Velkommen til debatforum

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Post Reply
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Velkommen til debatforum

Post by Ginnerup » 29. Feb. 2008 10:51

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum!

Arsenal Danmarks Debatforum er sammen med arsenal.dk det bedste on-line samlingspunkt for alle danske Arsenal-fans.

Her kan alle Arsenal-fans debattere alt, hvad der vedrører Arsenal FC, Arsenal Danmark og fodbold generelt.

Gæster og fans fra andre fodboldklubber er naturligvis også meget velkomne.

Debatforum er i en rivende udvikling og debatlysten er stor. Vores ca. 330 aktive brugere, har siden juli 2006 skrevet ca. 40.000 indlæg. Når det går vildest til, har vi 100 besøgende på samme tid - registrerede brugere og gæster mellem hinanden.

Brugere på debatforum må hjertens gerne være uenige, men du skal respektere, at andre kan have modstridende synspunkter.

- Gå efter bolden, ikke manden
- Undgå at blive personlig i din kritik!

God fornøjelse med Arsenal Danmarks Debatforum!

Du kan læse mere om Arsenal Danmarks Debatforum her

Du kan læse ORDENSREGLEMENT FOR ARSENAL DENMARKS DEBATFORUM her

Du kan læse mere om hvem der kan bruge Arsenal Danmarks Debatforum her

Arsenal Danmark
Michael Ginnerup
Site Admin

peterdebel
Normal Bruger

Re: Velkommen til debatforum

Post by peterdebel » 27. Oct. 2018 15:04

Der er nu mange som nu slet ikke ønsker et debatforum hvor kampe diskuteres..

Det er som om at folkene bag Arsenal.dk ønsker at ALT vedr. nyheder og kampe, afstemning OG debat skal køre på de sociale medier UDEN på nogen måde at linke til forum.

Hvordan ser man på dette oppe fra Bestyrelsen?

Nej.

Debatforum er ikke i rivende udvikling, hvis man ikke forstår at adskille debat om kampene det ene eller andet sted.

Så der er noget at tænke over for folkene bag det ene og andet sted. Så tillykke med de 10 år, men de 3-4 sidste år er det godt nok gået en vej og seriøse tanker bør gøres, om hvorvidt der er et grundlag for et forum i nuværende form...

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Velkommen til debatforum

Post by Jan BRX » 19. Jul. 2020 8:29

Vi lever i en verden, hvor antallet af medier stiger. Man må så erkende med sig selv, hvilke(t) medie/medier man ønsker at bruge. Jeg er ikke den store fan af hverken facebook/instagram/twitter. Men det de medier, som bruges nu om dage. Så det har jeg lært at affinde mig med. Arsenal debatforum bruger jeg, da det er det bedste for mig. Men da jeg efterhånden er lidt af en "dinosaur", så må jeg så erkende, at Arsenal Debatforum er på vej til også at blive en "dinosaur" og uddø. Men når noget dør, så har det indflydelse på andre ting. Efterhånden er det kun indkøb af billetter, ture og webshop som kan bruges til noget på Arsenal Denmarks hjemmeside.
Hvis man læser denne tekst fra Arsenal Denmark https://arsenal.dk/kom-i-gang-med-arsenal-paa-twitter/ , så fremgår det jo også at det er twitter/instagram/facebook der er fremtiden. På intet tidspunkt bliver arsenal denmarks hjemmeside nævnt.
Det er altid svært med ændringer, men nogen gange må man bare acceptere de ændriger. Det kan jo være fremsskridt, lige meget om man ikke har lyst
til disse ændringer.
Hilsen en gammel "dinosaur" som har affundet sig tingenes tilstand

Post Reply