Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Re: Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Post by ajakob » 21. Feb. 2016 17:12

Er alle fra admin-teamet taget på ferie?

Jeg synes der går endda meget lang tid før end, at der oprettes post-match-tråde og afstemninger. F.eks. har der ikke været en afstemning efter Chelsea-kampen.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 10. Mar. 2016 17:08

[quote="ajakob"]Er alle fra admin-teamet taget på ferie?

Jeg synes der går endda meget lang tid før end, at der oprettes post-match-tråde og afstemninger. F.eks. har der ikke været en afstemning efter Chelsea-kampen.[/quote]

En undren/idé; er der egentlig nogen årsag til, at normale brugere ikke kan oprette tråde med afstemninger? Det ville frigive ansvaret om at oprette post-match-tråde til hvermand (hvorefter de nok skulle blive oprettet) og i øvrigt give mulighed for at give øvrige tråde en ekstra dimension, fx afstemning omkring hvilken ny spiller/træner, der skulle købes el.lign.

I mine øjne er afstemninger i hvert fald ikke noget, der har potentiale til at saboteres forum, hvorfor de lige så godt kan være tilgængelige for alle.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 13. Mar. 2016 15:15

[quote="Olitast"][quote="ajakob"]Er alle fra admin-teamet taget på ferie?

Jeg synes der går endda meget lang tid før end, at der oprettes post-match-tråde og afstemninger. F.eks. har der ikke været en afstemning efter Chelsea-kampen.[/quote]

En undren/idé; er der egentlig nogen årsag til, at normale brugere ikke kan oprette tråde med afstemninger? Det ville frigive ansvaret om at oprette post-match-tråde til hvermand (hvorefter de nok skulle blive oprettet) og i øvrigt give mulighed for at give øvrige tråde en ekstra dimension, fx afstemning omkring hvilken ny spiller/træner, der skulle købes el.lign.

I mine øjne er afstemninger i hvert fald ikke noget, der har potentiale til at saboteres forum, hvorfor de lige så godt kan være tilgængelige for alle.[/quote]

Jeg tror, at det skyldes at afstemningerne om MotM er en officiel Arsenal Denmark afstemning. Men det kan administrator-teamet nok svare på.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 5. May. 2016 15:02

Jeg begræder, at de gamle tråde bliver slettet. Der er mange gode ting, der går tabt, herunder sæsonevalueringer og meget andet.

Det er virkeligt ærgerligt.

Kan der ikke komme et varsel fra administratorerne, så man kan nå at kopiere?

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 6. May. 2016 14:33

Alansmith wrote:Jeg begræder, at de gamle tråde bliver slettet. Der er mange gode ting, der går tabt, herunder sæsonevalueringer og meget andet.

Det er virkeligt ærgerligt.

Kan der ikke komme et varsel fra administratorerne, så man kan nå at kopiere?
Der var et auto "sletning" på 2 år på nogle forums. Det har jeg fjernet så det ikke skulle ske fremover.

Beklager hvis der er auto slettet noget som stadig var relevant, men det skulle nu ikke ske fremover.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Olitast

Post by Olitast » 8. Jun. 2016 0:55

Et personligt ønske:

Ryk Off-topic-sektionen op i toppen af siden. Jeg synes, det er en undervurderet (og i øjeblikket underbrugt) sektion, der er med til at bringe kulør til forum og give en bedre idé om hvem hinanden er. Jeg har i al fald tidligere nydt andre fora, hvor off-topic er hyppigere benyttet :).

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 16. Jun. 2016 18:36

At gøre debatforummet mere synligt fra http://www.arsenal.dk, eksempelvis kunne man oprette et link til forummet i toppen (på linje med "Om Arsenal Danmark", "Medlemsskab" osv.). Seneste nye medlemmer, der har skrevet et indlæg herinde er "thelondonscout" og "Kingkong", begge i september 2015. Det er et par dage siden.
Jeg synes ikke, den nuværende placering af linket er specielt synlig. Mine øjne ser i hvert fald ikke quicklinks-sektionen.

Et andet og mere krævende ønske er en opdatering af forummet, så det ser en anelse bedre ud. Det kræver desværre lidt tekniske færdigheder, men hvis der er en herinde, der har lidt forstand på den slags, så burde man kunne shine forummet lidt op. Og hvis det er forbundet med tekniske besværligheder, så er det også udmærket, som det er nu - selvom det ikke er så kønt.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 16. Jun. 2016 20:15

Steensen har faktisk tilbudt at hjælpe med at ændrer farverne mm. tidligere i denne tråd.

http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?f= ... 45#p293664

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Feb. 2017 11:50

Uha ja. En at de øverste prioriteter burde være at få farverne: rød/hvid tilbage..Nu har vi levet med blå/hvid i 2 år.. :-(

Iøvrigt:

Det er ikke til ombygning af debatforum, men blot en generel betragtning..

Hmm. Nu ved jeg ikke hvor mange medlemmer vi er herinde, men på en eller anden måde syntes jeg, at debatten i mange af trådene, på nær Live-trådene lider lidt af at der ikke er så mange folk der byder ind med kommentarer eller blot deres meninger på det der postes.

