Bournemouth 2-1 Arsenal (PL) MoM/Post debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Arsenal MoTM?

Poll ended at 21. Jan. 2018 16:21

Cech
2
9%
Chambers
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Holding
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Wilshere
19
86%
Xhaka
0
No votes
Welbeck
0
No votes
Iwobi
1
5%
Lacazette
0
No votes
Ramsey
0
No votes
Walcott
0
No votes

Total votes: 22

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Bournemouth 2-1 Arsenal (PL) MoM/Post debat

Post by CescFabregas » 14. Jan. 2018 16:21

Hvem var vores Man of The Match? Afstemningen er åben i syv dage.
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

levinas
Arsenal Danmark medlem

Re: Bournemouth 2-1 Arsenal (PL) MoM/Post debat

Post by levinas » 14. Jan. 2018 16:24

Arsene Wenger, tak for alt.
Image

Schandorff
Normal Bruger

Post by Schandorff » 14. Jan. 2018 16:25

wilshere var den eneste der kan tage den her.. ingen andre fortjente den.

håber at wilshere skriver under på en ny kontrakt.. men hvis jeg var ham smuttede jeg hurtigtst muligt..

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 14. Jan. 2018 16:26

Nico_gooner wrote:
14. Jan. 2018 16:13
Vi har et hold fyldt med fodboldspillere, der ikke forstår fodbold. De løb vi tager når vi ikke er i boldbesiddelse, er decideret pinlige for et hold af professionelle. Det hele falder tilbage på en manager, som har valgt hver eneste af de her spillere.
Det er jo ikke så meget et spørgsmål om, at Wenger har valgt nogle elendige spillere, som det er et udtryk for, at coachingen er så dårlig, at spillerne bliver dårligere, når de kommer til Arsenal. Nævn én eneste spiller, der er taktisk velskolet af Wenger på det nuværende hold. Wilshere, Ramsey, Chambers, Holding, Iwobi, Walcott etc. You name them. Fælles er, at de render rundt med hovedet under armen uden samhørighed med de øvrige spillere. Jazz min bare røv....
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 14. Jan. 2018 16:28

Så er vi igang med 2. Skandale transfer periode, hvor vi stiller op uden de bedste spillere, hvilket koster point.
Gider ikke snakke om dommeren, men slutningen var nok blevet anderledes, hvis Gosling havde fået sit andet gule kort...tsk tsk.

Ellers vil jeg nævne, at Cech er rigtig skidt på første mål og Xhaka ikke forstår sin rolle som def midt ved andet mål. Spillere man forventer tager sit ansvar.

Vi mangler 6 startere, men det må være et lavpunkt i de sidste 30 år, når vi taler kvalitet.

Genopbygning!!!
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Schandorff
Normal Bruger

Post by Schandorff » 14. Jan. 2018 16:29

levinas wrote:
14. Jan. 2018 16:24
ved bare snart ikke hvor meget jeg vil takke den mand for tidligere ting. vi var gode fra 98-2005 og herefter sluttede det. vi har ikke spillet med om titlen lige siden. bortset fra 1 år hvor vi lå nummer 1 ved jul med alligevel sluttede som nummer 3 eller 4. kan ikke lige huske.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 14. Jan. 2018 16:34

Det værste ved at følge Arsenal er at man hver eneste sommer har et håb om at det hele bliver bedre. Men hvert år sker det samme, et par skader og det hele falder fra hinanden omkring julen. Vi taber kampe som hold der vil vinde titler ikke bør tabe, men vores mangler er så åbenlyse at selv det svageste hold på dagen kan slå os. Kun en ting kan ændre det her, og det er et farvel til manden med ansvaret, Arsene Wenger. Så længe han er her, vil vi bare falde længere og længere bagud. 3-4 hold der bruger flere penge end os, og 4-5 hold der er bedre trænet end os, hvordan skal vi så kunne komme tilbage på toppen uden at skifte manden med alt ansvaret ud?

