Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?

Post by Niels Lønberg » 30. Jul. 2017 21:03

[quote=peterdebel post_id=314727 time=1501340208 user_id=212212]
Det er som om der er mere liv og gang i kommentarer og indlæg på klubbens facebookside end her på debatforum..

Lidt skidt udvikling syntes jeg..Jeg håber der er flere som gider kommenterer indlæg og komme med nyheder og kampkommentarer her på siden i diverse tråde, feks. Livetråden når vi spiller, end at bruge facebook, ellers udvandes konceptet med Prematch og Livetråd.

På forhånd tak!!
[/quote]

Alle de indlæg du kommer med i stort set alle tråde er simpelthen på grænsen til spam. Personligt, så mister jeg fuldstændig lysten til at skrive et indlæg når jeg ser, at din bruger er den, der senest har svaret på nærmest alle tråde på forum. Enhver form for indlæg med bare en anelse substans, holdning og oplæg til debat drukner fuldstændigt i dine intetsigende indlæg. Jeg gider efterhånden ikke kigge de ulæste tråde igennem længere, og klikker oftest bare på 'mark forums read' i toppen af siden, og lukker fanebladet igen.

Prøv at se vores spiller-forum. Du er den, der seneste har kommenteret på 13/14 af de seneste tråde: http://i.imgur.com/gFvjyu4.png

Og hvis man dykker ned i trådene, så har du ofte og skrevet de sidste mange indlæg uden andre har kommenteret: http://i.imgur.com/T2YW8vM.png

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Jul. 2017 11:09

[quote="Niels Lønberg" post_id=314760 time=1501441407 user_id=26]
[quote=peterdebel post_id=314727 time=1501340208 user_id=212212]
Det er som om der er mere liv og gang i kommentarer og indlæg på klubbens facebookside end her på debatforum..

Lidt skidt udvikling syntes jeg..Jeg håber der er flere som gider kommenterer indlæg og komme med nyheder og kampkommentarer her på siden i diverse tråde, feks. Livetråden når vi spiller, end at bruge facebook, ellers udvandes konceptet med Prematch og Livetråd.

På forhånd tak!!
[/quote]

Alle de indlæg du kommer med i stort set alle tråde er simpelthen på grænsen til spam. Personligt, så mister jeg fuldstændig lysten til at skrive et indlæg når jeg ser, at din bruger er den, der senest har svaret på nærmest alle tråde på forum. Enhver form for indlæg med bare en anelse substans, holdning og oplæg til debat drukner fuldstændigt i dine intetsigende indlæg. Jeg gider efterhånden ikke kigge de ulæste tråde igennem længere, og klikker oftest bare på 'mark forums read' i toppen af siden, og lukker fanebladet igen.

Prøv at se vores spiller-forum. Du er den, der seneste har kommenteret på 13/14 af de seneste tråde: http://i.imgur.com/gFvjyu4.png

Og hvis man dykker ned i trådene, så har du ofte og skrevet de sidste mange indlæg uden andre har kommenteret: http://i.imgur.com/T2YW8vM.png
[/quote]

OK jeg har oprettet tråde til Emirates Cup og kommet med bud på hvilke opstillinger/ formation vi stiller i. Er det ikke at komme med en holdning?

Hvis man kigger i spillertråden, har jeg kommer med personlige vurderinger af hvordan spillerne har gjort det i kampe og hvilke nyheder der er om den enkelte spiller..om spilleren er på vej til at blive eller forlade klubben osv. osv., Men ok hvis folk syntes det er spam så skal de have den mening..

Jeg syntes bare det er ærgeligt at Facebook efterhånden bliver brugt mere end forum..

Og så savner jeg bare det flow der var i trådene som for et par år siden..men det er måske Facebook der har overtaget nu?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Sep. 2017 0:52

Det er godt nok trist.

4 ( FIRE) aktve brugere i Livetråden i klubbens første EL kamp nogensinde, men samlet næsten 100 kommentarer fra diverse brugere på Facebook. Hvoraf mange sikkert ikke har et login til Arsenal Danmark og Forum

SKIDT UDVIKLING! Så er det klart at trådene mister deres værdi..hvis det er lettere, hurtigere og mere uforpligtende at skrive en hurtig onliner på Facebook end i dette forum..

Jeg syntes det er en kedelig udvikling.

Hvordan kan man få nogle folk fra Facebook til at komme med kommentarer i trådene på forum..?

At man så udover dette, kan logge på noget Discuss så man får hurtigere svar, er for mig forvirrende..

Jeg så helst at man skruede ned for Facebook:aktiviteten, så folk kom tilbage til Forum..Du er der bare en masse medløbere som kommer med hurtige kommentarer på Facebook..Og ikke nogen som gider at være ægte fans..og bruge tid på det..

Der er så mange som er interesseret i klubben (ser det i hvertfald ud til på Facebook)..

Få dem dog ind på Forum så de kan skrive herinde!!

Post Reply