Optakt: Watford - Arsenal

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
MichaelBo
Normal Bruger

Optakt: Watford - Arsenal

Post by MichaelBo » 14. Sep. 2019 9:47

Efter en dræbende lang landsholdspause er vi omsider tilbage, hvor det er sjovt at se bold..

Søndag møder vi Watford, der i pausen har skiftet manager efter en ret blød start på den nye sæson. Vores pause har budt på både gode og dårlige nyheder. Bellerin og Tierney har begge trænet fuldt ud med førsteholdet og kan måske være i spil til morgendagens kamp. Lacasette er så til gengæld blevet skadet og er ude til oktober.

Jeg håber, at vi stiller op på følgende måde:

Leno
Maitland-Niles Luiz Holding Kolasinac
Guendouzi Torreira Ceballos
Pepe Auba Nelsson

Så kunne en bænk indeholde
Martinez, Sokratis, Bellerin, Tierney, Xhaka, Martinello og Smith-Rowe

Jeg er dog ret sikker på, at det ikke bliver den opstilling, vi starter med..

Kampen bliver vist kun vist på bastarden Xeeee, så man er nødsaget til at finde kampen på stream..

GOYG

Allo
Normal Bruger

Re: Watford - Arsenal

Post by Allo » 14. Sep. 2019 12:46

Jeg tror Xhaka er på barsel pt, så midtbanen kan meget vel se sådan ud. Ellers så er det Willock istedet for Ceballos.. Med mindre Sokratis er skadet, så spiller han afgjort. Holding er lige kommet tilbage, og får næppe nogen kamp fra start allerede nu.
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Sep. 2019 0:48

Image

Tid: 17.30
Sted: Vicarage Road
Tv: Xee, Sky Sport Main Event.

Hjemmeholdet i deres 4-4-2 med ny manager, hvilket ikke just er positivt for os.. :?

En spanier for en spanier. Quique Sanchez Flores erstatter Javi Garcia.

Ben Foster, Janmaat, Capuré, Deleufeu, Gray og..Welbeck (!?) kender vi alle.

Image.

Håber Welbz scorer masser af mål for "The Hornets". Bare ikke mod os!

Er Bellerin ikke snart klar på højreback..Nå men ellers kunne Emery & Co. jo prøve:

Leno
AMN Chambers Luiz Kolasinac
Torreira Guendouzi
Pepe Ceballos Özil
Auba

Syntes Chambers fortjener en chance og Ceballos ser spændende ud, så Özil...på kanten....?

Med en sejr til os, ser det spændende ud i tabellen.

Lad os nu ikke f...det op!
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 15. Sep. 2019 16:15

En kamp mod et formsvagt Watford-hold burde give tre point. Men det er tidligt på sæsonen, og jeg synes stadig det er svært at bedømme, hvor godt holdet egentlig er.
Sidste sæson var vi ringe på udebane, men vi vandt rent faktisk ude over Newcastle. Ligesom i år. Vi vandt i øvrigt også ude over Watford sidste sæson i en lidt speciel kamp på et usædvanligt mål og et dumt rødt kort til Deeney.

Ny træner-effekten kan måske også blive en faktor i dag.
Lacazettes skade var naturligvis en ærgerlig nyhed, så nu er det ekstra vigtigt at Aubameyang fortsætter sin fine målform og ikke bliver skadet.
Jeg er en smule optimistisk og tror på tre point efter en uimponerende indsats.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 15. Sep. 2019 17:25

Bliver interessant. Meget offensiv bænk. Ser frem til Özil og Ceballos sammen, kan bliv et hit. Kræver dog at Xhaka og Guendouzi ikke får nogen hjerneblødninger. Samt forsvaret forhåbentlig spiller over (mine) forventninger. Håber på en sejr uden skader. Gør ikke noget med en tilfældig sejr.

Locked