Premier League 2016/2017

Diskussion om kampe hvor Arsenal IKKE deltager. Herunder Premier League, FA-Cup, Champions League, Landskampe, EM, VM samt klubkampe i andre ligaer end Premier League.

Moderator: admin

Locked
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Premier League 2016/2017

Post by Ginnerup » 20. Jul. 2016 13:09

Her kan alle Premier League kampene 2016/17 diskuteres.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

kasperh
Arsenal Danmark medlem

Re: Premier League 2016/2017

Post by kasperh » 9. Aug. 2016 19:23

Om jeg fatter at de er så restriktive omkring TV rettighederne..
http://digitalt.tv/slut-flere-samtidige ... streaming/
Kasper - @kasperh - Ser de fleste kampe på Southern Cross

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 9. Aug. 2016 19:44

kasperh wrote:Om jeg fatter at de er så restriktive omkring TV rettighederne..
Det er håbløst. Og der bliver stadig malket på trods af den forringede service.
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 10. Aug. 2016 0:16

levinas wrote:
kasperh wrote:Om jeg fatter at de er så restriktive omkring TV rettighederne..
Det er håbløst. Og der bliver stadig malket på trods af den forringede service.
For ringe. Det gør blot, at man må anvende illegal streaming, hvis man ønsker at følge sit hold i realtid. Utroligt at man teknologisk kan gå et skridt tilbage på den front.

Jeg glæder mig til den dag, hvor man legalt kan betale et rimeligt engangsbeløb for et kvalitetsstream på premierleague.com, Viaplay eller et tredje sted, når den ønskede kamp ikke sendes live på dansk tv. Det er mig bekendt ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Jeg kan godt acceptere, at de forskellige TV-kanaler af praktiske årsager ikke har sendeflade til at tilbyde samtlige kampe live, men når der ligefrem opstår restriktive krav rettighedsmæssigt, så skaber man jo blot et marked for det, man for alt i verden vil undgå; illegal streaming.

I øvrigt flot at Viaplay kan sende alle PL-kampe, men hvor mange så bliver sendt forskudt. Livescore, instant-highlights osv. gør, at forskudte kampe jo ingenlunde er interessante medmindre man virkelig vil nørde. Selv en Arsenal-kamp er for mig spoleret, hvis den er forskudt.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 10. Aug. 2016 7:43

Hvor er det dog idiotisk, at man i 2016 ikke selv kan vælge, hvilke kampe man ønsker at se. Hvor ville jeg dog ønske, at der fandtes noget alá NFL Game Pass til Premier League.

Det må jo bare betyde, at der kommer ekstra godt gang i vores underforum Links til Arsenal FC's kampe

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 13. Aug. 2016 15:04

Det er fuldstændigt vanvittigt hvor meget Leicester mangler Kante.. de har jo INGEN tilstedeværelse på midtbanen.

Med en uskarp Vardy og Mahrez er de virkelig på skideren.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 13. Aug. 2016 15:27

Lad os håbe Vardy får en rigtig lorte sæson så kan det være Mahrez smutter i slutningen af måneden!!

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 13. Aug. 2016 15:30

Niels Lønberg wrote:Hvor er det dog idiotisk, at man i 2016 ikke selv kan vælge, hvilke kampe man ønsker at se. Hvor ville jeg dog ønske, at der fandtes noget alá NFL Game Pass til Premier League.

Det må jo bare betyde, at der kommer ekstra godt gang i vores underforum Links til Arsenal FC's kampe
Præcis. Har selv haft Gamepass i flere år, og har drømt om et Arsenal eller PL gamepass lige så længe. Men sker nok aldrig, fordi det måske vil påvirke Premier Leagues TV-aftaler. Men betalte glædeligt de penge det måtte koste for at kunne se alle Arsenals kampe, og selv kunne vælge hvilke af de resterende kampe jeg ville se.

------------------------------------------------------------------------------------

Mahrez ligner altså virkelig en der ikke ønsker at være i Leicester mere, så jeg helt forkert eller forlod han banen med det samme efter slutfløjtet?

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. Aug. 2016 15:37

Nico_gooner wrote:
Mahrez ligner altså virkelig en der ikke ønsker at være i Leicester mere, så jeg helt forkert eller forlod han banen med det samme efter slutfløjtet?
I det hele taget så han MEGET umotiveret ud i hele kampen. Tror gerne han selv vil væk.
Image

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 13. Aug. 2016 15:40

Blastino wrote:
Nico_gooner wrote:
I det hele taget så han MEGET umotiveret ud i hele kampen. Tror gerne han selv vil væk.
Helt enig. Mon han er tosset over at de nægter at lade ham skifte til os? Efter at have set ham i dag, så tror jeg faktisk endnu mere på at han ikke er hos dem når vinduet lukker. Giver ikke nogen mening at holde på en spiller der så tydeligt ikke ønsker at være der. Kan skabe problemer i truppen.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 13. Aug. 2016 15:41

Mahrez så meget lad ud. Lad os håbe at hans utilfredshed kan presse prisen lidt ned.

Ellers synes jeg kritikken af Leichester er lidt hård. De gav lidt flere chancer end sidste år, men samtidig manglede de det samme held (som de konstant havde).
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. Aug. 2016 16:41

Titi wrote:Mahrez så meget lad ud. Lad os håbe at hans utilfredshed kan presse prisen lidt ned.

Ellers synes jeg kritikken af Leichester er lidt hård. De gav lidt flere chancer end sidste år, men samtidig manglede de det samme held (som de konstant havde).
De havde i hvert fald deres chancer. De fik dog deres obligatoriske billige straffe, hvilket heldigvis ikke var nok!
Image

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 13. Aug. 2016 16:43

hvad skete der med Lloris?
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 13. Aug. 2016 17:12

ZlatkoM wrote:hvad skete der med Lloris?
Feber ifølge Werge.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. Aug. 2016 17:20

Klamt Tottenham er kommet på 1-1. Endda Lamela det svin.
Image

Locked