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 14. Jan. 2018 16:39

Kejser wrote:
14. Jan. 2018 16:26
Nico_gooner wrote:
14. Jan. 2018 16:13
Vi har et hold fyldt med fodboldspillere, der ikke forstår fodbold. De løb vi tager når vi ikke er i boldbesiddelse, er decideret pinlige for et hold af professionelle. Det hele falder tilbage på en manager, som har valgt hver eneste af de her spillere.
Det er jo ikke så meget et spørgsmål om, at Wenger har valgt nogle elendige spillere, som det er et udtryk for, at coachingen er så dårlig, at spillerne bliver dårligere, når de kommer til Arsenal. Nævn én eneste spiller, der er taktisk velskolet af Wenger på det nuværende hold. Wilshere, Ramsey, Chambers, Holding, Iwobi, Walcott etc. You name them. Fælles er, at de render rundt med hovedet under armen uden samhørighed med de øvrige spillere. Jazz min bare røv....
Ingen tvivl om det her er Wengers skyld, han har valgt dem og trænet de her spillere i flere år. Jeg tror Wenger udelukkende ser på spilleres kvalitet på bolden når han ser på spillere til sit hold. De fejl vi laver er på lilleput niveau, selv uden taktisk træning så bør vi være i stand til at forsvarer bedre end det vi gør. Jeg ser bedre tilbage løb og pres spil på mit "ølhold" om onsdagen. Vi har brug for at få ryddet op, og start med at smide Wenger på porten.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 14. Jan. 2018 17:22

Ingen der skilte sig positivt ud.

Ox har bragt pool foran og holder det resultat, er vores eneste mulighed for CL næste år via EL. Men kan vi vinde over Napoli og Atl Madrid - næppe...
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Jan. 2018 17:23

Det er så ynkeligt at vi er så elendige..

Arsenes eftermæle er efterhånden ved at blive tabt fuldstændigt på gulvet fordi Wenger ikke syntes han har nogen udløbsdato.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 14. Jan. 2018 17:43

Schandorff wrote:
14. Jan. 2018 16:29
levinas wrote:
ved bare snart ikke hvor meget jeg vil takke den mand for tidligere ting. vi var gode fra 98-2005 og herefter sluttede det. vi har ikke spillet med om titlen lige siden. bortset fra 1 år hvor vi lå nummer 1 ved jul med alligevel sluttede som nummer 3 eller 4. kan ikke lige huske.
Den nuværende sportslige deroute skal i hvert fald ikke fortsætte længe, før man begynder med at stille spørgsmål ved, om Arsenal reelt er sportsligt forbedret, siden Wenger overtog styringen i 1996.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 14. Jan. 2018 17:50

Kejser wrote:
14. Jan. 2018 17:43
Schandorff wrote:
levinas wrote:
Den nuværende sportslige deroute skal i hvert fald ikke fortsætte længe, før man begynder med at stille spørgsmål ved, om Arsenal reelt er sportsligt forbedret, siden Wenger overtog styringen i 1996.
Ah rolig nu. Han har nu skaffet nogle meritter der gør at klubben har et meget større ry i verdenen,

Hvis CHL glipper denne sæson, så SKAL han sige stop, selvom vi ved det ikke sker, da Wenger blir sin kontrakt ud.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 14. Jan. 2018 17:55

AWG wrote:
14. Jan. 2018 17:50
Kejser wrote:
14. Jan. 2018 17:43
Schandorff wrote:

Ah rolig nu. Han har nu skaffet nogle meritter der gør at klubben har et meget større ry i verdenen,

Hvis CHL glipper denne sæson, så SKAL han sige stop, selvom vi ved det ikke sker, da Wenger blir sin kontrakt ud.
Men nu skrev jeg jo så også sportsligt.
Derudover; det ry du taler om, forplanter det sig til at være attraktiv overfor spillere? Ville Arsenal i dag kunne tiltrække en spiller af Bergkamps kaliber? Eller Özils (da han skiftede) for dens sags skyld. Jeg tvivler.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 14. Jan. 2018 17:59

Jeg skrev følgende på Arsenals Reddit, da opstillingen blev præsenteret:
With all respect, what is this team?

Looks like a line-up for the Carabao Cup.
Det er på ingen måde overraskende at vi taber, hverken når man ser på opstillingen eller vores udebanestatistik denne sæson, som før kampen hed 3 sejre, 4 uafgjorte, og 4 nederlag - nu 5 nederlag.

Det jeg dog er overrasket over er, at vi på nuværende tidspunkt er SÅ langt efter de øvrige 5 tophold. Jeg vidste godt vi blot ville være outsidere til top-4 denne sæson, men at det skulle stå så grelt til allerede nu, er yderst skræmmende.

Vi er i sandhed det nye Liverpool - the laughing stock of England.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 14. Jan. 2018 18:21

Liverpool prygler City.

Bournemouth prygler Arsenal.
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Post Reply