West Bromwich-Arsenal 3-1 (PL) Post match/MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Hvem var mindst værste Arsenal spiller

Poll ended at 25. Mar. 2017 15:34

Cech
2
13%
Bellerin
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Koscielny
0
No votes
Monreal
1
6%
Oxlade-Chamberlain
1
6%
Xhaka
8
50%
Ramsey
0
No votes
Walcott
0
No votes
Welbeck
0
No votes
Alexis
4
25%
Ospina
0
No votes
Giroud
0
No votes
Wobi
0
No votes

Total votes: 16

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

West Bromwich-Arsenal 3-1 (PL) Post match/MOM

Post by Jan BRX » 18. Mar. 2017 15:34

Hvem var kampens Arsenal-spiller.
Stem kun hvis du holdt ud i alle 93 minutter.
Afstemningen løber i 7 dage

CLiborius
Normal Bruger

Re: West Bromwich-Arsenal 3-1 (PL) Post match/MOM

Post by CLiborius » 18. Mar. 2017 15:43

Så melder jeg mig lige på banen med mit første indlæg her på boardet, og det bliver endnu et Wenger out indlæg.

Dagens kamp opsummerer vel Arsenal de seneste par år meget godt. Forfærdelig 2. halvleg. Ospina er ikke typen til engelsk fodbold, hvilket ikke er hans skyld, han er bare fejlcastet. Koscielny er ikke i nærheden af at være den bedste midterforsvarer i premier league, som han var for måneder tilbage, men bevares, stadig god. Resten af bagkæden har ikke niveau til at vinde noget som helst.

Ramsey spiller hængende angriber, uanset hvem modstanderen er, og insisterer på at ligge blandt alle modstandernes spillere på kanten af feltet. Xhaka spiller ok i dag synes jeg, Ox var sløj.

Walcott og Welbeck er for dårlige på bolden til at spille denne slags kampe. Sanchez er den eneste, der kan skabe noget på egen hånd.

Hvis Wenger ikke ryger når vi slutter uden for top 4 i denne sæson, så er klubben sygere, end jeg havde forestillet mig.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 18. Mar. 2017 15:49

"Feels like Arsenal have been looking after Arsene and not Arsenal. Time to put the club first again and manage this with some conviction."
- @stillberto
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by CescFabregas » 18. Mar. 2017 16:08

"carsten werge‏ @wergecw 3m3 minutes ago

Wenger lige fastslået at han har truffet sit fremtidsvalg - uden at præcisere hvad det går ud på. Lugter af afklaring i landskampspausen.."
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 18. Mar. 2017 16:14

Holdt med WBA og fik en fin sejr. En lang række nederlag og please kom nu Everton med en hård slutspurt og lad os floppe helt ned på 7. pladsen. Face it, det er den eneste måde vi kommer af med Wenger på. Hvis Wenger levere miraklet og når en ny 4.plads så får han 100% en ny kontrakt. Stan Kroenke er en nar, manden ejer 4 franchises i USA, NFL, hockey, MLS og basketball - han er sgu da fløjtende ligeglad med Arsenal så længe vi når en 4. plads og pengene ruller ind - og med +12 mil. i London og tusindvis af turister, så vil Emirates altid have +58.000 tusinde og det er fint, fint, fint. Eneste måde at komme af med Wenger på (for ledelsen fyrer ham ALDRIG) er et kæmpe flop og tabt af indtjening, altså en plads fra 5-6-7 og nedefter. Så med det in mente drømmer jeg om 10 nederlag på stribe. Husk, det SKAL gøre ond førend det bliver godt.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 18. Mar. 2017 16:42

Jeg så ikke kampen, men hvis du holdt med WBA i dag, bekræfter det meget godt, at du i virkeligheden bare er en plastic-fan.
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Mar. 2017 17:04

Wenger klør sig i nakke og siger efter kampen: " We need to regroup and focus on the games coming up and prepare well for the end of the season"..

https://m.youtube.com/watch?v=OdTEmoAQzao

Han ligner en der har taget sin beslutning..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 18. Mar. 2017 17:13

Elendig præstation i dag. Trist at se på.

Jeg glæder mig til den annoncerede udmelding fra Arsene Wenger. Det kan kun handle om, at han stopper, hvilket vil være den bedste nyhed for klubben i et årti. Han er inkompetent - både på operationelt og strategisk plan.

Dagens kamp er et slående eksempel. Vi kan kun spille på een måde, og vi er ikke særlig god til at spille på den måde. Den eneste løsning Arsene Wenger råder over i værktøjskassen er at skifte ud, og det er sjældent en god løsning i betragtning af vores trup.

Den eneste trøst i vores totale nedtur er, at der er lys for enden af tunnelen. Nu stopper Arsene Wenger - seks år for sent.

Farvel og utak, Arsene Wenger. Din efterfølger får en kæmpe opgave.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 18. Mar. 2017 18:24

64 days a counting....

Lad os håbe at Wenger snart melder sin afgang (gerne inden min næste London tur 31/3) så vi kan komme videre til den næste fase.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 18. Mar. 2017 19:28

Oftest er landskampspauserne uvelkomne, og varer en evighed. På det her tidspunkt og i den tilstand vi er i, så har jeg det stik modsat.

MOM: Xhaka.
Image

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 18. Mar. 2017 19:58

Har ikke været på forum i lang, lang tid. Tænlte jeg ville joine igen, når der var noget positivt at skrive - det positive er, at det vidst kun kan blive bedre fra nu af. Forfærdelig præstation, det kan da umuligt blive værre end på nuværende tidspunkt.

Lad os håbe Wenger melder ud at han stopper og spillerne så på en eller anden måde kan hanke op i sig selv, og endnu engang kan sikre os 4. plads trofæet.

Tror dog denne sæson ender som Wengers suverænt største fiasko. De næste par år forudsiger jeg bliver United-agtige. Det skal nok blive rigtig skidt før det bliver bedre.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 18. Mar. 2017 21:05

Don Karnage wrote:Jeg så ikke kampen, men hvis du holdt med WBA i dag, bekræfter det meget godt, at du i virkeligheden bare er en plastic-fan.
Elsker at du dømmer Hisss og så nævner, at du ikke engang så kampen
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 19. Mar. 2017 1:03

Amagermad wrote:
Don Karnage wrote:Jeg så ikke kampen, men hvis du holdt med WBA i dag, bekræfter det meget godt, at du i virkeligheden bare er en plastic-fan.
Elsker at du dømmer Hisss og så nævner, at du ikke engang så kampen
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol:

Also, den her er tragisk:
Image
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 19. Mar. 2017 6:27

Ja hvad skal man sige til kampen? Gå tilbage og tjek hvad jeg skrev til en af alle de andre udebane nederlag til et Pulis hold. Det er jammerligt at se os lave de samme defensive fejl igen igen og igen. Ny træner til sommer ellers fortsætter det her bare mod bunden

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 19. Mar. 2017 16:25

Wenger har givet op
Spillerne har givet op
Vi fans har givet op

Det lugter meget af 6-8 pladsen i år...
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Post Reply