Wolves - Arsenal 3-1 (PL) Post match / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Arsenals MOTM?

Poll ended at 1. May. 2019 22:36

Leno
1
14%
Maitland-Niles
0
No votes
Sokratis
0
No votes
Koscielny
0
No votes
Monreal
0
No votes
Torreira
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Mkhitaryan
0
No votes
Özil
0
No votes
Lacazette
0
No votes
Guendouzi
2
29%
Kolasinac
0
No votes
Nketiah
4
57%

Total votes: 7

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Wolves - Arsenal 3-1 (PL) Post match / MOM

Post by CescFabregas » 24. Apr. 2019 22:36

Hvem var vores MOTM? Stem venligst kun hvis du har set kampen.

Afstemningen er åben i 7 dage.
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

fnuller
Arsenal Danmark medlem

Re: Wolves - Arsenal 3-1 (PL) Post match / MOM

Post by fnuller » 24. Apr. 2019 22:49

jeg ved ikke på hvilket grundlag jeg giver en mom.... men Guendouzi gjorde det da ok... resten af holdet kunne jeg smide i skraldespanden efter 1-0...

Vi skal ikke diskutere om vi kunne have vundet eller ej, men var det bare mig som syntes frisparket til første mål på ingen måde var at se og at det gule kort oveni var helt ude i hampen?? jeg syntes wolves spilleren ret bevist løber bagom monreal og ind i hans ben på bagsiden....

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 24. Apr. 2019 22:49

Vi skal virkelig håbe på, at United og Chelsea spiller uafgjort i deres næste kamp. Ingen af holdene må vinde, ellers er top 4 helt sikkert ude. Vi taber højst sandsynligt til leicester, og derfra må vi virkelig håbe, at vi tager rent bord og Chelsea taber ude til Leicester... United har nu det bedste slut program. De er pt i ringe forfatning, så lad os håbe at det fortsætter - meeeeen de må gerne spille uafgjort med Chelsea :)
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

IpswichHorse
Normal Bruger

Post by IpswichHorse » 25. Apr. 2019 0:24

Wnger in disguise og vi fortjener ikke at spille med i CL, der ellers er klubbens mål.

Lad os bare komme videre til næste sæson og lade de andre komme til fadet. Det er ikke til at holde ud at man sætter sine forventninger op til hver kamp, når vi ikke engang har en træner der formår at sætte sine spillere op. Jeez.

Ingen får den i dag. K.U.M.M.E.R.L.I.G.T.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 25. Apr. 2019 7:30

Nketiah var da en form for frisk pust, så han får min stemme. Ellers var det jo helt fordærdeligt, som vi er vant til på udebane.

Det virker ikke til, at hverken Arsenal, Chelsea eller Manchester United er særligt interesserede i den 4. plads. Hvis United vinder over Chelsea på søndag, så kan vi selv afgøre det. Men det kræver også lige, at vi har vundet over Leicester tidligere på dagen, hvilket nok ikke kommer til at ske. Derudover, får vi nok også problemer ude mod Burnley.

Den manglende respekt, i form af startopstillingen mod Crystal Palace i sidste runde, kan komme til at koste os dyrt i sidste ende.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 25. Apr. 2019 8:49

Oprydningen i den trup må blive en af de største i klubbens historie.
Ud med Ramsey, Özil, Mustafi, Xhaka, Welbs, Henrikh, Cech, Lichtsteiner, Det er spillere, der vel har slugt i omegnen af tre mia kr over de seneste år i fees og lønninger. Dertil marginalspillere som Jenks, Elneny og sikkert en række ungdomsspillere.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 25. Apr. 2019 15:59

Jeg så ikke kampen, men Leno har fået en stemme kan jeg se... Han laver 2 drops, så må han have stået noget af en kamp den resterende tid. Hvor er det fucking typisk det her. Alt andet end max point de sidste kampe er utilgiveligt.

Post Reply