Optakt: Napoli - Arsenal (EL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
Gabe
Site Moderator

Optakt: Napoli - Arsenal (EL)

Post by Gabe » 18. Apr. 2019 10:58

Skal vi ikke få gang i en lækker optakt og en god debat til sæsonen pt vigtigste kamp? :mrgreen:

peterdebel
Normal Bruger

Re: Optakt: Napoli - Arsenal (EL)

Post by peterdebel » 18. Apr. 2019 12:13

Tror FB er mere hot..

Nå..

Mit bud:

Leno
AMN - Sokratis - Kos - Monreal
Torreira - Granit- Goundouzi
Ramsey
Aubameyang Lacazette
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Sheerk
Normal Bruger

Post by Sheerk » 18. Apr. 2019 13:07

Tror nu ikke at facebook er mere hot. Der sker heller ikke noget :wink:
Men er næsten enig i din opstilling, men håber måske at Øzil spiller i stedet for Goundouzi, samt at jeg ikke helt kan bestemme mig, om det skal være Kola. i stedet for Monreal.
Jeg kan godt lide hans offensive kvalitetter.
I det hele taget håber jeg, at vi for en gang skyld starter med at presse dem på samme måde som i den første kamp, så vi måske kan få det ene mål, som vil gøre det noget lettere.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. Apr. 2019 15:06

Jeg tror han holder fast i sin idé om at spille med et 5 mands forsvar. Dermed bliver det nok sådan her. :)

Mit bud:

Leno
AMN - Sokratis - Kos - Monreal - Kola
Torreira - Granit
Ramsey
Auba - Lacazette

Kan også være Auba bliver byttet rundt med özil. Lige meget hvad glæder jeg mig helt vildt til at skulle se kampen klokken 21. Tror dog vi taber 2-1, så jeg kan kun blive positivt overrasket. 8)

Sheerk
Normal Bruger

Post by Sheerk » 18. Apr. 2019 15:13

Jeg vil da godt sælge kampen for et nederlag på 2-1 :lol:

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 18. Apr. 2019 17:33

Jeg tror ikke, at Auba starter inde, når han spillede hele kampen mod orkerne fra Watford. Jeg ser også hellere, at vi starter med Özil og med et tremandsforsvar som i den først kamp. Det gik jo meget godt.

I øvrigt stor ros til vores hjemmeside med mange gode artikler her på det sidste. Peterdebel, du kan finde optakten på Arsenal.dk. Der står næsten det samme, og hvis du orker, kan du jo kopiere teksten herind i debatforum. Prøv nu at være lidt positiv - solen skinner og jeg har lige fået ryddet ud i skuret :) 8)

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. Apr. 2019 18:59

MichaelBo wrote:
18. Apr. 2019 17:33
Jeg tror ikke, at Auba starter inde, når han spillede hele kampen mod orkerne fra Watford. Jeg ser også hellere, at vi starter med Özil og med et tremandsforsvar som i den først kamp. Det gik jo meget godt.

I øvrigt stor ros til vores hjemmeside med mange gode artikler her på det sidste. Peterdebel, du kan finde optakten på Arsenal.dk. Der står næsten det samme, og hvis du orker, kan du jo kopiere teksten herind i debatforum. Prøv nu at være lidt positiv - solen skinner og jeg har lige fået ryddet ud i skuret :) 8)

Skide godt indlæg. Ja lad os nu få begravet det Facebook brok og lad os selv sørge for at dette forum er et hyggeligt, spændende og fedt steder at skrive og læse. 8)

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. Apr. 2019 19:46

Den havde ingen af os gættet på. :mrgreen:

Arsenal: Cech, Maitland-Niles, Sokratis, Koscielny, Monreal, Kolasinac, Torreira, Xhaka, Ramsey, Aubameyang, Lacazette

Subs: Leno, Elneny, Mustafi, Guendouzi, Ozil, Mkhitaryan, Iwobi

Et mål fra vores stjerner i toppen ville gøre torsdag aften alt for lækker. :) 8)

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 18. Apr. 2019 19:55

Jeg er vild med den opstilling. Tror ikke vi kan præstere bedre end det med det nuværende hold. Særligt ikke i en udekamp. Kæmpe fan! Coyg

Edit: Leno havde naturligvis været at foretrække.
Last edited by Kejser on 18. Apr. 2019 20:39, edited 1 time in total.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 18. Apr. 2019 20:18

Stor fan af Ozil, han egner sig bare ikke som starter i denne kamp. Kan virkelig godt lide opstilling. Meget defensiv, med enorme muligheder for gode contraangreb. Og vi kan spille offensivt med den opstilling.
PS Fortsæt med de gode optakter på Arsenal DK. Live-tråd hvor man har lyst. MOM/PMD skulle gerne foregå på debatforum

Locked