Arsene Wenger

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Ålen
Normal Bruger

Re: Arsene Wenger

Post by Ålen » 31. May. 2017 16:15

Jeg fatter ikke at folk klapper i hænderne. Klubben gør nøjagtig som den hele tiden har gjort. Melder de store ambitioner ud og giver Wenger en kort forlængelse. Man præsenterer ikke en plan for, hvordan man skal komme videre og rent faktisk opnå noget. Tværtimod kommer der de samme floskler om, at alle i klubben har ambitioner om, at der skal vindes dit og dat.

Ledelsen i denne klub, bestyrelse, direktører og manager, er komplet forudsigelige til den negative side. Det eneste man ved er, at der ikke er noget der ændrer sig.

GoonerIvan
Arsenal Danmark medlem

Post by GoonerIvan » 31. May. 2017 16:16

De manglende reaktioner på forum siger vel alt om tilstanden hos os fans?

For mig at se er der absolut intet nyt i de udtalelser, der kommer fra Stan, AW og Ivan. Det er de samme "pleasing words", som i hver eneste sæson. Næste år skal vi spille med om mesterskabet. Køber kun top top kvalitetsspillere. Super spillertrup O.s.v.

De siger jo ikke noget om, hvad klubben rent faktisk vil gøre fremover. Det er fuldstændig op til AW, som det plejer. Han vil jo ikke uddelegere noget magt, så alt forbliver sikkert, som det plejer. Der er ikke planlagt noget pressemøde, og det forstår vi vel godt?

Arsenal sluttede sæsonen flot - ja. Men hvorfor? Da var sæsonen reelt forbi - løbet var kørt. Der var kun F. A. Cup'en tilbage. Jeg medgiver, at det var flotte kampe mod City og Chelski i F. A. Cup'en, men ellers kom klubben meget nemt til semi-finalen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. May. 2017 16:40

Så er den officiel.. 2 år..:?

"Our ambition is to win the Premier League and other major trophies in Europe. It’s what the fans, players, staff, manager and board expect and we won’t rest until that is achieved. Arsène is the best person to help us make that happen. He has a fantastic track record and has our full backing.”

Arsene: "Let’s be together to support our players, to support the club and all give our absolute best to be at the level that we want to be."

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... vmH7FOW.99

Der skal godt nok ske fremskridt..Både med resultaterne i de store kampe og placeringen i ligaen før der er noget at klappe af..Man må sige FA Cuppen reddede Arsene.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 31. May. 2017 17:21

På et personligt plan er jeg glad på vegne af vores helt egen Georg Gearløs, men som fan er jeg fuldstændig nedslået og ser på ingen måde frem imod de næste to år med Arsenal. Sommerens forestående indkøb kan ændre en smule på det, hvis vi imod al forventning sprænger banken og handler en 2-3 spillere ind fra allerøverste hylde, men selv hvis det skulle være tilfældet, så har jeg mere end almindeligt svært ved at se, at manden bag roret skulle få det optimale ud af dem, da det samme næppe kan siges om vores nuværende trup.

Jeg har indtil videre kun hørt Ivan Gazidis' interview og lægger mærke til følgende to udtalelser:

"[...] the differences in football are not massive - I know the judgements are black and white, but in reality the differences can be down to small details, periods when you in bad form but find a way to fight through, a player who is available as opposed to injured, the right mental decisions and right mental approach through the year, unity within the club and the support base - all of these things play a part and make a difference at the end of the season."

"We talk continually about how we can evolve and what’s happening in football. It’s constantly evolving and we need to be not only evolving with it, but we need to be ahead of it. We’re very conscious of that and we’re going to be very proactive again to improve both on and off the field in all areas. Today’s not the day to get into the specifics of that. I think you’ll see that commitment in the months ahead and I think you’ll see that commitment coming into next year."

