Optakt: Wolves - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
Gabe
Site Moderator

Optakt: Wolves - Arsenal (PL)

Post by Gabe » 24. Apr. 2019 11:44

Lad os nu lige få gang i en fed optakt og noget optimisme omkring vores hold og manager. Denne her kamp skal simpelthen vindes. Det er Wolves og ikke Liverpool vi skal spille mod.

MATCH DAY COYG. 8) :mrgreen:

MichaelBo
Normal Bruger

Re: OPTAKT: Wolves - Arsenal (PL)

Post by MichaelBo » 24. Apr. 2019 12:42

Sakset fra forsiden..

Der resterer fire kampe i Premier League, og der er spænding til det sidste. Arsenals ambition om at slutte i top-4 og dermed sikre sig en kvalifikationsplads til næste sæsons Champions League led et knæk i weekenden, hvor det blev til et overraskende og skuffende nederlag på hjemmebane mod Crystal Palace.

Heldigvis er Arsenal ikke det eneste hold med top-4-ambitioner, som skuffer. Chelsea og Manchester United har ligeledes problemer. Derfor er døren stadig åben til det forjættede land, men der er ikke plads til flere svipsere.

Xhakas kamp mod uret

Arsenal drager til det centrale England uden Aaron Ramsey og Denis Suarez. Samtlige Arsenal-fans holder vejret, da Granit Xhaka bliver testet op til kampen for at se, om han kan deltage i kampen. En spiller, som kan vise sig at have en afgørende betydning for Arsenals chancer i de resterende kampe i England og Europa.

En anden glædelig nyhed er, at Sokratis er tilbage efter at have afsonet sine karantænedage, som har set rigtig stærk ud i den seneste periode.

Er Wolverhampton kommet sig ovenpå skuffelsen?

Nuno Espirito Santo råder over hele sin trup til onsdagens kamp. Wolverhampton har været storspillende i denne sæson, og har været et af de mest seværdige hold at følge. De har dog ramt en formmæssig krise, da de stadig slikker sårene efter den gigantiske skuffelse i FA-cuppens semifinale, hvor de førte 2-0 efter 80 minutter, men endte med at tabe 2-3 efter forlænget spilletid til Watford.

Arsenal skal forsøge at profitere på netop dette, da de er hold, som kan gøre ondt på de store hold i England. I løbet af den sidste måned har de slået Manchester United to gange på hjemmebane – en glimrende bedrift.

Opmuntrende statistikker

Arsenal og Wolverhampton har mødtes ni gange i Premier League, hvilket har resulteret i syv sejre og to uafgjorte kampe i Arsenals favør.

Wolverhampton har kun vundet to af deres sidste ni Premier League-kampe. Udover sejrene har de spillet fire uafgjort og tabt tre.

Arsenal skal leve på de offensive kvaliteter. Arsenals 68 mål i Premier League er kun overgået af rækkens nummer et og to, Manchester City og Liverpool.

Kampen vises desværre ikke på dansk tv. Følg med på Arsenal Denmarks Facebook-side, hvor der vil være liveopdatering fra kampen.

Ja, lad os bakke op om holdet. Jeg håber dog ikke, at Mustafi starter inde i dag. Han har længe virket forvirret og uden ide om, hvordan man forsvarer når modstanderen spiller bolden rundt. Håber, vi stiller med stærkest muligt hold og så må vi se, om der kan spares lidt i weekenden..

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 24. Apr. 2019 19:58

Rigtig fin start opstilling.. Undrer mig over hvor Aubameyang er. :?:

Arsenal
Leno, Maitland-Niles, Sokratis, Koscielny, Monreal, Torreira, Xhaka, Mkhitaryan, Ozil, Iwobi, Lacazette

Subs: Cech, Elneny, Mustafi, Guendouzi, Kolasinac, Nketiah, Willock

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 24. Apr. 2019 20:17

Gabe wrote:
24. Apr. 2019 19:58
Rigtig fin start opstilling.. Undrer mig over hvor Aubameyang er. :?:

Arsenal
Leno, Maitland-Niles, Sokratis, Koscielny, Monreal, Torreira, Xhaka, Mkhitaryan, Ozil, Iwobi, Lacazette

Subs: Cech, Elneny, Mustafi, Guendouzi, Kolasinac, Nketiah, Willock
Auba fik et slag over benet mod CP og sidder derefter over idag.
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 24. Apr. 2019 20:24

Jeg er også godt tilfreds med opstillingen!
Men bænken er godt nok tynd, så jeg håber virkelig at vi hurtigt får lavet et mål eller to.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 24. Apr. 2019 20:28

Stærk startopstilling. Jeg er en smule bekymret for Koscielny, men forhåbentlig har lægestaben styr på, at han ikke kommer i "den røde zone."
Vigtigt at Mustafi ikke starter inde, og at Xhaka og Torreira erstatter Elneny og Guendouzi.
Når det er sagt, kan vi selvfølgelig ikke taget noget for givet.
Wolves er jo et stærkt hold, som tog point fra os på Emirates tidligere på sæsonen.
Sejren i Napoli må give lidt selvtillid til holdet om, at de også kan vinde på udebane. Spændende skal det nok blive :)

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 24. Apr. 2019 20:36

Jeg er så træt af, at vi i 2019 sidder og finder virus- og reklamefyldte streams - også endda for 2. kamp i træk. Hvis der er nogle der finder noget lækkert, må man meget gerne dele. Kom så drenge.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 24. Apr. 2019 20:45

https://exprestream.com/stream/1/ fungerer umiddelbart udmærket.
Det lader i øvrigt til at en Reddit-side med links er åbnet op igen https://www.reddit.com/r/redditsoccerci ... s_arsenal/

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 24. Apr. 2019 20:47

Fantastic-Fab wrote:
24. Apr. 2019 20:36
Jeg er så træt af, at vi i 2019 sidder og finder virus- og reklamefyldte streams - også endda for 2. kamp i træk. Hvis der er nogle der finder noget lækkert, må man meget gerne dele. Kom så drenge.
+1
Det kan ikke passe, at der ikke findes en måde at købe disse kampe som ikke vises.

Når det er sagt, så bliver jeg aldrig klogere - vi vinder sikkert og jeg glæder mig til at jeg får lukket alle reklamerne fra Rusland og streamet kører :D

Leon Bløndal
Arsenal Danmark medlem

Post by Leon Bløndal » 24. Apr. 2019 21:12

Er der ingen der har fundet et link der virker (med lyd)

Locked