Brighton -Arsenal (PL) 2-1 Post MATCH
Moderator: admin
Brighton -Arsenal (PL) 2-1 Post MATCH
Vi var jo fuldstændig til grin. Jeg kan ikke finde en eneste spiller som gør jeg selv værdig for at spille i Arsenal. Cech er jo helt væk, fuck en skændsel at have i det her mål. Forsvaret er til grin, alle 4 burde sælges og det samme kan man sige om midtbanen. Wilshere løber rundt om sig selv hver gang han får bolden og er en skygge af sig selv. Angrebet kan intet og Aubameyang får elendige vilkår. Miki har intet vist udover en kamp og Iwobi viser igen i dag, at han er tæt på at være den mest elendige offensive spiller vi har set i årevis.
Wenger er dog MR Arsenal og bliver ligeså længe han ønsker og har lyst til. Så Wenger kan beholde sin lækre hyre hos Arsenal og så sidde på bænken og se sur- og intetsigende ud.
Wenger er dog MR Arsenal og bliver ligeså længe han ønsker og har lyst til. Så Wenger kan beholde sin lækre hyre hos Arsenal og så sidde på bænken og se sur- og intetsigende ud.
Last edited by Gabe on 5. Mar. 2018 11:35, edited 1 time in total.
-
- Normal Bruger
Re: Brighton -Arsenal (PL) 1-2 Post MATCH
Ja, det kan kun gå for hurtigt med at få Arsene ud af klubben..men selv efter endnu et ydmygende nederlag insisterer han igen på at han kan vende det for klubben..
"It's not easy, but I have enough experience and enough desire to turn things around and I must say that, at the moment, when you need to stay in the game we are making a few mistakes at the wrong moments.We have to stick together and focus. We have no other solution. You do your job and you do the right thing and the things you think are right for the team and that's it."
"It's not easy, but I have enough experience and enough desire to turn things around and I must say that, at the moment, when you need to stay in the game we are making a few mistakes at the wrong moments.We have to stick together and focus. We have no other solution. You do your job and you do the right thing and the things you think are right for the team and that's it."
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Desire? Tager han pis på os? Ham og Gorillaen sidder ned i samtlige 90 min kampene varer hver uge...peterdebel wrote: ↑4. Mar. 2018 20:47Ja, det kan kun gå for hurtigt med at få Arsene ud af klubben..men selv efter endnu et ydmygende nederlag insisterer han igen på at han kan vende det for klubben..
AW: One man's trash is a bargain for me
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
https://www.bt.dk/fodbold/et-hjerte-af- ... ste-oenskepeterdebel wrote: ↑4. Mar. 2018 20:47Ja, det kan kun gå for hurtigt med at få Arsene ud af klubben..men selv efter endnu et ydmygende nederlag insisterer han igen på at han kan vende det for klubben..
2:10 inde i ovenstående highlights af Liverpool - Newcastle. Liverpool foran 2-0 i det 94. minut. - Mr. Wenger, DET er "desire" og lidenskab for fodbolden. Klopp har så meget passion, åh hvor ville jeg gerne have set ham i Arsenal i stedet for Liverpool.

- theo-walcott
- Normal Bruger
I følge overskriften har vi vundet 2-1
#dreaming #awaywin
Endnu en udekamp og endnu et nederlag. Det er godt nok tungt at komme igennem. Hvis man skal være positiv, er ligaen efterhånden ligegyldig, medmindre vi selvfølgelig falder helt sammen og bliver overhalet af Burnley. Og da vi ikke fik nogen skader, og endda fik sparet Bellerin lidt frem mod Milan-kampen, er det vel ikke så tosset
Positivt er det da også, at Aubameyang kom på tavlen.
Vi havde et par gode perioder i løbet af kampen, men de var korte, og vi fik slet ikke udnyttet al den boldbesiddelse.
Det er en smule bekymrende at se Cech. Tidligere var jeg meget tryg ved ham, men det er jeg godt nok ikke længere. Slet ikke i spillet med fødderne. Og han brillerede heller ikke ligefrem ved nogle af deres mål.
Angående den manglende aktivitet herinde: 5 nederlag i de seneste 6 kampe gør nok at folk bliver trætte af at gentage sig selv.