Jeg forventer, at alle involverede i beslutningen om, at Wenger fortsat er manden til at drive Arsenal fremad bliver holdt til ansvar overfor hvad, der lige nu synes som repetition af tomme løfter. Hvis ikke disse statements kan opfyldes - her tænker jeg særligt på de pragmatiske forbedringer i første citat samt proaktiviteten i andet citat - så forventer jeg, at de er voksne og professionelle nok til at ikke at lade den synkende skude synke endnu dybere og melde deres afgang inden, vi fortsætter vores nedadgående spiral til et niveau, hvor det bliver umådeligt svært at få Arsenal tilbage i den allerøverste europæiske top.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 31. May. 2017 17:46

MOLA_DK wrote:Så blev det bekræftet :roll:

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... -extension
Føj for ind i helvede.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 31. May. 2017 17:55

TWO MORE YEARS OF SHIT

PS. Stort tillykke til de mange Spurs og Palaces fans med deres skilte med "Wenger please stay".
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 31. May. 2017 17:59

Michael-Arsenal wrote:
Gabe wrote:
Michael-Arsenal wrote:
Nu er det jo klubben, og ikke Wenger, der skal offentliggøre det. Forlængelsen er ikke en beslutning, som Wenger enerådigt tager.
Wenger vælger at blive og han bliver. Så jo lige nu bestemmer Wenger som den eneste top manager på kloden hvornår han forsvinder. Det har de sidste 3 års resultater tydeligt vist, som på ingen måde har været tilfredsstillende..
Og hvem bærer skylden for det? Virker som om din "vrede" er rettet mod Wenger nemlig.
Det er jo kun Wenger der kan beslutte hvornår han er klar til pension. Men det er selvfølgelig dem bag ham der bestemmer om denne pension først kommer når Wenger ønsker det, hvilket er tilfældet nu.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 31. May. 2017 18:13

Hvem glæder sig til et nyt 10-2 nederlag i Champions League?

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 31. May. 2017 18:56

Sir_Hisss wrote:Hvem glæder sig til et nyt 10-2 nederlag i Champions League?
Arsenal fans, da det er helt umuligt for Arsenal at tabe 10-2 i Champions League i den kommende sæson.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 31. May. 2017 19:01

Ålen wrote:Jeg fatter ikke at folk klapper i hænderne. Klubben gør nøjagtig som den hele tiden har gjort. Melder de store ambitioner ud og giver Wenger en kort forlængelse. Man præsenterer ikke en plan for, hvordan man skal komme videre og rent faktisk opnå noget. Tværtimod kommer der de samme floskler om, at alle i klubben har ambitioner om, at der skal vindes dit og dat.

Ledelsen i denne klub, bestyrelse, direktører og manager, er komplet forudsigelige til den negative side. Det eneste man ved er, at der ikke er noget der ændrer sig.
Meget enig. Før man kan løse et problem, skal man som regel anerkende, at der er et problem og Arsenals bestyrelse har ikke anerkendt, at Wenger har for mange hatte på og en mand som Dick Law er ude hvor han ikkekan bunde.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 31. May. 2017 19:25

Der er desværre ikke noget nyt i, at klubbens ambitioner begrænser sig til at tjene flest mulige penge for mindst muligt budget. Ligesom alle andre virksomheder.
Der er dog ikke meget fodboldklub over det, men sådan skal det jo nok være.

Det eneste positive er, at vatpikken Gazidis nok ryger ud nu. Derudover er det en sorgens dag for Arsenal.

Edit: Det er også positivt, at man ikke behøver at være spændt en hel sommer på transfers. Man ved, at det er totalt ligegyldigt, så længe man har den taktiske nulbon på trænerbænken.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. May. 2017 19:57

Milliardæren Alisher Usmanov som har 30% af aktierne i klubben, og som havde budt 1,3 Mia. $ (1,3 bn $) for at få kontrol over 67% af aktierne, er ude efter Kroenke og siger underforstået i et interview at Kroenke (og klubben) skal bruge de penge som behøves for at få os med i toppen igen..

"What is now of paramount importance is that he (Wenger) receives the full support of the board and the majority shareholder.
However, without the right support (Money) there remains a real risk his legacy will be tarnished."

Så der skal åbnes for pengepungen..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 31. May. 2017 20:26

Lad os håbe at de taktiske justeringer, vi har gjort os mod slutningen af sæsonen, er noget, der bliver taget i brug frem mod den nye. En pre-season, hvor man forhåbentlig kan få kørt systemet helt indunder huden og få alle rollerne 100% på plads. Præstationerne mod United, City, og Chelsea giver håb om, at det er kommet for at blive.

