Optakt: Arsenal - Leicester (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Friendly Fire
Normal Bruger

Re: Optakt: Arsenal - Leicester (PL)

Post by Friendly Fire » 11. Aug. 2017 18:47

cnissen wrote:
11. Aug. 2017 13:29
Håber vi får Kolasinac på VWB og Ox på HVM og så må Bellerin sidde på bænken indtil han finder et højere niveau igen

Shit jeg har savnet PL!
Eller ox i stedet for Elneny... Så er der plads til Bellerin
Tror på 1-1. Vi trækker et rødt omkring halvleg.
Forventer max tænding fra start. Er træt af den mentale styrke og aggressivitet som "kommer og går" i mange optrædener kollektivt fra truppen.

KasperKK
Normal Bruger

Post by KasperKK » 11. Aug. 2017 19:50

Øv Ox på VWB og Kolasinac i forsvaret :(

Den Gale Magiker
Normal Bruger

Post by Den Gale Magiker » 11. Aug. 2017 20:02

Er glad for at Leicester starter Slimani på bænken, hans fysik kunne godt gå hen og blive et problem for vores relativt lave bagkæde ..

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 11. Aug. 2017 20:24

Det ikke meget optimisme eksperterne har til os. Uden for top 4 i samtlige forudsigelser. Nok om det, har glæder mig til den her kamp i evigheder! Lad os tage de 3 point!
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 11. Aug. 2017 20:30

Viasats eksperter har de sidste fem år skreget op om, at det eneste Arsenal manglede, var en angriber, der kunne score mål. Det var deres helt store kæphest, og de havde ikke andet på os. Nu har vi gjort det (igen), og de tipper os ikke til at vinde mesterskabet? Forundret. Tænker primært på Frimann, Tøfting, Graulund, Martin Jørgensen og Grønkjær. Peter Kjær gør det godt, synes jeg. Rigtig godt faktisk.
Image

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 11. Aug. 2017 20:38

AndersArsenal wrote:
11. Aug. 2017 20:30
Viasats eksperter har de sidste fem år skreget op om, at det eneste Arsenal manglede, var en angriber, der kunne score mål. Det var deres helt store kæphest, og de havde ikke andet på os. Nu har vi gjort det (igen), og de tipper os ikke til at vinde mesterskabet? Forundret. Tænker primært på Frimann, Tøfting, Graulund, Martin Jørgensen og Grønkjær. Peter Kjær gør det godt, synes jeg. Rigtig godt faktisk.
De andre tophold har forstærket sig gevaldigt, hvilket selvfølgelig spiller ind. Jeg er enig med dig i, at Peter Kjær gør det godt. Graulund er til gengæld så inkompetent som kommentator/ekspert, at det gør ondt!

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 11. Aug. 2017 20:43

Steensen wrote:
11. Aug. 2017 20:38
AndersArsenal wrote:
11. Aug. 2017 20:30
De andre tophold har forstærket sig gevaldigt, hvilket selvfølgelig spiller ind. Jeg er enig med dig i, at Peter Kjær gør det godt. Graulund er til gengæld så inkompetent som kommentator/ekspert, at det gør ondt!
Afgjort. Hentydede mest af alt bare til deres manglende evne til at gå lidt dybere ind i tingene. Det har altid bare været en angriber, vi manglede, og så var vi der.
Image

Locked