9. Februar 2019 på Kirklees Stadium tager Huddersfield imod vores hold, Arsenal i en kamp, hvor vi skal have tre point, men er oppe mod et meget presset Huddersfield hold, der ikke har prøvet at vinde siden sidst i november. Skal de gøre sig forhåbninger om at blive oppe, så er det ved at være sidste chance for dem.
For vores vedkommende, så skal vi have tre point i dag, så vi kan holde fast i drømmen om en top 4 placering. De røde fra Manchester er kommet lidt for godt i gang og Chelski har måske fået løst deres angriberproblem med Higuain.. Trods det er vi stadig kun 3 point fra 4. pladsen og med 13 kampe igen, er det alt for tidligt at afskrive os..
Jeg håber, vi starter med en 4-3-3 opstilling, hvor der kan blive plads til Özil, da jeg tror han kan gøre en forskel i dag, hvor vi sansynligvis bliver mødt af en mindre mur.. Håber også at Jenkinson får muligheden her dagen efter hans 27 års fødselsdag, da han for mig virker mere disciplineret og sikker på højrebacken.
Leno
Jenkinson Mustafi Kosceilny Kolasinac
Torreira Guendouzi Xhaka
Özil Lacazette Auba
Så vidt jeg kan se, så bliver kampen ikke vist på dansk tv. For mit vedkommende, så får jeg den nok ikke at se andre steder men vil glæde mig til at se highlights på arsenallist.
God kamp til mine fellow Gooners...