold løb på banen..

Jeg krydser så fingre når PL starter og så må vi se..

Beklager den med Forhud..Det er nok at bruge forum lidt for dårligt kan jeg godt se..Jeg vil bare ikke være kendt som en sur, gammel mand.. 8)

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 7. Aug. 2017 14:59

Jeg har i det sidste lange stykke tid ikke ligefrem overbebyrdet forum med indlæg af flere forskellige grunde, men jeg regner med at bruge mere tid herinde fra sæsonstarten af ligesom flere andre formentlig. Indtil sæsonen går i gang, og der ikke er så meget nyt på transfermarkedet er det i mine øjne ikke nogen større katastrofe, hvis der er temmelig stille herinde.
Jeg forstår godt, hvis du (Peter) gerne vil have lidt mere liv på forum, og det sørger du da også fint for. De sjove og spøjse billeder osv. kunne måske passe bedre i andre tråde - fx i off-topic-delen, eller størrelsen på billederne kunne mindskes en smule. Det er bare et forslag.
Når det så er sagt, håber jeg på salg af nogle af de overskydende spillere, at der bliver hentet en profil eller to ind til holdet, og på en god start på sæsonen mod Leicester. Så tror jeg nok, der skal komme fint gang i forum og god stemning tilmed.

Locked