Arsenal - Aston Villa (PL)
Moderator: admin
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Re: Arsenal - Aston Villa (PL)
Og Xhaka tog som sædvanig lige et dumt gult kort.
Skal vi se at få fyret UE.
Samme lort som under AW.
Samme forfejlede indkøb og hovsa løsninger defensivt
Med rejects fra andre klubber !!!
Samme lort som under AW.
Samme forfejlede indkøb og hovsa løsninger defensivt
Med rejects fra andre klubber !!!
Nu er vi pinlige. Sokratis filmer på den mest usympatiske måde....
"You know, my normal age is 31 but in football years I'm 29. I lost 2 years because of injuries so let's just talk about my football age" Tomas Rosicky
Fan siden Ian Wright dagene og får stadig ballade fordi jeg syntes at Schmeichel skuespillede dengang Wright to-fods tacklede ham
Fan siden Ian Wright dagene og får stadig ballade fordi jeg syntes at Schmeichel skuespillede dengang Wright to-fods tacklede ham

-
Som holder spiller og “kæmper” i øjeblikker, så er der vist ikke noget at prale over.peterdebel wrote: ↑22. Sep. 2019 17:42Ja..
Hvor ville jeg også ønske at der var link til Chromecast så man kunne se det på skærmen foran hele familien.
Er der overhovedet frispark? http://arsenalist.com/f/2018-19/ashley- ... 09-22.html
'I was once fined £5,000 for calling Coventry fans wankers. Best £5,000 I ever spent.'
- Ian Wright
- Ian Wright
Vi er så pinlige hele vejen rundt.
Det er intet er været stolt af.
Og flot rødt kort at trække også. Hvorfor har vi kun 1 højre back i truppen. AMN har ingen kompetencer defensivt og det viser han meget fint i dag, med 2 dumme gule...
Sokratis prøver i desperation at få lidt medvind ved at filme sig til et eller andet mærkeligt.... Det er så til grin hele vejen rundt. Vi har intet at bidrage med.
Vores offensive kræfter hedder Laca, Auba, Pepe, Özlem, cabellos. Alligevel kan vi intet skabe. Vi sejler rundt.
Det er intet er været stolt af.
Og flot rødt kort at trække også. Hvorfor har vi kun 1 højre back i truppen. AMN har ingen kompetencer defensivt og det viser han meget fint i dag, med 2 dumme gule...
Sokratis prøver i desperation at få lidt medvind ved at filme sig til et eller andet mærkeligt.... Det er så til grin hele vejen rundt. Vi har intet at bidrage med.
Vores offensive kræfter hedder Laca, Auba, Pepe, Özlem, cabellos. Alligevel kan vi intet skabe. Vi sejler rundt.
-
Han rammer ikke manden, men knopperne forrest. Og løfter benet også - kunne lige så godt være direkte rødtRask wrote: ↑22. Sep. 2019 18:20Er der overhovedet frispark? http://arsenalist.com/f/2018-19/ashley- ... 09-22.html
Ahhh. Den køber jeg dog ikkeJan BRX wrote: ↑22. Sep. 2019 18:34Han rammer ikke manden, men knopperne forrest. Og løfter benet også - kunne lige så godt være direkte rødtRask wrote: ↑22. Sep. 2019 18:20Er der overhovedet frispark? http://arsenalist.com/f/2018-19/ashley- ... 09-22.html

'I was once fined £5,000 for calling Coventry fans wankers. Best £5,000 I ever spent.'
- Ian Wright
- Ian Wright
-
Kig en gang til. Jeg er ikke i tvivl om det røde kort (direkte eller ej)
Han kommer ind med for stor kraft og løftet ben. Han rammer ham dog ikke, men giver i hvert fald dommeren muligheden for at give ham det gule kort, hvilket han gjorde.Rask wrote: ↑22. Sep. 2019 18:38Ahhh. Den køber jeg dog ikkeJan BRX wrote: ↑22. Sep. 2019 18:34Han rammer ikke manden, men knopperne forrest. Og løfter benet også - kunne lige så godt være direkte rødtRask wrote: ↑22. Sep. 2019 18:20
Er der overhovedet frispark? http://arsenalist.com/f/2018-19/ashley- ... 09-22.html![]()
"You know, my normal age is 31 but in football years I'm 29. I lost 2 years because of injuries so let's just talk about my football age" Tomas Rosicky

Synes også den er god nok. Han kommer ind i en tackling han fører totalt igennem. Løfter endda benet. Det er en 50/50 tackling han går i og så er chancer for et kort der. Og han fik det.
- Wengers globalisering
- Normal Bruger
Det er satme et tyndt til ikke eksisterende gult til AMN kommer til at overskygge en ellers forfærdelig kamp.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.
Straffe til Matteo

Pepe på straffe...1-1

-
- Normal Bruger
....Altid noget at brokke sig over når der postes.