Arsenal - City 0-3 (PL) Post Match/MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Arsenals MOTM?

Cech
1
20%
Bellerin
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Koscielny
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Ramsey
3
60%
Özil
0
No votes
Mkhitaryan
0
No votes
Welbeck
1
20%
Aubameyang
0
No votes

Total votes: 5

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Arsenal - City 0-3 (PL) Post Match/MOM

Post by CescFabregas » 2. Mar. 2018 7:45

Hvem var vores MOTM? Afstemningen er åben i syv dage.
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - City 3-0 (PL) Post Match/MOM

Post by Niels Lønberg » 2. Mar. 2018 7:51

Det eneste måde dette vanvid kan stoppes på, er ved at få Wenger ud af vagten med det samme. Sker det? Nej.

Jeg synes dog også, at spillerne bærer et ansvar. Selv om man har opgivet alt omkring ens manager, så må man have en professionel ære. Det flere af spillerne leverede i gårsdagens kamp var en decideret joke.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 2. Mar. 2018 8:04

Vi har vi tabt 4 ud af vores sidste 6 kampe..Dét siger det hele..

Arsene: "We lost...We want to focus on the next game and continue to put in the effort we put in tonight" (i går).

But... we have quality and we want to show that. We cannot compete with teams like City......in the moment."

"You come up by the stairs and go down by the lift. That's what is confidence. That's the level you have to show to play for Arsenal."

"When your confidence is low the first thing that goes is the fluidity and movement. We must stay united inside and focus on the next game and put the effort it."

"My confidence is in the quality of the players. Yes of course (I can turn it around)...Confidence is that you know that you have done it before."..

(Dont Worry)" Things change quickly in sport. It’s part of sport"

:?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 2. Mar. 2018 8:24

Niels Lønberg wrote:
2. Mar. 2018 7:51
Det eneste måde dette vanvid kan stoppes på, er ved at få Wenger ud af vagten med det samme. Sker det? Nej.

Jeg synes dog også, at spillerne bærer et ansvar. Selv om man har opgivet alt omkring ens manager, så må man have en professionel ære. Det flere af spillerne leverede i gårsdagens kamp var en decideret joke.

De forstår bare ikke hvornår hvem skal gøre hvad på banen..og der er ingen sammenhæng mellem kæderne og spillerne ser fløjtende ligeglade ud..Så er det bla. kaptajnens ansvar at tænde holdet og ruske op i spillerne..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - City 0-3 (PL) Post Match/MOM

Post by arsenal1983 » 2. Mar. 2018 11:54

Intet positivt at tage med fra kampen udover, at vi ikke tabte større.

City spillede på 80 % af deres niveau i går, men udspillede os stadigvæk.

Man kan kun smile af Wenger, når han apatisk forsøger at argumentere for, at vi leverede fysisk igår :lol:
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Esben
Normal Bruger

Re: Arsenal - City 0-3 (PL) Post Match/MOM

Post by Esben » 2. Mar. 2018 15:14

Jeg så ikke kampen i går, og har generelt ikke set vores hold meget denne sæson. Hvorfor? Jeg har simpelthen sat min rationalitet foran mine følelser for første gang, siden jeg begyndte at følge min elskede klub. Hvad mener jeg med det? Jo, det skal jeg forklare.

I de sidste mange år har andre klubber overhælet os. Vi har solgt ud af vores bedste spillere, købt en masse middelmådige, og ikke mindst haft en manager som simpelthen er en taktisk dinosaur, som ikke har fulgt med evolutionen.
Jeg har, delvist, valgt at sige stop. Det er simpelthen blevet for pinligt nu. Fra 05/06 og frem til i dag, har det været lutter skuffelser sæson efter sæson, kun momentvis afbrudt af FA cup titler og et par sejre hist og pist over storhold. Vi har endda fået en tradition i CHL, hvor vi år efter år skulle ydmyges i 1/8 finalen. Det har alt sammen været for ringe, men at gå fra "ringe" til "ubærligt" er hvad vi er gået til denne sæson - og derfor mit, delvise, stop.

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se min elskede klub i dens nuværende forfatning. Jeg har igennem sæsonen fået en ligegyldig holdning til klubbens resultater, fordi jeg simpelthen forventer at vi taber stort. Jeg kommer til at se kampe stadigvæk, derfor kun et delvist stop. Men generelt følger kun op på klubbens resultater, fordi jeg ikke kan holde det ud længere. Jeg begynder først at følge min dejlige klub intenst igen, den dag hvor Wenger stopper.

Jeg havde sådan håbet, at købene af Henrikh og Aubameyang, var en solid balast til at lokke en stjernemanager til klubben denne sommer, og gav mig faktisk noget nyt håb ift. at bestyrelsen var vågnet op og ville tage tyren ved hornene - intet tyder dog på at dette er planen, hvilket vil sige at vi på forhånd ved hvordan 18/19 sæsonen vil forløbe. Ingen spillerindkøb vil lave noget om, kun en ny manager som kan bringe en ny struktur og kultur ind i klubben vil kunne få klubben fremad. Indtil da vil det blot være en ørkenvandring, farende i vildelse hen imod et fatamogana som kun Wenger kan se.

Post Reply