Arsene Wenger

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Salledreng
Normal Bruger

Re: Arsene Wenger

Post by Salledreng » 16. Mar. 2018 22:20

Jeg synes det er en skam at man skal ud i en form for boykot for at få en reaktion i Arsenals ledelse. Og jeg synes også det er en skam at Wengers stædighed står i vejen for en udvikling. For det er præcis hvad Wenger er i gang med at gøre. Hans stædige tro på at han kan ændre situationen lægger en sky over realiterne og bremser udviklingen i Arsenal. Og tilsyneladende er hans stædighed større en kærligheden til klubben. Og problemet er også at Arsenal har en majoritetsholder af aktier der elsker penge mere end klubben og sportslige resultater.
Kigger man på de seneste år mestre er der ikke manager siden Ferguson der har vundet mesterskabet i England 2 gange bortset fra Mourinho. Alle de nye ideer og tilgange er jo med til at udvikle fodbolden men Wengers stædighed og tro på egen ideer kan ikke hamle op med den udvikling. Han vil bare ikke indse det. Og det er lidt ærgerligt for ham fordi han er godt igang med at ødelægge sit eftermæle. For et år siden var alle så bekymret for hvad der ville ske med Arsenal hvis Wenger stoppede med tanke på Man. Utd's nedtur efter Ferguson men forskellen er at Ferguson sluttede som mester og en anden toptræner kan vel ikke gøre det værre end det vi ser nu.
Det er med et lidt ambivalent håb om at Arsenal vinder EL for det vil gøre Wenger til helten igen og vi kommer ingen vegne med ham i PL men omvendt håber jeg jo altid at Arsenal vinder.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 21. Mar. 2018 18:03

Selvfølgelig skal Arsenal gå efter at vinde Europa League.

Forstår ikke hvorfor folk kobler de to ting sammen. Wenger går alligevel ikke, skulle det ske at vi ikke vinder Europa League. Han opfylder sin kontrakt. Og så tror jeg at han stopper lige med hvad, dvs. han ikke får den forlænget.
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 22. Mar. 2018 7:23

levinas wrote:
21. Mar. 2018 18:03
Selvfølgelig skal Arsenal gå efter at vinde Europa League.

Forstår ikke hvorfor folk kobler de to ting sammen. Wenger går alligevel ikke, skulle det ske at vi ikke vinder Europa League. Han opfylder sin kontrakt. Og så tror jeg at han stopper lige med hvad, dvs. han ikke får den forlænget.
Jeg kan egentligt godt forstå, at folk kobler de to ting sammen. Men hvis decideret håber, at vi ryger ud af Europa League med en forventning om, at det vil øge sandsynligheden for, at Wenger stopper til sommer, så er der, efter min mening, noget helt galt. Det handler sgu om at vinde titler!

Ellers ender vi sgu som Sp*rs, der får udgivet DVD'er og bøger over deres fabelagtige sæsoner:

Image
Image

Salledreng
Normal Bruger

Post by Salledreng » 25. Mar. 2018 21:56

Selvfølgelig ønsker jeg også Arsenal vinder EL. Det giver et godt trofæ og adgang til CL. Synes bare det er ærgerligt at vi er endt der hvor manden man har respekteret så meget er ved at lade sin stædighed ødelægge eftermælet. Der florerer mange rygter om ny træner i øjeblikket. Mere end der hidtil har gjort. Måske er bestyrelsen ved at overveje et skifte. Tror dog ikke at bestyrelsen vil vanære Wenger med en fyreseddel. Og jeg er enig i at Wenger vil forsøge at opfylde sin kontrakt. Selvom jeg gerne ser et skifte gør et år mere hverken fra eller til. Vi kan ikke konkurrere om mesterskabet nu eller det næste år.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 26. Mar. 2018 23:29

Det lader til at Wenger alligevel gør en del for at motivere vores spillere inden en kamp.

https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 99591.html

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 20. Apr. 2018 12:04

Tak for alt Arsene. Stor positiv overraskelse at det sker nu. Tror det bliver tumultarisk det næste år, men der er ikke noget alternativ. Spændende hvad der nu skal ske med vores klub.

Alexis
Normal Bruger

Post by Alexis » 20. Apr. 2018 12:20

Ja, spændende hvad der kommer til at ske med vores klub. Håber bare ikke vi laver en "United" og fyrer den ene arvtager efter den anden...

Viera bliver rygtet til Arsenal i øjeblikket. Han er træner i New York og har lidt erfaring fra City's reserver. Og så har han et stort Arsenal hjerte. Men er det nok til at udfylde Wengers sko?

Jeg håber inderligt at Arsene hiver et Europa League trofæ hjem til klubben. Det ville være en fantastisk måde at slutte denne æra på.
Under alle omstændigheder skylder vi den mand SÅ meget respekt. Og som Graulund skriver på EB, så bør der rejses en statue af manden.

TAK Arsene "LEGEND" Wenger!

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 20. Apr. 2018 12:27

Midt i alle de andre tanker melder sig den at det her er hans team talk op til semifinalerne. Det siger noget om manden.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Apr. 2018 15:21

TAK FOR ALT!!!

"After careful consideration and following discussions with the club, I feel it is the right time for me to step down at the end of the season."

Image

Image

https://www.arsenal.com/news/merci-arsene

21 år er gået..

Image
Last edited by peterdebel on 20. Apr. 2018 17:07, edited 3 times in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 20. Apr. 2018 16:37

Velsagtens både den bedste og en af de værste managers i Arsenals historie. Han vil nok heldigvis primært blive husket for det første. En statue er særdeles passende.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 20. Apr. 2018 17:04

TAK FOR ALT. Den bedste manager nogensinde i Arsenals historie.
Da Liverpool slog City 4-3 sad jeg og skreg som en gal - hvorfor? - fordi City som det første hold siden Mourinhos Chelsea rent faktisk havde chancen for en Invincible sæson men NEJ, det er stadig kun Wengers Arsenal. Vores hold :) Tak for alt Wenger, du har givet mig så ufattelig mange gode og fantastiske år med Arsenal. Seaman, Cole, Keown, Adams, Campell, Parlour, Vieira, Petit, Pires, Overmars, Bergkamp, Suker, Henry. Årene 2000-2004 havde Vi et af de bedste, stærkest og best spillede hold nogensinde. Et hold der mestrede ALLE facetter, det hårde, kyniske beskidte spil, kampe hvor vi kørte en 1-0 sejr hjem som var vi foran 10-0. Kampe hvor vi blæste modstanderen af banen, kontra spil, spil hvor bolden blev driblet og leget over stregen. Vi kunne ALT. Vi var kings of football. For alt det og meget mere. Tusind tak Wenger. Der kommer ALDRIG en manager som dig igen i Arsenal.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Apr. 2018 17:32

Fantastisk at se alle reaktionerne som strømmer ind i respekt..

http://www.skysports.com/football/live- ... entre-live

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Apr. 2018 17:34

WENGER'S PREMIER LEAGUE RECORD

Kampe - 823

Vundet - 473

Uafgjort - 199

Tabt - 151

Mål scoret - 1,549

Mål imod - 801

Procent af sejre- 57%

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 20. Apr. 2018 19:53

Tak for alt.
Image

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 22. Apr. 2018 19:40

https://www.facebook.com/BBCMOTD/videos ... 015220787/

Blev simpelthen lige nødt til at poste denne lille fine video.

Post Reply