Freddie Ljungberg

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Freddie Ljungberg

Post by Jan BRX » 29. Nov. 2019 16:43

Valget af Freddie Ljunberg som midlertidig coach var vel uundgåelgt. Spændende hvem han vælger aom “bisidder”. Håber ikke det bliver Bouldy, som ikke.viste meget engagement, da han var assisterende.
Dette er absolut ikke for at lyde negativ, men havde håbet han skulle vente 1-2 år, hvor han kunne få list erfaring i Championsship. Hans problem er, at han skal bruge de samme spillere. Håber virkelig han får gang i dem. For klubbens og fansenes skyld (og min). Tænk at se Arsenal, hvor man igen kan se positivt på det.

Og nu skal man forhåbentlig høre denne igen. Dog med no hair istedet for red hair

https://www.youtube.com/watch?v=pm4mZOVEBhI

peterdebel
Normal Bruger

Re: Freddie Ljungberg

Post by peterdebel » 30. Nov. 2019 16:35

Vores U23 akademi ansvarlige Per Mertesacker er Ljungbergs assistent i de kommende kampe, så det bliver spændende.

Freddie Ljungberg siger selv at han vil lave små ændringer, men jeg kommer ikke til at gøre noget radikalt, for det er ikke det bedste at gøre. Han kommer ikke til at gå ind og smadre tingene fra hinanden, men han er rimelig klar over, hvad der skal afprøves.

"På samme tid har vi kun haft en træning inden kampen, så vi er nødt til at være kloge med det, vi prøver at ændre, fordi det er nødt til at sidde fast. Det er en stor, stor ære. Jeg vil gøre det så godt, jeg kan, for denne fantastiske klub, og det er sådan, jeg har det i dag. Jeg føler mig spændt, og jeg vil prøve at gøre et godt stykke arbejde."

"Lige nu drejer det sig om klubbens fremtid. Jeg er her for at hjælpe klubben så meget, jeg kan, og jeg vil prøve at få en god stemning i klubben med fansene, og det er det, jeg fokuserer på nu, og så må vi se."

Spændende med Freddie og Per:

Image

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply