Arsenal-west Ham 4-1 (PL) MOM/PDM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens Arsenal-spiller

Poll ended at 29. Apr. 2018 16:41

Ospina
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Koscielny
0
No votes
Monreal
0
No votes
Xhaka
1
11%
Elneny
0
No votes
Ramsey
4
44%
Iwobi
0
No votes
Lacazette
4
44%
Welbeck
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Aubemayang
0
No votes
Chambers
0
No votes

Total votes: 9

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Arsenal-west Ham 4-1 (PL) MOM/PDM

Post by Jan BRX » 22. Apr. 2018 16:41

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage.

sweetmaniac
Normal Bruger

Re: Arsenal-west Ham 4-1 (PL) MOM/PDM

Post by sweetmaniac » 22. Apr. 2018 19:25

Hvor er det dog desværre typisk herinde.
Negative og nedladende kommentarer til hold og manager efter en jævn kedelig første halvleg.
Så kommer der bedre fart og flow i spillet efter pausen - og vi scorer 4 mål (et par rigtigt flotte endda) og så er der lige pludselig ingen kommentarer 😳

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Apr. 2018 20:27

sweetmaniac wrote:
22. Apr. 2018 19:25
Negative og nedladende kommentarer til hold og manager efter en jævn kedelig første halvleg.
Så kommer der bedre fart og flow i spillet efter pausen - og vi scorer 4 mål (et par rigtigt flotte endda) og så er der lige pludselig ingen kommentarer 😳
Har sagt det før..

Forum var bedre før Facebook, Twitter.

Dengang hvor der var liv i trådene. Nu er folk ligeglade fordi debatten og LIVEkampene er flyttet over på andre medier som Arsenal.dk glædeligt forsøger at udvide med..Senest med Arsenal TV.

Savner FantasticFab, GoonerIvan, Olitast, AraAfc, Allansmith osv. Alle var gode til at smide kommentarer man kunne brygge videre på..

Ingen gider at poste i trådene mere for det går meget hurtigere med konkurrencer og ping-pong andre steder, så forvent du bare at sådan bliver det fremover herinde.

Jeg fik intet ud at at påregne det overfor de ansvarlige. Jeg måtte bare følge med tiden og flowet, var begrundelsen.

Måske bliver det bedre når en ny manager (Allegri, Anchelotti eller Vieira? Eller måske Arteta eller Luis Enrique, kommer til?

Man kan jo håbe.. :D
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 23. Apr. 2018 6:35

Fin kamp i går. 1. halvleg var lidt kedelig, da West Ham på det tidspunkt havde luft til at presse os. I anden halvleg var vi væsentligt bedre og fik nogle flotte mål. Min MOM er Ramsey - det er vildt, hvad han kan løbe og præstere over en hel kamp..

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 23. Apr. 2018 11:15

Stærkt med en sejr på 4-1 i går.
God start at få efter Wengers annoncering og frem mod Atletico-kampen. Nu burde vi heller ikke frygte så meget at blive overhalet af Burnley..
Første halvleg kunne have været meget bedre. Det lugtede lidt af sommerkamp.
Heldigvis kom holdet godt igen efter pausen.
Det var en flot flugter fra Monreal, som virkelig har vist sig som en målfarlig herre i denne sæson foruden sin solide indsats i det defensive.
Ramseys mål var en smule heldigt, men det tager vi naturligvis med.
Det var godt at se Lacazette komme på tavlen to gange. Det giver ham forhåbentlig noget selvtillid før kampen på torsdag.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 24. Apr. 2018 15:11

peterdebel wrote:
22. Apr. 2018 20:27
sweetmaniac wrote:
22. Apr. 2018 19:25
Har sagt det før..

Forum var bedre før Facebook, Twitter.

Dengang hvor der var liv i trådene. Nu er folk ligeglade fordi debatten og LIVEkampene er flyttet over på andre medier som Arsenal.dk glædeligt forsøger at udvide med..Senest med Arsenal TV.

Savner FantasticFab, GoonerIvan, Olitast, AraAfc, Allansmith osv. Alle var gode til at smide kommentarer man kunne brygge videre på..

Ingen gider at poste i trådene mere for det går meget hurtigere med konkurrencer og ping-pong andre steder, så forvent du bare at sådan bliver det fremover herinde.

Jeg fik intet ud at at påregne det overfor de ansvarlige. Jeg måtte bare følge med tiden og flowet, var begrundelsen.

Måske bliver det bedre når en ny manager (Allegri, Anchelotti eller Vieira? Eller måske Arteta eller Luis Enrique, kommer til?

Man kan jo håbe.. :D
Enig, det var et rigtig godt forum engang. Jeg holder selv lange pauser, men håber lidt at vores nye fremtid med en ny manager, kan få gang i forum igen. Jeg vil i hvertfald være mere aktiv, da al diskussion (efter min mening) var ret så ligegyldig, da uanset hvilke spillere, hvilken taktik etc., så tror jeg at alle var enige om, at intet ville ændre sig under Wengers ledelse.

Post Reply