- Vi kan ikke forvente at få 3 point, med de chancer vi brænder. De to i første halvleg, er helt absurde!

- Vi forsvarer os håbløst! 4-backkæden står for højt og sideforskyder ikke nok. Vores centrale forsvar, er stadig det største problem. Mustafi (og til dels også Sokratis) var ringe i alle spillets facetter i går. Jeg synes, på ingen måde der er tegn til, at Mustafi + Sokratis, er fremtidens konstallation. Hvis vi kigger på kvaliteten på CB's sammenlignet med vores konkurrenter, ser det altså sløjt ud! Bellerin havde dertil en super ringe kamp defensivt. Kunne godt tænke mig at se Lich fra start på RB.
- Torreira skal starte fremfor Xhaka ASAP! Det er som nat og dag. Torreira kunne have markeret bedre ved 3-2 målet, men vores midtbane er en helt anden, når Guendouzi og Torreira spiller. Jeg har ingen ide om, hvorfor Xhaka startede i går.
- Speaking of; Guendouzi kan blive så absurd god. 19 år, kæmpe radius, har ok fysik, ser spillet super godt. Hans aflevering til Bellerin i første halvleg, hvor Auba brænder, er genial! I øvrigt, hold kæft det er fedt at se, det hjerte og mandsmod han spiller med. Han ligner én, der vil det mere end samtlige medspillere!
- Jeg vil rigtig gerne have Leno på kassen snarest, men Cech stod en fin kamp.
- Iwobi ligner en helt anden spiller under Emery allerede. Godt set at starte ham.
- Özil var usynlig, igen. Måske er det bare mig, men jeg forventer mere af ham.
Jeg elsker i øvrigt, at Emery skifter mere ud og ikke lader nogle spillere være fredet. Det er den indstilling, der skal til.