Arsenal - Valencia 3-1 (EL) Post match / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 9. May. 2019 23:04

Cech
0
No votes
Papa
1
8%
Kos
1
8%
Mustafi
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
AMN
0
No votes
Lucas
0
No votes
Ozil
0
No votes
Xhaka
1
8%
Lacazette
10
77%
Auba
0
No votes
Guendouzi
0
No votes
Monreal
0
No votes
Mhki
0
No votes

Total votes: 13

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Valencia 3-1 (EL) Post match / MOM

Post by Gabe » 2. May. 2019 23:04

Hold da kæft en lækker kamp. :mrgreen:
Stem og kommentér. :twisted: :wink:

MichaelBo
Normal Bruger

Re: Arsenal - Valencia (PL)

Post by MichaelBo » 3. May. 2019 6:12

Fed kamp, hvor vi fik et godt udgangspunkt til returopgøret i Valencia.

Selvfølgelig bliver der begået fejl, men generelt set, synes jeg at alle spillede en fornuftig kamp. Maitland-Niles virkede nervøs i kampens begyndelse men fik sig spillet op i løbet af kampen.
Det er fedt at se de temposkift, der kommer i vores omstillinger, hvor modstanderen lige pludselig har 3-4 Arsenal-spillere, der for fuldt drøn jaget mod feltet.
Jeg har stemt på vores kaptajn, da han efter min mening var en af dem, der gik allerforrest. Det kunne dog også have været Laca, Mustafi, Özil, Auba, Xhaka eller en helt 6.

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 3. May. 2019 10:41

Stærkt comeback, og lækkert lukkemål af Auba. Sad netop og begræd at vi ikke havde Ray Parlour med på bænken, da Auba satte foden på.

Lad os få Chelsea i finalen :twisted:
Wenger knows!

IpswichHorse
Normal Bruger

Post by IpswichHorse » 3. May. 2019 14:05

Vinzent wrote:
3. May. 2019 10:41
Stærkt comeback, og lækkert lukkemål af Auba. Sad netop og begræd at vi ikke havde Ray Parlour med på bænken, da Auba satte foden på.

Åh ja, hvem savner ikke Romford Pele bare en lille smule hver dag?

Vigtig kasse til sidst og god attitude i anden halvleg. Özil spiller en virkelig god kamp og det samme gør Auba, Laca, Torreira og Kos.

Til gengæld kan jeg ikke se at Miki har noget at gøre i klubben efter sæsonen. Han kommer med ingenting. Overhovedet.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 3. May. 2019 17:46

IpswichHorse wrote:
3. May. 2019 14:05
Vinzent wrote:
3. May. 2019 10:41

Åh ja, hvem savner ikke Romford Pele bare en lille smule hver dag?

Vigtig kasse til sidst og god attitude i anden halvleg. Özil spiller en virkelig god kamp og det samme gør Auba, Laca, Torreira og Kos.

Til gengæld kan jeg ikke se at Miki har noget at gøre i klubben efter sæsonen. Han kommer med ingenting. Overhovedet.
Ja, foruden Cech og Ramsey, så bør også Mustafi,Mkhi,og Welbeck være fortid. Så kan vi hente Pleguezuelo, Zech Medley, og Reiss Nelson op på førsteholdet og så forstærke os på mindst 2 pladser med international kvalitet.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply