Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re: Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Post by Blastino » 19. Dec. 2014 17:22

1. Få de RIGTIGE farver tilbage!
2. Ligesom med billeder - få videoen ind her på forummet, så man ikke skal ind på youtube mv. for at se klippet.
3. Det samme med GIF filer, hvis man ikke allerde kan det.
4. Kunne citere mere end 3 gange

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 20. Dec. 2014 14:02

Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.

Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 20. Dec. 2014 14:25

[quote="AndersArsenal"]Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.

Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.[/quote]

Men havd så i de debatter med lange saglige indlæg hvor man gerne vil dele et indlæg op i flere forskellige qoutes for at gøre det mere overskueligt?

Edit: og hvorfor virker qoute slet ikke her?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 20. Dec. 2014 14:28

Du har ret. Den del havde jeg ikke skænket en tanke faktisk. Det er selvfølgelig kritisk.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 20. Dec. 2014 14:49

Men jeg er enig i at folk også skal være bedre til at være kritiske over for hvad og hvor meget der bliver quoted

the Western zoo
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by the Western zoo » 20. Dec. 2014 18:06

Fedder wrote:
AndersArsenal wrote:Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.

Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.
Men havd så i de debatter med lange saglige indlæg hvor man gerne vil dele et indlæg op i flere forskellige qoutes for at gøre det mere overskueligt?

Edit: og hvorfor virker qoute slet ikke her?
Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg :)

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 20. Dec. 2014 18:14

[quote="the Western zoo"]
Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg :)[/quote]

Det kan jeg godt se. Det står som OFF i højre side. Men kun i den her del af forum. Under "Kampe" er det slået til. Hvor slår man det fra og til?

the Western zoo
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by the Western zoo » 21. Dec. 2014 0:14

Fedder wrote:
the Western zoo wrote: Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg :)
Det kan jeg godt se. Det står som OFF i højre side. Men kun i den her del af forum. Under "Kampe" er det slået til. Hvor slår man det fra og til?
Det er virkelig underligt, det kun er slået fra i dette subforum. Du kan slå det til og fra "globalt" i dit User Control Panel, men det kan også ændres i enkeltopslag ved at ændre indstillinger i Options neden under Submit-knappen.

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 25. Dec. 2014 12:20

Hej folkens
Jeg oplever, at når jeg trykker på et link, åbnes det i det samme faneblad som det hvor forummet er åbent i. Kan jeg ændre i indstillingerne, så eksterne links åbnes i et nyt faneblad?

Jeg ved godt at jeg kan højreklikke og åbne det den vej, men i det gamle forum åbnede links i et nyt faneblad.

På forhånd tak :-)

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 25. Dec. 2014 18:50

[quote="Bargan"]Hej folkens
Jeg oplever, at når jeg trykker på et link, åbnes det i det samme faneblad som det hvor forummet er åbent i. Kan jeg ændre i indstillingerne, så eksterne links åbnes i et nyt faneblad?

Jeg ved godt at jeg kan højreklikke og åbne det den vej, men i det gamle forum åbnede links i et nyt faneblad.

På forhånd tak :-)[/quote]

Eller så hold ctrl nede og klik på linket.

Edit: RIP quote

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 3. Jan. 2015 22:30

Hele login-systemet er blevet fucked. Hvis man skriver et indlæg, imens man ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter alt tekst bliver fjernet (sker hvis man har brugt længere tid og en pause om at skrive indlægget.
Prøver man at starte med at skrive et indlæg, imens ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter man får at vide, at pågældende forum ikke eksisterer.

Derudover er der så detaljen med, at man skal poste et indlæg flere gange, hvis der er kommet indlæg i mellemtiden. Dette er særligt irriterende i live-tråden.

Jeg håber, at admin/moderators har mulighed for at rette ovenstående. Jeg siger i hvert fald mange tak på forhånd :)

Tak for et godt forum!

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 14. Jan. 2015 11:18

Kejser wrote:Hele login-systemet er blevet fucked. Hvis man skriver et indlæg, imens man ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter alt tekst bliver fjernet (sker hvis man har brugt længere tid og en pause om at skrive indlægget.
Prøver man at starte med at skrive et indlæg, imens ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter man får at vide, at pågældende forum ikke eksisterer.

Derudover er der så detaljen med, at man skal poste et indlæg flere gange, hvis der er kommet indlæg i mellemtiden. Dette er særligt irriterende i live-tråden.

Jeg håber, at admin/moderators har mulighed for at rette ovenstående. Jeg siger i hvert fald mange tak på forhånd :)

Tak for et godt forum!
+1! Specielt punktet med det nye indlæg, når man skriver et i mellemtiden! :)

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 23. Jan. 2015 15:44

Synes restriktionen 6kb på ens avatar er alt for lavt! Ligeledes mangler der en "centrer tekst/billede" kode :P

mikkel
Normal Bruger

Post by mikkel » 2. Mar. 2015 12:54

Hej

jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 2. Mar. 2015 13:11

[quote="mikkel"]Hej

jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)[/quote]
+1

Post Reply