Jeg tænker her på trådene i Arsenal FC "Sæsonen 16/17".."Optakt"-"Postmatch-"trådene.."Transfer" og ikke mindst "Premier League kampene generelt."

Hvor mange er registrerede som brugere herinde??

Savner lidt at folk er hurtigere til at skrive et par linjer/komme med en kommentar.... Da jeg startede i 2015 var der lidt mere gang i trådene..Hvor er F.eks. Sir Hiss, Alansmith, Fantastic-fab, helb13, Titi, Theo_Walcott, KongenafOhio, arsenal1983, ZlatkoM, FAXE, LasseP, Olitast, Rambo16, Frankster, Don Kanage, Fabregas4, Danne, Blastio, Dennis G, Levinas og Allo, alle blevet af her i starten af 2017..?

Ikke at man skal skrive alverden, men det kunne være rart at høre et pip engang i mellem..Nej IKKE BROK men nogle indlæg...

Feks. Nu møder vi Bayern i 1 ud af 2 afgørende kampe om 33 timer. Og har trods alt hjemmebane i den sidste kamp. Vi ligger med 2 point op til nummer 2 i PL og alligevel er der ingen der har stillet ind på den kamp endnu..Det havde næsten været uhørt for tre-fire år siden..

Hvis der mangler nye medlemmere eller folk til at støtte op omkring Arsenal Danmark..Kunne man overveje en bannerreklame på feks. bold.dk?
Det er før set med andre danske fangrupper af PL hold.

Om det har givet flere folk i debatten ved jeg dog ikke..

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 2. Apr. 2017 16:43

Kunne man ikke lave en discord chat?
Tror det ville give mere aktivitet under livekampene.

Olitast

Post by Olitast » 2. Apr. 2017 20:00

LasseP wrote:Kunne man ikke lave en discord chat?
Tror det ville give mere aktivitet under livekampene.
Jeg har kun prøvet kræfter med Discord i begrænset omfang. Tænker du både tekst og voice chat?

Jeg synes, det lyder interessant, men vil ikke oprette noget på andres vegne, da det i så fald nok bør komme fra Ginnerup eller en anden fra admin-teamet (jeg er blot moderator) og bliver gjort "officielt".

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 3. Apr. 2017 9:10

[quote="Olitast"][quote="LasseP"]Kunne man ikke lave en discord chat?
Tror det ville give mere aktivitet under livekampene.[/quote]

Jeg har kun prøvet kræfter med Discord i begrænset omfang. Tænker du både tekst og voice chat?

Jeg synes, det lyder interessant, men vil ikke oprette noget på andres vegne, da det i så fald nok bør komme fra Ginnerup eller en anden fra admin-teamet (jeg er blot moderator) og bliver gjort "officielt".[/quote]

For efterhånden en håndfuld år siden lavede Arsenal Denmark en livechat under kampene (og også et transfervindue), og - for nu at sige det pænt - så var der visse forstyrrende elementer, der ikke kunne håndtere en sådan adgang. Det kunne selvfølgelig være noget andet, hvis det kun var registrerede brugere, der havde adgang hertil, så man også "slippe" af med disse elementer igen.

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 3. Apr. 2017 18:13

[quote="ajakob"][quote="Olitast"][quote="LasseP"]Kunne man ikke lave en discord chat?
Tror det ville give mere aktivitet under livekampene.[/quote]

Jeg synes, det lyder interessant, men vil ikke oprette noget på andres vegne, da det i så fald nok bør komme fra Ginnerup eller en anden fra admin-teamet (jeg er blot moderator) og bliver gjort "officielt".[/quote]

For efterhånden en håndfuld år siden lavede Arsenal Denmark en livechat under kampene (og også et transfervindue), og - for nu at sige det pænt - så var der visse forstyrrende elementer, der ikke kunne håndtere en sådan adgang. Det kunne selvfølgelig være noget andet, hvis det kun var registrerede brugere, der havde adgang hertil, så man også "slippe" af med disse elementer igen.[/quote]
Tænkte kun chat i første omgang.
Jeg er på et anden discord hvor det kun er registrerede brugere der kan snakke, det virker fint. Det kræver bare man har en admin og/eller mod der er villig til at godkende brugere.
Livechat i løbet af kampe og op til et transfervindue kunne være fantastiske at have.

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 30. Apr. 2017 17:43

Har lavet en discord chat. Så indtil en admin eller mod skriver til mig og får overdraget den, så lader vi det bare være en uofficiel arsenal.dk discord.
link https://discord.gg/3p5pkFd

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. Jul. 2017 16:56

Det er som om der er mere liv og gang i kommentarer og indlæg på klubbens facebookside end her på debatforum..

Lidt skidt udvikling syntes jeg..Jeg håber der er flere som gider kommenterer indlæg og komme med nyheder og kampkommentarer her på siden i diverse tråde, feks. Livetråden når vi spiller, end at bruge facebook, ellers udvandes konceptet med Prematch og Livetråd.

På forhånd tak!!

Post Reply