Positivt er det da også, at Aubameyang kom på tavlen.
Vi havde et par gode perioder i løbet af kampen, men de var korte, og vi fik slet ikke udnyttet al den boldbesiddelse.
Det er en smule bekymrende at se Cech. Tidligere var jeg meget tryg ved ham, men det er jeg godt nok ikke længere. Slet ikke i spillet med fødderne. Og han brillerede heller ikke ligefrem ved nogle af deres mål.
Angående den manglende aktivitet herinde: 5 nederlag i de seneste 6 kampe gør nok at folk bliver trætte af at gentage sig selv.
Forestil jer andre managers i topklubber med disse resultater. Wenger havde været fyret mindst 3 gange, hvis han var ansat i City, United etc. Det er uhyggeligt at nostalgi vægter højere end klubbens nutidige resultater.
33 point efter ligaens 1. plads. Bevares, vi er ikke længere en klub som går efter mesterskabet, men forestil jer at være så langt bagefter nr. 1 i Leicesters mesterskabssæson, hvor vi var spået som værende blandt favoritterne. Eller for den sags skyld de gyldne tider med Henry, Viera etc. Det er jo et uhyggeligt antal point. I mens har vi 13 point op til 4. pladsen. Sæsonen er mildest talt overstået forlængst, for ingen af os har vel fantasi til at se os gå hele vejen i Europa League.
Jeg er frisk på samtlige trænere i Europa. Der skal bare ske et eller andet.
33 point efter ligaens 1. plads. Bevares, vi er ikke længere en klub som går efter mesterskabet, men forestil jer at være så langt bagefter nr. 1 i Leicesters mesterskabssæson, hvor vi var spået som værende blandt favoritterne. Eller for den sags skyld de gyldne tider med Henry, Viera etc. Det er jo et uhyggeligt antal point. I mens har vi 13 point op til 4. pladsen. Sæsonen er mildest talt overstået forlængst, for ingen af os har vel fantasi til at se os gå hele vejen i Europa League.
Er der forskel på 6. og 7. pladsen? Har jeg misset en eller anden ændring i PRL?Hvis man skal være positiv, er ligaen efterhånden ligegyldig, medmindre vi selvfølgelig falder helt sammen og bliver overhalet af Burnley.
Uden at være helt sikker, plejer det at være forskel på Europa League eller ingen europæisk fodbold.Esben wrote: ↑5. Mar. 2018 9:50Forestil jer andre managers i topklubber med disse resultater. Wenger havde været fyret mindst 3 gange, hvis han var ansat i City, United etc. Det er uhyggeligt at nostalgi vægter højere end klubbens nutidige resultater.
Er der forskel på 6. og 7. pladsen? Har jeg misset en eller anden ændring i PRL?Hvis man skal være positiv, er ligaen efterhånden ligegyldig, medmindre vi selvfølgelig falder helt sammen og bliver overhalet af Burnley.
Som udgangspunkt giver 6. pladsen ikke EL, men da City vandt Carabao Cup, går EL-pladsen vist til 6. pladsen i stedet.
-
- Normal Bruger
Re: Brighton -Arsenal (PL) 2-1 Post MATCH
Brighton havde før mødet med os aldrig haft mere end 6 skud på modstandernes mål i PL. Nu fik de en ny rekord mod os..Endda på 32 minutter..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
Re: Brighton -Arsenal (PL) 2-1 Post MATCH
Cech, Chambers, Mustafi og Xhaka er jo alt for mange katastrofer på et og samme hold. Derudover var spillerne var jo helt væk. Tydeligt at se at der er nogle problemer i truppen. Kos kunne ikke ramme en medspiller på 2m. Og nogle gange følte jeg vi spillede uden forsvar
1 enkelt bold op og de var farlige. Xhaka, wtf laver du på en fodboldbane!? Wilshere var den eneste som turde noget, ikke altid det lykkedes. Men når alle andre spiller de sikre bolde, åbner man ikke noget forsvar op. Et under vi har forlænget med Özil, men Özil er en luksusspiller og trives ikke når vores midtbane sejler. Wenger. Du er så taktisk naiv og inhabil, og Steve Bould er jo så pisse ligeglad.
Mom: Wilshere.

Mom: Wilshere.