Tilgangene af Kolasinac og formentlig ham Henry fra Belgien er en god start på vinduet. Nu skal vi bare have de rigtige afgange og nødvendige kontraktforlængelser med nøglespillere.
Image

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 31. May. 2017 21:10

Gabe wrote:
Michael-Arsenal wrote:
Gabe wrote:
Wenger vælger at blive og han bliver. Så jo lige nu bestemmer Wenger som den eneste top manager på kloden hvornår han forsvinder. Det har de sidste 3 års resultater tydeligt vist, som på ingen måde har været tilfredsstillende..
Og hvem bærer skylden for det? Virker som om din "vrede" er rettet mod Wenger nemlig.
Det er jo kun Wenger der kan beslutte hvornår han er klar til pension. Men det er selvfølgelig dem bag ham der bestemmer om denne pension først kommer når Wenger ønsker det, hvilket er tilfældet nu.
Så er det vel også bestyrelsen, der er problemet?
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 31. May. 2017 22:56

Læste forleden en debat om hvorvidt Roman Abramovich er den perfekte sugardaddy? Umiddelbart vil jeg da sige ja. Manden har været i Chelsea siden 2003. Han har spenderet rundhåndet, overvære næsten alle hjemmekampene og er tydelig berørt ved vigtige sejre, kommer ned i omklædningsrummet og er stadig ejer her næsten 14 år senere uden nogen slinger i valsen.
Har Kroenke nogensinde set en Arsenal kamp, aner manden overhovedet hvad vores sponsor-stadium hedder, hvem vores anfører er og hvad han har tilført af midler til klubben? udover at 4. pladsen er god nok for det er lig med millioner fra CL?
Hvorfor skulle Kroenke for øvrigt også elske Arsenal? Manden har intet forhold til os og ejer desuden Denver Nuggets (NBA), Colorado Avalanche (NHL), Colorado Rapids (MLS) og LA Rams (NFL). Arsenal er intet, INTET andet end en pengemaskine.

Personligt er jeg nået derhen hvor jeg nærmest er komplet ligeglad med Arsenal. Ligeglad om vi vinder eller taber for jeg ser ikke længere flere kampe med Arsenal end andre hold. De sidste 10 års apati, stilstand, træde vande, tomme løfter, elendige signings i hobetal, kilometer lang snor til vildt underpræsterende spillere, løgn og fordrejelser (vi kan ikke sælge Cesc/Nasri og stadig være en stor klub - bum, solgt. Champions Leauge er alt afgørende - bum, nu er den pludselig ikke længere så vigtig). Det samme transfer farce hvert eneste år - vi går kun efter de bedste af de bedste - så vi forsøger men markedet er svær - og endelig d.30 aug. Ny super striker (Perez dette år) som ingen har hørt om. De samme børne fejl hvert eneste år, de samme svagheder (en kold dag i Stoke, en hård takling, modstanderens gejst), de samme diva attituder, de samme opgivende tildenser, det evige kollaps, det evige desperations ridt for en ny skuffende 4. plads, årevis af eklatante ydmygelser i CL (10-2), osv. osv. Orker ikke mere. Når man får den præcis samme menu hver eneste dag - 365 dage om året - 10 år i træk så er man fuldstændig numb. Uanset hvem, om det så var en hest, så var jeg ligeglad om det var vores nye manager for uanset hvad så ville der ske noget, stilstanden ville være brudt, noget nyt ville ske. Nyt forsvar, ny midtbane, nye øjne, ny taktik. Nu udkogt kartofler med en tør bøf og fed sovs.

Står af her. Men heldigvis så elsker jeg stadig fodbold og Premier League og pt. er der så mange andre spændende hold, har vel aldrig før set så mange kampe med Everton, Spurs, Crystal Palace, og Liverpool som i år og jeg glæder mig allerede til næste år. Klopp og Pool er stadig mega fede og det samme med Spurs, der pt. er det mest interessante og spændende hold i PL. Derudover så håber jeg at Silva tager det fantastisk arbejde med til Watford, vil gerne se det gamle London hold drille de store noget mere. Southampton er også cool men deres endeløse produktion af talenter og hvad kan Rafa med Newcastle. Glæder mig. Arsenal, max. en ny 5. plads - kan måske overraske og få en 4. plads.

Post Reply